Stardust 30/05/09 Bissegem

Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door parma espe »

Gerookt'espe schreef:
Tonyvdb schreef:dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
Oei, dan gaan we rap rond zijn met hun playlistje van 800 nummers. (F***ing Eagle Eye Cherry met Save Tonight elk uur van de dag :?)
Ja of misschien eens 3 Doors Down met Kryptonite of Daft Punk met Around the World, ook nog niet veel gehoord op StuBru... :roll: Gelukkig krijgen we wel 3x daags Starsailor en Kings of Leon!
Afbeelding
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

Gerookt'espe schreef:
Tonyvdb schreef:dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
(F***ing Eagle Eye Cherry met Save Tonight elk uur van de dag :?)
je neemt mij de woorden uit de mond, dit vind ik ook een schoolvoorbeeld van een nummer (samen met het nog saaiere 'Are you still having fun?') dat veel te veel op stubru gedraaid wordt, alsof er in de 90s en 00s geen andere radiohitjes zijn die het herhalen waard zijn, maar die staan natuurlijk niet op de stubru-computer ... spijtig, een handmatige samenstelling zou deze zender een serieus kwaliteitsboost geven
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door rino »

Het wereldreis concept zorgde ontegensprekelijk voor een meerwaarde aan de quiz. :thumb2:
Man man man, ik kan maar niet begrijpen dat iemand daar kritiek kan op geven. Wie dat wel doet, doet dat mijns inziens, pardon my french, enkel maar omdat ze graag zagen, jaloers zijn op de formule, graag de ambetanterik uithangen (schrappen wat niet past).
Het concept zorgde bij ons voor menig extra punt.

Vandaar mijn post een tijdje terug dat we hier eigenlijk geen titels moesten te horen krijgen, het concept zorgde op zijn eigen al voor extra punten.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door peegee »

een schelle espe schreef:Gelukkig krijgen we wel 3x daags Starsailor en Kings of Leon!
Is dat wel zo "gelukkig"??? Door al die overdreven airplay kan ik songs als "Chasing cars", "open/shut your eyes" van Snowpatrol niet meer rieken of horen.... :evil:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Keiem »

peegee schreef:
een schelle espe schreef:Gelukkig krijgen we wel 3x daags Starsailor en Kings of Leon!
Is dat wel zo "gelukkig"??? Door al die overdreven airplay kan ik songs als "Chasing cars", "open/shut your eyes" van Snowpatrol niet meer rieken of horen.... :evil:
dito.
Plaats reactie