Introquiz

redactieteam introkwis
Backing Vocal
Berichten: 64
Lid geworden op: za 19 apr 2008, 06:20
Contacteer:

Bericht door redactieteam introkwis »

en die penalty is er dus weer gekomen. Het begint stilaan een wekelijks weerkerend fenomeen te worden. Wat is de eenheidsprijs voor 1 penalty eigenlijk ?
Goed, ere wie ere toekomt ... Club Brugge staat ondertussen wel op kop en je moet ze nog altijd binnentrappen om punten te pakken.
Kan niet gezegd worden van KVM.
Vince, je opgave deze week, ook al zijn het je kleuren, ook gene kak zenne ... maar ik heb hem nog maar 1 keer beluisterd en naargelang de week vordert komt er hier en daar nog wel wat "jus" bij...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

redactieteam introkwis schreef:en die penalty is er dus weer gekomen. Het begint stilaan een wekelijks weerkerend fenomeen te worden. Wat is de eenheidsprijs voor 1 penalty eigenlijk ?
Goed, ere wie ere toekomt ... Club Brugge staat ondertussen wel op kop en je moet ze nog altijd binnentrappen om punten te pakken.
Kan niet gezegd worden van KVM.
Vince, je opgave deze week, ook al zijn het je kleuren, ook gene kak zenne ... maar ik heb hem nog maar 1 keer beluisterd en naargelang de week vordert komt er hier en daar nog wel wat "jus" bij...
ik ben er doodziek van, voetballeken kunnen dat niet snappen ... en goed voor hen misschien maar ...
Je hebt het over de obligate lichte penalty voor Brugge, de dubbele gele kaart voor Verbrugghe vond ik nog veel erger en die ontnam ons alle kans ... twee keer superonterecht ... :evil:

maar we wijken af ... introquizzen is de business hier ... !
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:ik ben er doodziek van, voetballeken kunnen dat niet snappen ... en goed voor hen misschien maar ...
Je hebt het over de obligate lichte penalty voor Brugge, de dubbele gele kaart voor Verbrugghe vond ik nog veel erger en die ontnam ons alle kans ... twee keer superonterecht ... :evil:

maar we wijken af ... introquizzen is de business hier ... !
aan Brecht Verbrugghe, de KVK en zijn supporters
kop op, het hoofd niet laten hangen nu :laughing:

Let op ik ben wel Club-supporter maar ben geen fantiekeling, deze scheidsrechterlijke beslissing :shock: was er inderdaad één om van te huilen of doodziek van te zijn.
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Drie lachwekkende scheidsrechterlijke beslissingen, beste :
- penalty
- 1e gele kaart voor Verbrugghe (zijn kop wordt letterlijk bijna van zijn romp getrapt en hij mag nog niet roepen dan)
- 2e gele kaart voor Verbrugghe (Sonck laat zich vallen want Verbr. raakt hem niet : overduidelijk op beelden van Belgacom TV)

En Stijnen en Sonck maar mekkeren heel de match : bah ...

En dan zijn al die :tongue:-Brugge fans en trainers en bestuur nog content ook na zo'n overwinning : zielig ... :cry:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

gedaan over die voetbal nu :

terug naar de introquiz
peegee
Rock Legend
Berichten: 4338
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

vinceluka schreef:Fragment 5. Hier noteerde ik 7 maal Tiga.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik een remix gebruikte waarin die sample van sunglasses at night in verwerkt zit en die afwijkt van het origineel.
Sorry voor de misleiding

Maar ik zie er geen alcohol in veschijnen, tenzij een Blue moon één of andere coctail voorstelt 8)

Is het origineel van "sunglasses at night" niet van Corey Hart???

Blue Moon is niet alleen een cocktail, maar ook een Amerikaans (afgekeken van het Belgische) witbier, gebrouwen in de Coors-brewery......

P.S. Ik hoef tegenwoordig niet meer (bij thuiskomst zaterdag) op teletekst de scores en de commentaren van de voetbal te bekijken... Gewoon effe naar muziekquizzen.be ..... :wink:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

Tonyvdb schreef:Drie lachwekkende scheidsrechterlijke beslissingen, beste :
- penalty
- 1e gele kaart voor Verbrugghe (zijn kop wordt letterlijk bijna van zijn romp getrapt en hij mag nog niet roepen dan)
- 2e gele kaart voor Verbrugghe (Sonck laat zich vallen want Verbr. raakt hem niet : overduidelijk op beelden van Belgacom TV)

En Stijnen en Sonck maar mekkeren heel de match : bah ...

En dan zijn al die :tongue:-Brugge fans en trainers en bestuur nog content ook na zo'n overwinning : zielig ... :cry:
ik herken het gevoel :puke: :puke:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

wel leuk dat de 'Puke' smilies blauw zien :D
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

Tonyvdb schreef:gedaan over die voetbal nu :

terug naar de introquiz
ik ben de kwiet die voor 'Escape' Garland Jeffreys ingevuld heeft

hoe laag ken je vallen
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

peegee schreef:
vinceluka schreef:Fragment 5. Hier noteerde ik 7 maal Tiga.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik een remix gebruikte waarin die sample van sunglasses at night in verwerkt zit en die afwijkt van het origineel.
Sorry voor de misleiding

Maar ik zie er geen alcohol in veschijnen, tenzij een Blue moon één of andere coctail voorstelt 8)

Is het origineel van "sunglasses at night" niet van Corey Hart???
Ja, die heb ik zelfs al eerder gevraagd in de introquiz met thema "zon"
Wat ik bedoelde is dat de versie die ik vroeg van Stella - Jam & spoon afwijkt van het origineel.
Excuses voor de foutjes in de introquiz van deze week, het moest er eens van komen aangezien ik voor dit online quizje niet elk nummer ga dubbelchecken
peegee schreef: Blue Moon is niet alleen een cocktail, maar ook een Amerikaans (afgekeken van het Belgische) witbier, gebrouwen in de Coors-brewery......

