Introquiz

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Lars schreef: Nummer 10 was toch een relatief recente monsterhit; hoe kan dat nu dat sommigen dat niet kennen en "over naar familie" moesten? Echte muziekliefhebbers en popquizzers luisteren toch naar diverse radiozenders, niet? Enfin soit, misschien al teveel verraden. :o
Het luisteren naar radiozenders waar ze fragment 10 draaien laten échte muziekliefhebbers liever aan hun vrouw over. :lol: :wink:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

rino schreef: Het luisteren naar radiozenders waar ze fragment 10 draaien laten échte muziekliefhebbers liever aan hun vrouw over. :lol: :wink:
Oeioei, genoeg redenen voor de vrouwenrechtenorganisaties om in te grijpen! :D
Serieus, uit de playlist van die radiozenders (degene die het fragment nog niet herkenden (of diens vrouw) breken hun hoofd: over welke zenders zouden ze het nu hebben... :banghead: :) ) vind ik fragment 10 nog best te pruimen.
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

rino schreef:
Tonyvdb schreef: 10 wist ik niet, maar mijn vrouw wel binnen de nanoseconde :roll:
Mij overkwam net hetzelfde. Ik ken het nummer ook van geen kanten, mijn vrouw daarentegen wel. :)
Oei,
Zo te zien zijn de vrijgezellen onder jullie zwaar in het nadeel deze week
En Sabine staat nu onder enorme druk om 10 niet te missen.

O ja
Naar het schijnt is Jan, Piet, Joris en Sam Gooris reeds beursgenoteerd na hun eerste overwinning in een klassieker.
Om daarover meer te weten
Iedereen kijken naar 'Blokken' deze avond!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

berwt schreef:
rino schreef: Het luisteren naar radiozenders waar ze fragment 10 draaien laten échte muziekliefhebbers liever aan hun vrouw over. :lol: :wink:
Oeioei, genoeg redenen voor de vrouwenrechtenorganisaties om in te grijpen! :D
Serieus, uit de playlist van die radiozenders (degene die het fragment nog niet herkenden (of diens vrouw) breken hun hoofd: over welke zenders zouden ze het nu hebben... :banghead: :) ) vind ik fragment 10 nog best te pruimen.
Ik heb dit nummer echt steeds graag gehoord...
Ik moet het bekennen.
(Als lijkt het leuker om in Bijbelse termen mijn vrouw te "bekennen"...)

Moet ik nu naar de gynecoloog?
Of toch eerst maar die operatie?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

vinceluka schreef:Naar het schijnt is Jan, Piet, Joris en Sam Gooris reeds beursgenoteerd na hun eerste overwinning in een klassieker.
Om daarover meer te weten
Iedereen kijken naar 'Blokken' deze avond!
ja lap, de kans om heel dat gebeuren geruisloos te laten passeren, is dus bij deze ook naar de vaantjes ... merci :yell: :wink: ... den eerste keer dat ik u zag, dacht ik dat ge een aandeel waart, voila nèh-ze ! :P
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:
vinceluka schreef:Naar het schijnt is Jan, Piet, Joris en Sam Gooris reeds beursgenoteerd na hun eerste overwinning in een klassieker.
Om daarover meer te weten
Iedereen kijken naar 'Blokken' deze avond!
ja lap, de kans om heel dat gebeuren geruisloos te laten passeren, is dus bij deze ook naar de vaantjes ... merci :yell: :wink: ... den eerste keer dat ik u zag, dacht ik dat ge een aandeel waart, voila nèh-ze ! :P
Troost u
Ongeveer 10 jaar geleden heb ik ook eens mijn kans gewaagd in een televisiequiz.
De Muziekquiz op VT4 met Walter Grootaers.
Ik wordt nog altijd uitgelachen met de blunder die ik daar beging.
Gelukkig wordt dat programma niet herhaald en zijn ook alle video-opnames, al dan niet toevallig, verloren gegaan.

Toch vreemd dat ik jou doe denken aan een aandeel en de term belegging niet :D
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Hela, hela, ik maak mij wel niet belachelijk hé, ik los zelfs twee (hééééél moeilijke :P ) muziekvragen op en win dat quizke (nipt, OK, maar dat madamke kon toch wel rap op die knopkes duwen), niks geen blunders hoor :P ...
(zal toch eens informeren of die opnames van die VT4-quiz nog ergens voorhanden zijn :twisted: )

En bovendien doe ik een boude, op dit moment hier in Kortrijk brandend actuele en perfect getimede oproep aan het KVK-bestuur !!
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:Hela, hela, ik maak mij wel niet belachelijk hé, ik los zelfs twee (hééééél moeilijke :P ) muziekvragen op en win dat quizke (nipt, OK, maar dat madamke kon toch wel rap op die knopkes duwen), niks geen blunders hoor :P ...
(zal toch eens informeren of die opnames van die VT4-quiz nog ergens voorhanden zijn :twisted: )

En bovendien doe ik een boude, op dit moment hier in Kortrijk brandend actuele en perfect getimede oproep aan het KVK-bestuur !!
Ik heb nooit gezegd dat ge u belachelijk gemaakt hebt, hé Tony.
Daar kan ik trouwens ten vroegste over oordelen rond 19u00 vanavond.
Ik dacht gewoon dat je even trots ging zijn op jouw deelname aan Blokken als op jullie overwinning van vrijdag.
Ben alvast benieuwd naar de uitzending.
De pintjes zitten al in de frigo en de chips uit de kast.

