bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2213
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door One good reason »

Tja, wat moet je hierover nog kwijt. Al 4 jaar dat ik present ben op deze quiz en toch wordt het steeds beter.
Waarbij ik hier dus toch wel even wil benadrukken dat qua variatie geen enkele quiz dit seizoen heeft kunnen bieden en of evenaren wat hier de revue passeerde.
Van Nana Mouskouri tot U2 & Greenday. Van Willy Alberti tot AC/DC, kortweg schitterend!
Helaas voor "The Four Reasons" de laatste quiz en voor de gelegenheid hier omgedoopt tot "The Stoned Reasons". Dirk en "Ruisje" bedankt om ons team supercomplementair te hebben gemaakt. Voor de organisatoren alweer een dikke proficiat en dat jullie niets veranderen aan jullie quiz. Ik heb helaas het lijstje vergeten met de Top 10, maar ik weet wel dat wij er niet werden vermeld :lol:
Dus bravo ook aan de winnaars (wie het ook moge zijn).
En laat me hier toch duidelijk zijn dat die "schoon Rosse" van de Kwissetiers niets te maken heeft met het opdoeken van "The Four Reasons". :rofl2:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4338
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door peegee »

One good reason schreef:Dus bravo ook aan de winnaars (wie het ook moge zijn).
En laat me hier toch duidelijk zijn dat die "schoon Rosse" van de Kwissetiers niets te maken heeft met het opdoeken van "The Four Reasons". :rofl2:
Had ge teveel op misschien? Uw maat Danny heeft met zijn team "the Holly's" gewonnen!! :app: :app: :app:
En wat ge daar beweert van jullie opdoeking, dat die schone rosse daar niets mee te maken heeft, daar geloof ik dus niets van.... :wink:
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door John Winston Lennon »

Vraag : een schoon rosse met een schoon brilleke op wat is da?

Antwoord : een nog schoner rosse.



En bij deze een compliment aan het ganse team. Ze mogen er alle vier best wezen. Van klein tot groot.


:headbang:
Dakota via Liverpool
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door celtic601 »

uitslag 10é bOOmbasticquiz 2009
--------------------------------
1: the holly's 323 /350 :app: :app: :app:
2: polkaheer , papeter , 2 stroppen en kaaskop 319
3: sympahie veu den Duvel 318
4: vlassenbroek 2000 318
5: rock monsieur 316
6: Fab 4 310
7: DRGB band 307
8: koerier 305
9: men in black 303
10: apollo vs dreamers vs kluizenaars 287
11: chapeau 280
12: stoned reasons 276
13: diamond dogs 275
14: oesje 259
15: pretty paracetemol 257
16: daizybelzen 256
17: captain sensible 251
18: master cups 248
19: midlife crisis 243
20: poesje mauw 241
21: de dampkring 236
22: lekkere melk voor jou 236
23: de hijsberen 236
24: de buis van eustachius 229
25: silly wommers 225
26: kom is gauw 224
27: masters of music 221
28: de 4 krieken 219
29: kwissers zonder grenzen 215
30: sportcafé the corner 214
31: domi & co 204
32: the nice 194
33: kwissetiers 190
34: de knoeiers 109
35: cat cat ( halverwege kwis moeten opgeven wegens fam.omstandigheden )
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
divinci
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 11:56
Locatie: Essen / Stoned

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door divinci »

Ik sluit me volledig aan bij de commentaar van One Good Reason, variatie in overvloed, waardoor iederreen zijn steentje (of steen) kon bijdragen.
Maar volgend jaar zal ik, na de teloorgang van The Four Reasons, zelf een ploegje in elkaar moeten knutselen en motiveren om de verplaatsing naar Boom te maken. Na gisterenavond heb ik wel een gegronde reden om daar alles voor uit de kast te halen want ...

bOOmbastic = fantastic :app:
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Eerste keer dat we met het complete Vlassenbroek aanwezig waren (voor mij was het reeds de derde keer) en wij hebben allemaal een heel ontspannende avond gehad, met een mooie gedeelde 3e plaats tot gevolg. Wel de nodige momenten van frustratie gekend met de fragmenten van o.a. Murderdolls, Bloc Party, Count Basie ...

Het is en blijft een hele leuke hitquiz daar in Boom, én voor iedereen toegankelijk :app: :app:

Hele spannende strijd bovenaan, met de outstanding Holly's als winnaars :thumb1: :thumb2:
Wat ons betreft zeker tot volgend jaar Kurt.

Kleine bedenking nog: misschien de prijs van de "frankfurterworst" (dat uiteindelijk zo'n klein zwanworstje bleek te zijn) eens aanpassen, want ik denk dat die 0,20€ duurder geprijzd stonden dan de hotdogs zelf :shock: :shock:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door celtic601 »

Vlassenbroek2000 schreef:Eerste keer dat we met het complete Vlassenbroek aanwezig waren (voor mij was het reeds de derde keer) en wij hebben allemaal een heel ontspannende avond gehad, met een mooie gedeelde 3e plaats tot gevolg. Wel de nodige momenten van frustratie gekend met de fragmenten van o.a. Murderdolls, Bloc Party, Count Basie ...

