Introquiz

kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Lars schreef:
kasenco schreef:En zat Vanessa Paradis bij mij in de Hitkwis? Kan het me niet herinneren.... ken zeker de intro niet.
Ja, Luc, toen waren er een aantal fragmenten ivm "fietsen". O.a. "bicycle race", "les bicyclettes de Belsize", ...
Ik herinner me nog dat je toen even verrast en zelfs een tikje verontwaardigd was toen die "Tandem" daar plots tussen opdook. :D

Sorry om die oude vergeten wonde nog even open te rijten. Nu ja, blijkbaar was het dus geen trauma als je er niks meer van wist. :makeup: :thumb1:
Totale black out Lars !

Ik zal die cassette nog eens moeten opzoeken, maar waar ligt die in hemelsnaam?
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Chris M schreef:
kasenco schreef:
Devil's answer schreef:
vinceluka schreef:Introquiz 37

Het thema van deze week laat ik jullie zelf uitzoeken.
Maar het eerste fragment waarin uitzonderlijk een stem te horen is, kan jullie op weg helpen.
Schitterend gevonden!
ik zie op het eerste zicht geen enkele link en het eerste fragment is me voorlopig totaal onbekend....
allee Luc
ooit een gratis single

ik wist de link vanaf fragment 2 :headbang: :headbang:
:amazed: :amazed: :amazed:

zoals ik reeds zei: fragment 1 totaal onbekend !
ben vrij zeker van volgende nummers: 2, 4, 5, 6, 7 :thumb2: , 10, 12 en 13 (zeker geen QM-solo deze keer) en hier en daar wat onvolledige antwoorden waarover ik nog eens moet nadenken: 3, 8, 14 en 15...
9 klinkt zeer bekend, maar dit ga ik nooit vinden....
En zonder de link te zien, herken ik meer fragmenten dan als ik de link weet.... (zie vorige week)
redactieteam introkwis
Backing Vocal
Berichten: 64
Lid geworden op: za 19 apr 2008, 06:20
Contacteer:

Bericht door redactieteam introkwis »

superlink Vince !
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Potverdorie, kom al surfend es op de 'Let's quiz' thread en ik bemerk hier dit schitterend initiatief. Ga toch ook eens een poging doen, Vince... :thumb2:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

SepPuKu schreef:Potverdorie, kom al surfend es op de 'Let's quiz' thread en ik bemerk hier dit schitterend initiatief. Ga toch ook eens een poging doen, Vince... :thumb2:
Verdorie, hij heeft hem gevonden! :banghead:

We hebben er toch wel alles aan gedaan om deze thread zo goed mogelijk te verstoppen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Als ge liever hebt dat ik weer vertrek... :shock: :evil: :wink:

... te laat, heb na een eerste luisterbeurt al wat doorgestuurd naar Vince, njammie wat een leuk initiatief :yummy:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Chris M schreef:
kasenco schreef: ik zie op het eerste zicht geen enkele link en het eerste fragment is me voorlopig totaal onbekend....
allee Luc
ooit een gratis single
Ja, de foto op dat singletje was trouwens (waarschijnlijk ongewild) grappig.

Ga deze op de prijzentafel leggen van de Nescio-muziekquiz dus allen daarheen :wink:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

4 intro's (tis te zeggen 3 intro's en die eerste) herkend, 5 minuten erop zitten staren en dan de link doorhebben... Nice, ik ben benieuwd naar de rest.
Lars
Rock Legend
Berichten: 1579
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

Gisteren geen idee van de link, vandaag mijn antwoorden nog eens bekeken en plots zie ik een speciale link... die ik echter niet aan alle intro's kan koppelen... maar ik ken dan ook niet àlles van het "link-onderwerp". Toch ben ik niet 100% zeker want bvb fragment 12 kan ik helemaal niet in mijn waarschijnlijke link passen. :o

En dat eerste fragment zegt mij ook nougabollen. Is waarschijnlijk nooit veel op Waalse, Nederlandse of Britse radiozenders geweest waar veel van mijn muzikale kennis vandaan komt!
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Zal toch nog wat leergeld moeten betalen, veel te vlug ingediend (met enkele gokken bij), dan ingezien wat de link was en in een volgende mail direct een fout rechtgezet. Helaas pindakaas: mag blijkbaar niet ("tafel plakt") :cry:

Ook op het laatste fragment had ik geen domme gok geplaatst indien ik eerst rustig de link had gezocht i.p.v. impulsief te gokken :banghead: (ik zet nog in mijn mail 'zal wel niet kloppen want lijkt me een andere versie', hoe dom kun je zijn :roll: )

Vooraan in de 20 scoor ik alleszins, op enkele zoek ik nog es verder.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

SepPuKu schreef:
Chris M schreef:
kasenco schreef: ik zie op het eerste zicht geen enkele link en het eerste fragment is me voorlopig totaal onbekend....
allee Luc
ooit een gratis single
Ja, de foto op dat singletje was trouwens (waarschijnlijk ongewild) grappig.

Ga deze op de prijzentafel leggen van de Nescio-muziekquiz dus allen daarheen :wink:
Nu mag je me nog zeggen hoe de single heet, dan ga ik het wellicht nog ni weten....

Heb daarnet op mijn antwoordpapier de link zien opduiken ! :o

Misschien gok ik zo nog juist op fragment 1....
Lars
Rock Legend
Berichten: 1579
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

19 op 30; en dat kan nog 20 worden want volgens mij is er een fragment dat twee gelijkwaardige titels heeft...

Ondertussen ook gesnopen hoe fragment 12 in de mooie link past; even niet ver genoeg nagedacht. :oops:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Lars schreef:19 op 30; en dat kan nog 20 worden want volgens mij is er een fragment dat twee gelijkwaardige titels heeft...

Ondertussen ook gesnopen hoe fragment 12 in de mooie link past; even niet ver genoeg nagedacht. :oops:
Dit is, volgens mij, inderdaad zo.

Ik zit momenteel aan 25/30

Ben al 100% zeker van 1 (toch gevonden!), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 13, 14 en 15 + uitvoerder van 9
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

kasenco schreef:
Lars schreef:19 op 30; en dat kan nog 20 worden want volgens mij is er een fragment dat twee gelijkwaardige titels heeft...

Ondertussen ook gesnopen hoe fragment 12 in de mooie link past; even niet ver genoeg nagedacht. :oops:
Dit is, volgens mij, inderdaad zo.

Ik zit momenteel aan 25/30

Ben al 100% zeker van 1 (toch gevonden!), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 13, 14 en 15 + uitvoerder van 9
Duh :wink:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

bart depauw schreef:
kasenco schreef:
Lars schreef:19 op 30; en dat kan nog 20 worden want volgens mij is er een fragment dat twee gelijkwaardige titels heeft...

Ondertussen ook gesnopen hoe fragment 12 in de mooie link past; even niet ver genoeg nagedacht. :oops:
Dit is, volgens mij, inderdaad zo.

Ik zit momenteel aan 25/30

Ben al 100% zeker van 1 (toch gevonden!), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 13, 14 en 15 + uitvoerder van 9
Duh :wink:
ja, titel heb ik niet !

8 en 11 blijven me ook onbekend (foutief gegokt) zodat ik op 25/30 blijf steken, mijn beste score tot hiertoe
:app: voor mezelf, maar ik vrees net niet genoeg om de hoogste weekscore te halen.... :cry:
Plaats reactie