Jammer dat het al opgenomen is anders had ik je nog een bijkomende oproep laten doen aan het bestuur van Club Brugge. :roll:
:roll: :roll:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

vinceluka schreef: Ik heb nooit gezegd dat ge u belachelijk gemaakt hebt, hé Tony.
dat zei ik ook niet hé, 't is gij die dat zei over jezelf in dat quizke met Walter Grootaers :P
vinceluka schreef: Ik dacht gewoon dat je even trots ging zijn op jouw deelname aan Blokken als op jullie overwinning van vrijdag.
:?: euh? niet echt nee ... :roll:
Is toch niet iets voor trots op te zijn : gelijk welke aap kan meedoen aan Blokken hé : ik had mij een jaar of 7-8 geleden eens ingeschreven en hun wachtlijst is blijkbaar zodanig lang dat ik maar begin dit jaar mocht opdraven; ik dacht : met een beetje geluk scoor ik daar wat cash en met nog meer geluk nog een tv ook, maar het bleef bij wat zakgeld ... het zevenletterwoord lukt mij trouwens heel vaak ook niet als ik zelf kijk naar dat spel.
vinceluka schreef: Jammer dat het al opgenomen is anders had ik je nog een bijkomende oproep laten doen aan het bestuur van Club Brugge. :roll:
:roll: :roll:
dat ging ik toch niet uit mijn strot gekregen hebben, hoor :wink:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

vinceluka schreef: Ongeveer 10 jaar geleden heb ik ook eens mijn kans gewaagd in een televisiequiz.
De Muziekquiz op VT4 met Walter Grootaers.
Ik wordt nog altijd uitgelachen met de blunder die ik daar beging.
Gelukkig wordt dat programma niet herhaald en zijn ook alle video-opnames, al dan niet toevallig, verloren gegaan.
Daar heb ik ook in meegespeeld, v'luka. :o En ook mijn prestatie was niet echt 'om over naar huis te schrijven'.
Oh, en onder ons gezegd en gezwegen, vince, maar moest ik jou zijn, ik zou maar niet meedoen aan 'Het Grote Dictee v/d Nederlandse Taal', daar zou een blunder als 'ik wordt' ook met hoongelach onthaald worden, vrees ik. :P :D
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef: Oh, en onder ons gezegd en gezwegen, vince, maar moest ik jou zijn, ik zou maar niet meedoen aan 'Het Grote Dictee v/d Nederlandse Taal', daar zou een blunder als 'ik wordt' ook met hoongelach onthaald worden, vrees ik. :P :D
haha, touchééééé ! :wink:
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

rino schreef:Oh, en onder ons gezegd en gezwegen, vince, maar moest ik jou zijn, ik zou maar niet meedoen aan 'Het Grote Dictee v/d Nederlandse Taal', daar zou een blunder als 'ik wordt' ook met hoongelach onthaald worden, vrees ik. :P :D
Lap, en dit op een forum met +150 geregistreerden.

In het quizmilieu wordt alles wat fonetisch juist is toch goedgekeurd? :lol:
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Na paar keer luisteren zit ik aan 1,2,3,6,10 en 12.

maar ik mis denk ik iets bij nummer 2, ik zie de link met Het Boek niet..
Gebruikersavatar
sabine vandemoortele
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 17:43
Locatie: Hansbeke/Testedoene

Bericht door sabine vandemoortele »

vinceluka schreef:
rino schreef:
Tonyvdb schreef: 10 wist ik niet, maar mijn vrouw wel binnen de nanoseconde :roll:
Mij overkwam net hetzelfde. Ik ken het nummer ook van geen kanten, mijn vrouw daarentegen wel. :)
Oei,
Zo te zien zijn de vrijgezellen onder jullie zwaar in het nadeel deze week
En Sabine staat nu onder enorme druk om 10 niet te missen

ik vond het gelukkig al bij de eerste beluistering
Gebruikersavatar
sabine vandemoortele
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 14 sep 2007, 17:43
Locatie: Hansbeke/Testedoene

Bericht door sabine vandemoortele »

sorry... wie leert mij eens quoten?
Plaats reactie