Het is en blijft een hele leuke hitquiz daar in Boom, én voor iedereen toegankelijk :app: :app:

Hele spannende strijd bovenaan, met de outstanding Holly's als winnaars :thumb1: :thumb2:
Wat ons betreft zeker tot volgend jaar Kurt.

Kleine bedenking nog: misschien de prijs van de "frankfurterworst" (dat uiteindelijk zo'n klein zwanworstje bleek te zijn) eens aanpassen, want ik denk dat die 0,20€ duurder geprijzd stonden dan de hotdogs zelf :shock: :shock:
tja die zwan worsten ..tis een merk hé ! en ik vrees dat ze die worsten in de hotdogs geboetseerd hebben uit verse PAl of Chappie ...ik weet het echt niet Stef ...
wel is dat wij , bOOmbastic eigenlijk niets te maken hebben met de drank en toog en tap ,maar wees gerust ..ik zal dit zeker doorgeven .
eerlijkheidshalve denk ik nu ook wel niet dat dit doelbewust was van de biljartvrienden en zullen ze die prijsaanpassing dik over de kop hebben gezien ...

ps ..hierbij nog een leuke anekdote tijdens kwis gisteren en heeft de ploeg masters of music 4 punten extra opgeleverd !!!
ze schreven bij de video 's : KURT HEEFT NE GROTE / WILLIE ( alberti ) :rofl2:

tot hier dus het worstenprobleem ...

WHAT's IN A WEENER hé :mrgreen:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door celtic601 »

en alvorens het forum hier ontploft .. da van die 4 punten is NI waar hé ...
trouwens da van die alberti ook ni ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
bicky
Backing Vocal
Berichten: 54
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 11:17

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door bicky »

En wat is er waar van "kurt heeft ne grote"? Toch straf wat "een rosse, met bril, en mooie... toch teweeg brengt in zo'n zaaltje!!
bicky
Backing Vocal
Berichten: 54
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 11:17

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door bicky »

even vergeten waar het over gaat....FANTASTISCHE quiz zoals alle jaren waar niets meer moet aan toegevoegd worden van wat hier al over is gezegd is. Samen met quiz van koerier alle jaren één van de betere.
CHAPEAU voor Kurt, Bart en Chantale.
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door celtic601 »

toch even bij al dit moois , mezelf 158x stevig tegen de kop slaan ...
2 flagrante fouten gemaakt bij opstelling kwis

ik moest en zou nog nen deep purple in de kwis krijgen , maar geen al te bekende .
dus "best of" gaan uitlenen in Bib. en verkeerden track opgenomen hé !
moest dus space trucking zijn en NIET fireball ... dom dom dom !
eveneens in voorlaatste reeks ruth brown ipv Maxine brown ( sample wordt nu gebruikt in hitje van ??? ) gewoonweg met vlug te zijn want dit is anders 1 van mijn all time favourites.
2 domme foutjes met wa rap te wille zijn ..jammer mor gebeurd .
buiten het rook probleem , waaraan ik me ook schuldig acht ( volgend jaar enkel nog BUITEN roken ) en hier en daar is een puntje moeten bijtellen denk ik dat we een vlotte kwis gekregen hebben ..natuurlijk voor de ene te makkelijk , voor de ander dan weer niet ...maar met maar 1 ploeg onder het gemiddelde ( 34 pl) mogen we als organisator enkel maar tevreden zijn ...
ik hoop iedereen volgend jaar terug mogen te verwelkomen ( in een echte rookvrije zaal )
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Magic
Superstar
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 12 sep 2008, 19:15
Locatie: Mechelen

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door Magic »

Een voorbeeld van een quiz!!!
Iedereen had een aangename avond en de topteams vochten een mooie strijd uit om de ereplaatsen. Dit is het bewijs dat een quiz aangenaam kan zijn voor alle ploegen.
Ik ben blij dat wij tot de laatste dag zijn blijven proberen om ingeschreven te geraken en dat dit nog gelukt is ook.

Bedankt Kurt en schrijf ons (Pretty Paracetamol) alvast in voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door Vlassenbroek2000 »

EN voor wie het belangrijk vindt:

Een videoronde met geluid deze keer.
En een voorbeeld dat het niet steeds 'poepsimpel' moet zijn als het met geluid is.

:headbang:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door Devils answer »

Magic schreef:Een voorbeeld van een quiz!!!
Iedereen had een aangename avond en de topteams vochten een mooie strijd uit om de ereplaatsen. Dit is het bewijs dat een quiz aangenaam kan zijn voor alle ploegen.
Volledig akkoord! Leuke formule, goeie organisatie! :app:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4338
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door peegee »

celtic601 schreef:ruth brown ( sample wordt nu gebruikt in hitje van ??? )
Is dat niet in dat nummer van Gabriella Cilmi? Is mij ingefluisterd vorige zondag door Danny van the Holly's en het ergste van al: we wisten het allebei van die Ruth Brown, maar geen van beiden ingevuld....

En wat die Zwan-worstjes betreft: is het iemand bekend, dat Delhaize alle producten van Unilever uit zijn schappen geband heeft, omdat Unilever besloten had, al zijn producten 20 tot 30% duurder te maken? Daarbij o.a. Zwan, Robijn, Coral, Sun, Dove, Cif, Knorr, Effi, Lipton, .....
Plaats reactie