Testedoene 22 mei 2009

PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door PEKEBO »

't Schijnt ook dat wij voor de Blackouts waren en dat ze volgende zondag revanche gaan pakken.Spijtig dat het dan geen verplaatsing met de velo is, want dat ligt ons wel :mrgreen:[/quote]




Tja,ons doel was voor de espen eindigen maar daar zijn we helaas niet in geslaagd,onze oprechte felicitaties dus voor de mannen...jongens uit Aalter :app: .

Maar volgende week in Bissegem nemen we revanche :mrgreen: !! We gaan dan onze laatste troef uitspelen.

Je ziet,niet alleen aan de top van de rangschikking is er een gezonde strijd voor de begeerde plaats..

Tevens ook voorlopig onze laatste quiz dan bij Tony & co.Daarna vakantie nemen tot 14/8 om terug met een frisse geest te starten in alweer Bellem.

p.s Proficiat aan de Arthritic monkeys met hun overwinning en aan de organisatie van een zeer boeiende quiz :app: :app: .
Laatst gewijzigd door PEKEBO op za 23 mei 2009, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Rushian »

Tonyvdb schreef:ik had de indruk dat ie iets moeilijker was dan anders, maar dat stoorde geenszins.
Toch komiek hé. Vorig jaar haalden we een goeie 63% en nu 75%. Wij vonden hem dus makkelijker.
En die bij jou is makkelijker? Ik hoop echt dat ik meekan.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Tonyvdb »

Rushian schreef:
Tonyvdb schreef:ik had de indruk dat ie iets moeilijker was dan anders, maar dat stoorde geenszins.

En die bij jou is makkelijker.
hou het maar op 'even makkelijk' of 'even moeilijk' ... wil dit niet boomeranggewijs in mijn 'wezen' terugkrijgen volgende week ...
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door vinceluka »

Rushian schreef:
Tonyvdb schreef:ik had de indruk dat ie iets moeilijker was dan anders, maar dat stoorde geenszins.
Toch komiek hé. Vorig jaar haalden we een goeie 63% en nu 75%. Wij vonden hem dus makkelijker.
En die bij jou is makkelijker? Ik hoop echt dat ik meekan.
Dat geldt ook voor ons
Vorig jaar speelden we hier in krak dezelfde opstelling (Bart / Phon / SepPuKu)
en werden 10de met 71%, nu haalden we liefst 14% meer.

Of ie daarom makkelijker was weet ik niet,
denk eerder dat de gevraagde fragmenten meer dan vorig jaar in ons kraam pasten.

Wat ik zo bijzonder vind aan deze quiz is het feit dat er nauwelijks echte weggevers in zaten en dat toch bijna alle fragmenten oplosbaar waren (veel titels te horen, herkenbare stemmen ....).
Nie gemakkelijk om dat te verwezenlijken, een dikke proficiat aan Testedoene-crew. :app:
Aan de andere kant misschien logisch, want op één quizjaar doen die mannen 5 maal meer ervaring op dan de gemiddelde quizorganisator.

Echt genoten van deze quiz, nu nog wat aan het nagenieten zelfs. :headbang:
Superspannende strijd ook.
1 luttel puntje verschil met de rechte bananen.
Benieuwd wat er gebeurd zou zijn mochten we ex-aequo geëindigd zijn want de Bananen hadden exact hetzelfde antwoord op de schiftingsvraag genoteerd (35%) :P

Tot de volgende :salut:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door DVNO »

Ook ik vond de quiz pittiger dan vorig jaar. Lees: de fragmenten lagen mij minder, toch de zaken waar ik het normaal moet van hebben. De maxx was wel de max, dat was recht in mijnen hof. Desalniettemin heb ik mij geweldig geamuseerd.
Zoals Schalckse al zei, kwamen we wat traag op gang maar de eindspurt kon er wel wezen. En nog maar eens niet gebuisd, het kon niet meer stuk.
Kortom een prachtige quiz waarin de ervaren hand van de samenstellers duidelijk te horen viel.

P.S. De volgende keer binden we Sven vast als ze met tombolalotjes rondgaan zodanig dat de andere ploegen ook nog wat kans op de hoofdprijs hebben. Beloofd!
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door DVNO »

De prijs van beste liedje van de avond gaat naar Moaner van Underworld (mijn persoonlijke favoriet van deze Britse knaspers)
Op tweede plaats strandde Tragic Error met Tanzen en dit dankzij de prachtige remix die wij Espn in het bezit hebben. Een mix die het trouwens nipt niet gehaald heeft op onze quiz in de categorie kuile (wegens te goed en dus wsl te afwijkend van de gemiddelde smaak). Voor wie zelf eens wil genieten (op eigen risico), het is te downen op http://rs382.rapidshare.com/files/92444241/Kakken.mp3 (The story of tragic toilet) Especially for all you new beat freaks out there.
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door parma espe »

Lol, kakken, waar es den tijd!

Was das? Schtroooooooont!

