Stardust 30/05/09 Bissegem

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Rushian »

Lars schreef:Inderdaad, maar zo te zien gebruikten ze vooral de namen van hun mannen.
Die Hollandse dames zijn blijkbaar een stuk "onderdaniger" dan die van bij ons hé Lars! :roll:
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Rushian »

Big Banana schreef:Geen probleem, maar dan vliegt ook de "dance" eruit :twisted:
Ha neen hé!! :P Wat zit ik daar dan nog te doen? :cry:
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Big Banana »

Rushian schreef:
Big Banana schreef:Geen probleem, maar dan vliegt ook de "dance" eruit :twisted:
Ha neen hé!! :P Wat zit ik daar dan nog te doen? :cry:
Euh... was jij niet into Rush enzo ? Of ben jij de onmogelijke combinatie dance+progrock 8)
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door marc »

Zou Tonie tracteren voor de 200ste post op deze thread? :D
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door marc »

Excuseer, Tony dus
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door straight banana »

progres schreef:Ik zou met veel plezier aankondigen dat wij als tegenprestatie bij ons de "spam" er uitzwieren, maar ik vrees dat er een paar ploegmaatjes niet volledig akkoord gaan mee zijn

dat was misschien het probleem van jullie quiz, Mario
maw moesten er in elke reeks perse zoveel genres zitten?
ik zat alvast niet op een blues of jazzfragment per ronde te wachten bvb.

je kan misschien meerdere fragmenten per decennium vragen, dan kan je per decennium alsnog putten uit verschillende genres, zonder dat bvb elke vierde nummer jazz is en elk zesde nummer metal, is zo cliché en voorspelbaar. volg je nog?
ik denk dat dat de reden was van de negatieve reacties.

Sorry, maar dit lijkt me toch een beetje een vreemde reactie.

1) We zijn zeker niet de enige ploeg die het zo doet.

2) Het was grotendeels dezelfde structuur als verleden jaar en toen kregen we erg goede reacties, o.a. ook van jou! De teneur was toen vooral dat men het prima vond dat we zo breed gingen. Ik nodig je uit om de bespreking van vorig jaar nog es na te lezen:

viewtopic.php?f=3&t=306&start=15

Enne, voor alle duidelijkheid, er waren ook nu wel een aantal mensen die het goed tot uitstekend vonden.

Ah wat, welke structuur je ook gebruikt, je zal altijd zowel positieve als negatieve opmerkingen krijgen, waar de ene over zeurt is net iets wat de andere heel goed vindt. Dat was ook zo bij de Stardustquiz, sommigen ergerden zich er aan dat er "krampachtig" aan één thema werd vastgehouden, en dat was, jawel, ook zo bij jouw quiz. Niet alle reacties verschijnen op het forum, een mens vangt ook al es iets op tijdens de pauze van een quiz...
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door straight banana »

Zou Tonie tracteren voor de 200ste post op deze thread?

marc schreef:Excuseer, Tony dus

Ja, zo loopt het aantal posts natuurlijk wel makkelijk op. :mrgreen:
"Ping", weer ééntje...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

[quote="straight banana] Dat was ook zo bij de Stardustquiz, sommigen ergerden zich er aan dat er "krampachtig" aan één thema werd vastgehouden, Niet alle reacties verschijnen op het forum, een mens vangt ook al es iets op tijdens de pauze van een quiz...[/quote]

Bedoel je dat er mensen waren die zich ergerden aan de 'wereldreislink', Straight? :shock:
Dat zou ik wel bijzonder vreemd vinden : een quiz-omvattende link geeft toch een meerwaarde ...

Of was het aan het feit dat er BZN en andere Bingo's de revue passeerden?
Dat zou ik dan wel begrijpen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

marc schreef:Zou Tonie tracteren voor de 200ste post op deze thread? :D
jazeker, volgend jaar een hele Palingsound-ronde en een special rond Jack Jersey-singlehoezen !
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:
marc schreef:Zou Tonie tracteren voor de 200ste post op deze thread? :D
jazeker, volgend jaar een hele Palingsound-ronde en een special rond Jack Jersey-singlehoezen !
Count us in. :thumb2: :wink:
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door straight banana »

quote="Tonyvdb"]

[quote="straight banana] Dat was ook zo bij de Stardustquiz, sommigen ergerden zich er aan dat er "krampachtig" aan één thema werd vastgehouden.
Niet alle reacties verschijnen op het forum, een mens vangt ook al es iets op tijdens de pauze van een quiz...[/quote]

Bedoel je dat er mensen waren die zich ergerden aan de 'wereldreislink', Straight? :shock:
Dat zou ik wel bijzonder vreemd vinden : een quiz-omvattende link geeft toch een meerwaarde ...

[/quote]




Kijk, dat is nu net wat ik bedoel. Wat volgens sommigen een meerwaarde oplevert, leidt volgens anderen tot een "geforceerde" quiz. Het argument is dat er fragmenten gekozen worden louter en alleen omdat ze in het thema passen, waardoor je met een hoop vergezochte en dus te moeilijke fragmenten zou zitten.

Nogmaals: je kan nooit voor iedereen goed doen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

straight banana schreef:Kijk, dat is nu net wat ik bedoel. Wat volgens sommigen een meerwaarde oplevert, leidt volgens anderen tot een "geforceerde" quiz. Het argument is dat er fragmenten gekozen worden louter en alleen omdat ze in het thema passen, waardoor je met een hoop vergezochte en dus te moeilijke fragmenten zou zitten.

Nogmaals: je kan nooit voor iedereen goed doen.
ben ik nu eens helemaal niet mee akkoord, ik had voor elke ronde een ellenlange shortlist en niet één fragment was geforceerd, heb nog enorm moeten schrappen en keuzes maken : dat er commentaar zou komen op de fragmenten zelf, kan ik begrijpen en ik ben inderdaad te 'breed' gegaan (het concept 'Bingo' en daarna 'Nick Cave' werkt niet, heb ik nu wel door), dus voor een deeltje terecht ... maar dat die link niet gesmaakt wordt en geforceerd genoemd wordt, DAAR begrijp ik geen snars van, ik heb hier zin om 'lelijke dingen' te schrijven, maar zal dat maar laten ... dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Big Banana »

Tonyvdb schreef:ik heb hier zin om 'lelijke dingen' te schrijven, maar zal dat maar laten ... dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
En een streepje prog-rock niet vergeten, hé Tony :twisted:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

Big Banana schreef:
Tonyvdb schreef:ik heb hier zin om 'lelijke dingen' te schrijven, maar zal dat maar laten ... dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
En een streepje prog-rock niet vergeten, hé Tony :twisted:
:wink:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Stardust 30/05/09 Bissegem

Bericht door DVNO »

Tonyvdb schreef:dus : laat ons dan vanaf nu gewoon 15 rondes van 10 losse nummers vragen, liefst zoveel mogelijk uit de playlisten van Stubru natuurlijk ... :?
Oei, dan gaan we rap rond zijn met hun playlistje van 800 nummers. (F***ing Eagle Eye Cherry met Save Tonight elk uur van de dag :?)
Plaats reactie