12de Muziekquiz Waarschoot

Plaats reactie
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

12de Muziekquiz Waarschoot

Bericht door PaulMcCartney »

Heel stressy quizavondje gisteren beleefd in Waarschoot.

Als schiftingsvraag een vraag over de Beatles krijgen is natuurlijk een makkie. Als men dan vraagt hoe veel weken de Beatles in de nederlandse top 40 stonden in 1964, was het natuurlijk niet moeilijk - de top 40 is begonnen in 1965 - en daarvoor hebben de samenstellers van het boek zich gebaseerd op wat muziekbladen (maar er was zeker geen top 40).

Ik heb me uiteraard even druk gemaakt, maar ik ben de laatste tijd goed gedresseerd (dus ik ben braaf op mijn stoel blijven zitten :mrgreen: )

Daar na een aantal reeksen met veel te korte fragmenten (de mensen zouden toch beter moeten weten na 11 edities) en veel te veel dingen die we tegelijkertijd moesten uitvoeren.
Schitterend gevonden (respect daarvoor), maar wat mij persoonlijk betreft te stressy...

Wat ze in de Vlaanderen hebben met metal is mij ook een raadsel, maar ik heb mijn portie wel gehad voor 2009 :x

2 reeksen videoclips zonder geluid, was speciaal voor Luc (maar die was er niet)

Den hollander voelde zich natuurlijk thuis in deze chaos en won deze quiz met een straatlengte voorsprong :app: :app: :app:


Bedankt aan Buddy en zijn 2 dogs voor toch nog een leuk avondje guitargeweld :!:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 12de Muziekquiz Waarschoot

Bericht door Rubby »

Beetje hetzelfde gevoel bij Testedoene (derde) en Bellem Brug (5de): stressy avond maar wel knap gedaan.
Fragmenten voor mij ook soms veel te kort ...
Originele samenstelling :thumb2:
inderdaad de laatste tijd een overload aan metaal :headbang: :doh:
iets te veel clips :| (waaronder redelijk wat live spul), je hoorde wel de nummers tussendoor :violent:
een massa (gratis) eten op tafel , die dan nog eens regelmatig werd aangevuld :dance:

Blijft wel een leuke quiz om te doen, we komen zekers terug !

Wel jammer dat deze organisatie zijn datum aangepast heeft voor de espen, en waar zaten ze gisteren :mrgreen: :nono: :rofl2:
op ons bordje ja ... :laughing:
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 12de Muziekquiz Waarschoot

Bericht door Schalckske »

Rubby schreef: Wel jammer dat deze organisatie zijn datum aangepast heeft voor de espen, en waar zaten ze gisteren :mrgreen: :nono: :rofl2:
op ons bordje ja ... :laughing:
In normale omstandigheden hadden de Espen altijd meegedaan hier uit respect voor die datumwijziging. Maar we hadden ons woord al maanden gegeven aan Stefan voor de quiz in Grembergen ...

(die we dan nog eens moesten afzeggen daar mijne voetbal in laatste instantie werd verplaatst van zondagmiddag naar zaterdagavond, en daar Dimi VO naar Club ging kijken zaterdagavond)
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: 12de Muziekquiz Waarschoot

Bericht door DVNO »

Rubby schreef: Wel jammer dat deze organisatie zijn datum aangepast heeft voor de espen, en waar zaten ze gisteren :mrgreen: :nono: :rofl2:
op ons bordje ja ... :laughing:

Mss zaten we wel bij juf Nastasia, en 't was nie om te babysitten :)

P.S.Nog een chance da wij over een gezond gevoel voor humor beschikken, of 't zat er weer bovenarms op op dit forum (remember heisa vorig jaar :roll: )
Plaats reactie