P.S. Ik hoef tegenwoordig niet meer (bij thuiskomst zaterdag) op teletekst de scores en de commentaren van de voetbal te bekijken... Gewoon effe naar muziekquizzen.be ..... :wink:
Allez, we hebben afgelopen week niet alleen wat bijgeleerd over muziekjes maar ook over dranken en zo te zien gaan we deze week wat bijleren over 't voetbal :lol:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

vinceluka schreef:
peegee schreef:
vinceluka schreef:Fragment 5. Hier noteerde ik 7 maal Tiga.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik een remix gebruikte waarin die sample van sunglasses at night in verwerkt zit en die afwijkt van het origineel.
Sorry voor de misleiding

Maar ik zie er geen alcohol in veschijnen, tenzij een Blue moon één of andere coctail voorstelt 8)

Is het origineel van "sunglasses at night" niet van Corey Hart???
Ja, die heb ik zelfs al eerder gevraagd in de introquiz met thema "zon"
Wat ik bedoelde is dat de versie die ik vroeg van Stella - Jam & spoon afwijkt van het origineel.
Excuses voor de foutjes in de introquiz van deze week, het moest er eens van komen aangezien ik voor dit online quizje niet elk nummer ga dubbelchecken
peegee schreef: Blue Moon is niet alleen een cocktail, maar ook een Amerikaans (afgekeken van het Belgische) witbier, gebrouwen in de Coors-brewery......

P.S. Ik hoef tegenwoordig niet meer (bij thuiskomst zaterdag) op teletekst de scores en de commentaren van de voetbal te bekijken... Gewoon effe naar muziekquizzen.be ..... :wink:
Allez, we hebben afgelopen week niet alleen wat bijgeleerd over muziekjes maar ook over dranken en zo te zien gaan we deze week wat bijleren over 't voetbal :lol:
daarom herkende ik het niet :banghead: , wist dat er iets aan mankeerde...
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tussenstand (9 inzendingen)

Alle fragmenten zijn minstens 1 maal correct beantwoord.

Drasjnar heeft een solo met fragment 3
en heeft ook een topscore van 26/30 maar was wel zo eerlijk om te melden dat hij deze week zijn Heilige Familie heeft geraadpleegd.

Uiteraard is het de bedoeling dat hier individueel gequizt wordt
Als die mannen nu allemaal apart inzenden dan hebben we onmiddellijk een paar extra spelers bij (en dat zijn ze ook van plan).
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Juiste antwoorden Introquiz 63
Thema : Blauwzwart

1. Cilla Black - You're my world (28/30)
2. Jayhawks - Blue (13)
3. Blackfoot Sue - Standing in the road (2)
4. Hüsker Dü - Pink turns Blue (4)
5. The Raconteurs - Many shades of Black (24)
6. Paul Mauriat - Love is Blue (23)
7. Black Flag - Nervous breakdown (9)
8. Lou Gramm - Midnight Blue (18 )
9. Soundgarden - Fell on Black days (20)
10. Martina Topley-Bird - Baby Blue (22)
11. 16 Horsepower - Black soul choir (20)
12. Leonard Cohen - Famous Blue raincoat (8 )
13. Black Strobe - Italian Fireflies (22)
14. Velvet Underground - Pale Blue eyes (8 )
15. China Crisis - Black man Ray (24)
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Resultaten

1. Drasjnar ft Fanfare Heilge Familie 26 :app:
2. Tony VdB, Carl en Devil's Answer 24 :app:
5. Vlassenbroek 20 :thumb1: :thumb2:
6. Bart 19 :thumb1:
7. SepPuku 18
8. Dendaffe 17
9. Rino en Sabine 14
11. Calimero en Berwt 10
13. Lars 9
14. Buddy59 en Wim W 8
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Fragment(en) met het meest juiste antwoorden :
1. Cilla Black - you're my world (28/30)

Eén solo voor Drasjnar ft Heilige Familie met het one-hit wonder
3. Blackfoot Sue - Standing in the rain :app:

Verder geknars bij

Fragment 5. Hüsker Dü - Pink turns blue (4/30)
Bart en Carl hadden dit volledig juist

Fragment 12. Leonard Cohen - Famous blue raincoat (8/30)
Drasjnar, Tony Vdb, Carl en Devil's answer hadden dit volledig juist

Fragment 14. Velvet underground - Pale blue eyes (8/30)
Drasjnar, Tony Vdb, Carl en Dendaffe hadden dit volledig juist

Fragment 9. Black Flag - Nervous Breakdown (9/34)
Devil's Answer, Carl, Vlassenbroek, Tony VdB hadden dit volledig juist
Bart had de uitvoerder
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Plaats reactie