2'de Kwis van Eigen Kweek, Lokeren

dannyvb1807
Superstar
Berichten: 997
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:06

Re: 2'de Kwis van Eigen Kweek, Lokeren

Bericht door dannyvb1807 »

Bucquoy schreef:Het drietal van Camping Kubelia heeft zich wederom heel goed geamuseerd en komt volgend jaar zeker terug, liefst met een 4e man. Goed gedaan Danny ! :handgestures-thumbupright:
Bedankt voor de leuke reactie. Jammer dat ik pas vrijdagavond wist dat jullie maar met 3 waren. Er waren een aantal ploegen die afgehaakt hadden wegens onderbezetting. Wellicht waren bij de overblijvende leden van deze ploegen zeker kandidaten geweest om bij jullie mee te spelen.
dannyvb1807
Superstar
Berichten: 997
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:06

Re: 2'de Kwis van Eigen Kweek, Lokeren

Bericht door dannyvb1807 »

maes jackie schreef:Heel fijne avond gehad in Lokeren. Ook weer een flink aantal 'nieuwe' zaken ontdekt waarvan we de klepel niet zagen hangen. Ook de KVWM-Jeugd zegt dus: goed gedaan Dany.
Bedankt Jackie: altijd leuk om een compliment te krijgen van een autoriteit op het gebied van muziekquizorganisatie!
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3345
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 2'de Kwis van Eigen Kweek, Lokeren

Bericht door SpeedKing »

dannyvb1807 schreef:Zaalsolo voor Los Locos :clap: :clap: : zij waren de enige ploeg die de titel juist hadden van de vertaling die Luc Steeno maakte van "Mes Mains Sur Tes Anches" van Adamo, nl. "Neem Me Een Keer In Je Armen" (T4)
De kapitein was er niet bij in Lokeren, maar bij het lezen van al die mooie zaalsolo's (en de eretitel 'kenners van de Vlaamse country') voor Los Locos glimt hij toch van trots!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
International
Lead Singer
Berichten: 221
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 06:59
Locatie: Örnsköldsvik (Zweden)

Re: 2'de Kwis van Eigen Kweek, Lokeren

Bericht door International »

Ziet er mij een schitterende quiz uit, Danny! En ook OK qua moeilijkheidsgraad! Ik vermoed dat ik op mijn eentje een goeie 60% zou gehaald hebben. Ik ben heel zwak in de nieuwere nummers. ;-)
Plaats reactie