Ik heb ook nog de 'medaillestand' van de quiz (5 punten voor een solo, 4 punten voor een fragment dat 2 keer juist beantwoord werd, enz...)
01) Greatest Tits (52)
02) Starbuk & Apollo (48)
03) Paris Hilton (45)
04) VZW Cobra (39)
05) Groepsnaam (18)
06) Rechte Bananen (15)
07) Lemmy & Motörkop (13)
08) Dixi Chits (9)
09) Hot Chocolate (8)
10) Tjolaers (6)
10) Club 10 (6)
12) Comfortably Dumb (4)
13) Tandje Luider (3)
13) Voe De Klucht (3)
13) Koen & The Gang (3)
13) Aquaholics (3)
17) D-Zine (0)
De Mooie Molen Muziekquiz - Roeselare - 8/12/24
- rino
- Rock Legend
Re: De Mooie Molen Muziekquiz - Roeselare - 8/12/24
Daarmee zit de analyse van de quiz er op!
- SpeedKing
- Rock Legend
Zonder meer de beste editie ooit daar in De Mooie Molen. Eerste keer volgens de regels van de kunst. Ik herinner me nog de allereerste editie, die ik inhoudelijk best oké vond (was ook classic rock, zelfs soms recent), maar logistiek een ramp en al zeker qua timing. Om 14 uur begonnen en na 20 uur zaten we daar nog.
Tweede jaar muzikale ommezwaai die me niet lag en nog altijd geen organisatorische top, en dan maar afgehaakt. Denk dat de locatie zijn publiek heeft en je moet die toch iets of wat bedienen. Weinig lovends gehoord over andere edities maar toen Rino plots aangekondigd werd als samensteller voor dit jaar meteen weer toegezegd om te spelen. En terecht! Hopelijk krijgt Rino een contract voor 5 jaar of meer en zijn we vertrokken voor een paar mooie (molen) jaren.
Blokje Schwung voor mij extra leuk, want alle edities meegemaakt.
Tweede jaar muzikale ommezwaai die me niet lag en nog altijd geen organisatorische top, en dan maar afgehaakt. Denk dat de locatie zijn publiek heeft en je moet die toch iets of wat bedienen. Weinig lovends gehoord over andere edities maar toen Rino plots aangekondigd werd als samensteller voor dit jaar meteen weer toegezegd om te spelen. En terecht! Hopelijk krijgt Rino een contract voor 5 jaar of meer en zijn we vertrokken voor een paar mooie (molen) jaren.
Blokje Schwung voor mij extra leuk, want alle edities meegemaakt.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
- rino
- Rock Legend
Merci Ludo!
Ik kan je overigens meedelen dat mijn contract alvast voor één jaar verlengd is...
Ik kan je overigens meedelen dat mijn contract alvast voor één jaar verlengd is...

- rino
- Rock Legend
Ik merkte daarnet dat ik nog een bijna solo vergeten te vermelden was in Ronde 4.
Is bij deze aangepast.
Is bij deze aangepast.