10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door Rubby »

rino schreef:
Devil's answer schreef:Leuk momentje toen de jury Gabriela Cilmi uitsprak als een vreemd verzoekje : "Gabriela, Kill me"...
:P

Vraag is: wie zijn wij om te denken dat dit fout was? Wie weet wordt dat meisje in het echt ook zo aangesproken?
Gabriela is van Italiaanse afkomst, daarom wordt haar familienaam als 'Tsjilmi' uitgesproken, net zoals de wielrenner Mario Cipollini ook 'Tsjipollini' is en niet 'Kipollini'.
amai :shock: straf dat je dit allemaal weet, recent cursus italiaans gevolgd mss :lol:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door rino »

Rubby schreef:
rino schreef:
Devil's answer schreef:Leuk momentje toen de jury Gabriela Cilmi uitsprak als een vreemd verzoekje : "Gabriela, Kill me"...
:P

Vraag is: wie zijn wij om te denken dat dit fout was? Wie weet wordt dat meisje in het echt ook zo aangesproken?
Gabriella is van Italiaanse afkomst, daarom wordt haar familienaam als 'Tsjilmi' uitgesproken, net zoals de wielrenner Mario Cipollini ook 'Tsjipollini' is en niet 'Kipollini'.
amai :shock: straf dat je dit allemaal weet, recent cursus italiaans gevolgd mss :lol:
Mijn volledige naam is Rino Cilmi, nonkel Rino voor ons Gabriella.
Of misschien ook weer niet. :mrgreen:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door gekookte espe »

Ook toch nog eens de punten van deze jury voor de quiz geven:

1) Jo De Proft :bow: :bow: :bow: :bow:
Merci voor met ons mee te doen, en het helemaal niet erg te vinden om niet voor de prijzen te spelen. Respect!
Het was een aangename kennismaking, hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog vaak terug.

2) Thx to Rubby Lievens van Testedoene om de Schelln mee te nemen. De Grand van zijn Renault Grand Espace kwam goed, heel erg goed zelfs bleek op het einde van de avond, van pas. Gepakt en gezakt Vlaanderen doorkruisen idd :lol:

3) En nog merci voor Walter voor te willen wachten op ons. Damn those Vlaamsche roadworks!

En de quiz zelf:

Had gekeken bij de uitslagen van vorig jaar, en zag dat daar ALLE ploegen meer als 50% haalden, dus dacht ik dat deze quiz misschien wel te riskeren zou zijn om met twee espen aan deel te nemen. Maar achteraf bekeken vond ik hem toch niet zo instapklaar als op voorhand verwacht. Sjans dat we Jo hadden om ons zwart gat, oldies, in te vullen. Denk dat we anders ipv een mooie 73% iets van een 45% zouden gescoord hebben. Zeker die ronde waarin we de groepsnamen voluit moesten schrijven ging ons pijn gedaan hebben, evenals de ABC-ronde. Heb met open mond zitten kijken hoe Jo daar effkes vlot alle groepen opschreef. Sterk. :amazed:

En dit is voor zover ik weet de eerste quiz waar ik aan deelneem waarin ze een Editors-fragment vragen. :headbang:

Gezellige en leutige quiz, indrukwekkende prijzentafel, schoon ophaalsters ( :twisted: ) en het kookboek van Piet Huysentruyt dat oa bij mijn gewonnen zak van de tombola zat, zal heel erg binnenkort wellicht wel van pas kunnen komen :D
Wouter
Popstar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 21:20
Locatie: Willebroek / De Beerliners

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door Wouter »

Zonder twijfel de één van de leukste, zoniet de leukste muziekquiz waaraan ik dit seizoen heb deelgenomen.
Applaus voor de samenstellers en de jury. :app: :app: :app:
Volgend jaar komen we zeker terug en hopelijk zijn we dan met vier ipv met drie.
Keep up the good work en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1901
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door Buddy59 »

Wouter schreef:Zonder twijfel de één van de leukste, zoniet de leukste muziekquiz waaraan ik dit seizoen heb deelgenomen.
Applaus voor de samenstellers en de jury. :app: :app: :app:
Volgend jaar komen we zeker terug en hopelijk zijn we dan met vier ipv met drie.
Keep up the good work en tot volgend jaar.
Als je graag ''Hits'' hebt er is nog een plaatsje vrijgekomen nu zaterdag bij onze ''Hamse HitmuziekQuiz" :wink:
Wouter
Popstar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 21:20
Locatie: Willebroek / De Beerliners

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door Wouter »

Zaterdag hebben we reeds andere verplichtingen.
Anders hadden we graag aanwezig geweest.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door peegee »

Wouter schreef:Zaterdag hebben we reeds andere verplichtingen.
Anders hadden we graag aanwezig geweest.
A.s. Zaterdag zijn er héél véél collega-kwissers aktief; in totaal een 240-tal!!! 60 ploegen verdeeld over 3 kwissen (Borgerhout, Hamme en Evergem) Spijtig dat die alle 3 tegelijk zijn, ik had graag naar minstens 1 andere ook willen gaan; maar ja, klonen is tot nu toe nog altijd verboden, niet???
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door gkoppen »

hehe voor afgelopen vrijdag (Muziekquiz Showbizzsite) had je alvast geen kloon nodig :) Maar zo negatief doen was toch ook niet nodig :p
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door peegee »

gkoppen schreef:hehe voor afgelopen vrijdag (Muziekquiz Showbizzsite) had je alvast geen kloon nodig :) Maar zo negatief doen was toch ook niet nodig :p
Was ik negatief? Hebt ge de andere commentaren al gelezen, Godfrey?
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2833
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door Jorgen VG »

Ik beken alvast schuld - ben nog nooit zo negatief geweest,
maar heb ook nog nooit zo het gevoel gehad een avond verkl*** te hebben :(
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door WimW »

Mijn commentaar was er misschien ook wat over, een beetje frustratie toen ik vannacht thuiskwam en dat dan dadelijk op het forum gezwierd. Ik had er beter een nachtje over geslapen.
Het was een showbizz quiz en dat hadden we eigenlijk moeten weten...
Dus duidelijk ons ding niet.
Ook proficiat aan de winnaaars, want zij wisten het meest ! Hadden ze daar een speciaal iemand voor ingezet, want die ronde met Idool en X-factor fragmenten hoe kan je dat nu allemaal weten :think: :study: :?:

Is dat hier nu niet wat off topic ??
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 10e Setpoint muziekquiz New Beatles - 15/11/2007 - Wolvertem

Bericht door peegee »

WimW schreef:Het was een showbizz quiz en dat hadden we eigenlijk moeten weten...
Nee Wim, het was een showbizzsite muziekquiz ,en daar ligt nu helaas het verschil; hadden ze het woordje "muziek" weggelaten, dan had ik daar vrede mee kunnen vinden....
Plaats reactie