20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

peegee
Rock Legend
Berichten: 4336
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door peegee »

Boerken Kevin schreef:Ronde 6 : Coverronde

6. Desmond Dekker (23) - Israelites (27) - Madness (0) :cry:
Ik heb Madness nog geopperd, maar we hebben het niet opgeschreven :(
Gebruikersavatar
Boerken Kevin
Lead Singer
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 03 mei 2015, 08:40

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door Boerken Kevin »

peegee schreef:
Boerken Kevin schreef:Ronde 6 : Coverronde

6. Desmond Dekker (23) - Israelites (27) - Madness (0) :cry:
Ik heb Madness nog geopperd, maar we hebben het niet opgeschreven :(
Wel meerdere keren UB40 zien passeren bij dit fragment.
Gebruikersavatar
Boerken Kevin
Lead Singer
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 03 mei 2015, 08:40

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door Boerken Kevin »

Alle ploegen van harte bedankt voor jullie deelname. Ons doel was een quiz op te stellen die volgens ons pittig genoeg zou zijn om een duidelijke schifting te maken en ook de gelegenheidsploegen eens van een muziekquiz te laten proeven.
Wij hadden in gedachten van het bij 1 muziekquiz te houden. Het was eigenlijk de bedoeling om eens een muziekquiz te organiseren in plaats van een algemene quiz, maar na de vele positieve reacties (in de zaal en op het forum) zal er zeer waarschijnlijk een 2e editie komen. :music-rockout: :music-rockout: :music-rockout:
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door Sander »

Boerken Kevin schreef:Alle ploegen van harte bedankt voor jullie deelname. Ons doel was een quiz op te stellen die volgens ons pittig genoeg zou zijn om een duidelijke schifting te maken en ook de gelegenheidsploegen eens van een muziekquiz te laten proeven.
Wij hadden in gedachten van het bij 1 muziekquiz te houden. Het was eigenlijk de bedoeling om eens een muziekquiz te organiseren in plaats van een algemene quiz, maar na de vele positieve reacties (in de zaal en op het forum) zal er zeer waarschijnlijk een 2e editie komen. :music-rockout: :music-rockout: :music-rockout:
Hopelijk wel!!! Voor ons was deze samen met die in Boom in april de beste die we al gedaan hebben!
Gebruikersavatar
Lennon Corsica
Backing Vocal
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 18 sep 2013, 22:33

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door Lennon Corsica »

Ook wij hebben genoten van jullie eerste muziekquiz! Perfecte spreiding over decennia en genres, en toch een quiz met een eigen (new wave) smoel. Het zou zonde zijn om het bij één editie te houden, al was het maar omdat de leuke muziekquizzen in onze streek (Zuiderkempen en Vlaams-Brabant) zo schaars zijn.

Wij nemen alvast onze verantwoordelijkheid op en organiseren ook een muziekquiz! Een delegatie uit Gelrode wordt uiteraard met open armen ontvangen! :music-rockout: ;)

http://facebook.com/corsicamuziekquiz
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2236
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 20151121 - 1e Art of Musicquiz Gelrode (Aarschot)

Bericht door Methos »

Dit was een superverre verplaatsing voor mij en ik vertrok toch wel een beetje met een 'angstgevoel'. Een eersteling is altijd een risico en ik heb er geen probleem mee om ver te rijden maar dan moet het echt wel voor een excellente quiz zijn. Ik wist niet waar ik me mocht aan verwachten maar al na een tweetal rondes bleek duidelijk dat het een voltreffer zou worden. Ik heb me dan ook super geamuseerd en de verre rit verteer je dan des te makkelijker. Ik hoop van harte dat er een tweede editie komt en dan ben ik zeker dat we met de Daisybelzen er opnieuw bij zijn. Ik ben er zelfs zeker van dat er heel wat meer teams gaan zijn want deze eersteling was echt wel reclame.

Knap gedaan!
Greatest Tits
Plaats reactie