Nostalgie :twisted:
Afbeelding
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Chris M »

Tonyvdb schreef: Met grote dank aan Chris M, zonder hem speelden we ongeveer de zelfde plaats als vorig jaar, 2e helft top 10 vermoed ik, met hem deden we lang mee voor het podium ... een aanwinst, dat is zeker ... hopelijk kunnen we hem regelmatig eens overtuigen ons te vervoegen : merci ! :thumb1:
oef
en zeggen dat ik zelf zodanig zenuwachtig was dat ik met mezelf geen blijf wist de uren voor de quiz
faalangst zeker, iets wat me eigenlijk niet vreemd is

genoten van het gezelschap en van de quiz, da's zeker
tot volgende week in Bissegem
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door boo-lee »

Gerookt'espe schreef:De prijs van beste liedje van de avond gaat naar Moaner van Underworld (mijn persoonlijke favoriet van deze Britse knaspers)
Op tweede plaats strandde Tragic Error met Tanzen en dit dankzij de prachtige remix die wij Espn in het bezit hebben. Een mix die het trouwens nipt niet gehaald heeft op onze quiz in de categorie kuile (wegens te goed en dus wsl te afwijkend van de gemiddelde smaak). Voor wie zelf eens wil genieten (op eigen risico), het is te downen op http://rs382.rapidshare.com/files/92444241/Kakken.mp3 (The story of tragic toilet) Especially for all you new beat freaks out there.
H I L A R I S C H ! ! ! :headbang:
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Rubby »

BEDANKT !!!! AAN IEDEREEN VOOR DE REACTIES !!!!
We vonden het zelf ook een van onze betere quizen , zowel qua samenstelling, organisatie en spankracht.
We hebben duidelijk de goede formule te pakken !
Opmerkelijk inderdaad het resultaat van de monkees vorig jaar 10 de en nu 1ste :shock: :amazed:
Dante (zoon van Guy) zou voor een analyse zorgen, van zodra binnen probeer ik te posten ,hierna zorg ik alvast voor de oplossingen.
Wie graag de foto's , hoezen, oplossingen in zijnen mailbox wenst, gewoon privéberichtje en het komt eraan.

En nu op naar de zomersefeestenquiz :banana: :banana: :banana:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Rubby »

Oplossingen foto's:
1. The Drifters
2. Lady Gaga
3. Nightwish
4. Alphaville
5. Glasvegas
6. The Mars Volta
7. Mercury Rev
8. The Walker Brothers
9. Tiga
10. Therapy
11. Jasper Erkens
12. The Yardbirds
13. The Kills
14. Bill Withers
15. Franz Ferdinand
16. The Black Box Revelation
17. E.L.O.
18. Weezer
19. Tavares
20. Spandau Ballet
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Rubby »

Oplossingen Cd hoezen:
1. white lies to loose my life
2. Kinks face to face
3. frankie goes to hollywood welcome to the pleasuredome
4. Empire of the sun walking on a dream
5. Korn follow the leader
6. Prince arround the world in a day
7. santogold santogold
8. Pulp this is hardcore
9. Bloc party intimacy
10. Lloyd cole & the commotions rattlesnakes
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door Rubby »

vinceluka schreef: Vorig jaar speelden we hier in krak dezelfde opstelling (Bart / Phon / SepPuKu)
en werden 10de met 71%, nu haalden we liefst 14% meer.

:amazed: :amazed: :amazed:

Wat ik zo bijzonder vind aan deze quiz is het feit dat er nauwelijks echte weggevers in zaten en dat toch bijna alle fragmenten oplosbaar waren (veel titels te horen, herkenbare stemmen ....).
Nie gemakkelijk om dat te verwezenlijken, een dikke proficiat aan Testedoene-crew. :app:
Aan de andere kant misschien logisch, want op één quizjaar doen die mannen 5 maal meer ervaring op dan de gemiddelde quizorganisator.

Dat kunnen we inderdaad wel zeggen :mrgreen:

Echt genoten van deze quiz, nu nog wat aan het nagenieten zelfs. :headbang:
Superspannende strijd ook.
1 luttel puntje verschil met de rechte bananen.
Benieuwd wat er gebeurd zou zijn mochten we ex-aequo geëindigd zijn want de Bananen hadden exact hetzelfde antwoord op de schiftingsvraag genoteerd (35%) :P

TESTMATCHEN :rofl2:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door SepPuKu »

Alweer een leuke avond beleefd daar in Bellem, a.k.a. het Mekka van de muziekquizzen :lol:

Zelden zoveel spanning gevoeld als in die laatste reeks, het was een dubbeltje op zijn kant.

Ook ik zal met plezier terugkeren op 14 augustus :thumb1:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Testedoene 22 mei 2009

Bericht door SepPuKu »

PEKEBO schreef: Tevens ook voorlopig onze laatste quiz dan bij Tony & co.Daarna vakantie nemen tot 14/8 om terug met een frisse geest te starten in alweer Bellem.
Dus geen Blackouts op de Nescioquiz? Had er stilletjes op gehoopt omdat jullie toch van de streek zijn... :|

Niet dat ik jullie de verdiende break misgun of zo maar persoonlijk heb ik genoeg aan een onderbreking van pakweg... 5-6 dagen :mrgreen:
Plaats reactie