Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Plaats reactie
De Quizfabriek
Fan
Berichten: 5
Lid geworden op: do 22 sep 2022, 14:17

Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Bericht door De Quizfabriek »

De eerste editie van onze reeks Magical Mystery MUZIEKQUIZ in café Missy Sippy.

Zelf vonden we het enorm succes, zeer veel enthousiaste quizzers maken een quiz eens zo fijn.
Bedankt aan alle aanwezigen!

Heel de avond spannend, met veel wissels in de top 3 na elke ronde, maar tegen de laatste rondes beet Barry Camel & The Scooters zich op de eerste plaats vast en kwam er niet meer af. Een welverdiende proficiat! :banana-guitar:

Volledige uitslag (naam + score):
Barry Camel & The Scooters 59592
Quizditchers 52409
Quiz Cornell 51833
Eén brok Kwiserie 49907
Johnny Cluedo en de Gobelijns 49825
Djzingel Dzjangel 47903
Daisy Bell & The Wurlitzer Groupies 44746
Goedkoop zat met Jane Goodall 43197
Wrecking Crew 42745
Bianca en Haar Juweeltjes 40885
2e Z 38484
Tromgeroffel 38189
The Dodnicks 36780
De bier musketiers 36767
De Kweeperen 35062
Team ros 34962
King Quizzard & The Lizard Quizzardzzz 33138
The Pointer Quizters 31833
De Skere Skiffeurs 26540
Lorith 26279
de dansende beertjes 23005
Sebaptjes 21378
Moromaim 18671
Goeie friends 12311
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Bericht door Keiem »

Is er playlist beschikbaar? Kwestie van in te schatten of het iets voor ons zou zijn?
De Quizfabriek
Fan
Berichten: 5
Lid geworden op: do 22 sep 2022, 14:17

Re: Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Bericht door De Quizfabriek »

Hey Keiem

De kans is groot dat we deze quiz in de toekomst nog in andere (muziek)cafe's in Vlaanderen zullen spelen, dus de exacte nummers en artiesten die aan bod zijn gekomen zetten we liever nog niet online.

We kunnen wel zeggen dat het een eerder toegankelijke quiz is, waarbij veeleer gemikt wordt op plezier, leuke weetjes en aha-erlebenissen in plaats van obscuurdere kennis voor echt doorwinterde muziekquizzers.

De genres waren heel gevarieerd, er kwam naast veel rock- en popklassiekers ook voldoende hiphop, jazz, blues, folk en elektronische muziek aan bod, met zelfs af en toe een kleine zijsprong naar iets als K-pop, opera, deathmetal, schlager of filmmuziek. De decennia die aan bod kwamen varieerden van 1920 tot en met 2020, met over het algemeen iets meer vragen naarmate het decennium minder lang geleden is.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Bericht door peegee »

Ik heb deze maand de algemene quiz in Merelbeke gespeeld, door jullie georganiseerd. Net als de vorige twee muziekquizzen, die ik in de afgelopen jaren gedaan heb van jullie (Gruut, en Ledeberg) heb ik mij super geamuseerd.
Laat gerust weten via dit forum wanneer jullie er nog één spelen, liefst in een weekend, dan zal ik proberen erbij te zijn met een team; doordeweeks, zeker op een maandag, is super moeilijk...
Gr, Peter
De Quizfabriek
Fan
Berichten: 5
Lid geworden op: do 22 sep 2022, 14:17

Re: Missy Sippy's Magical Mystery MUZIEKQUIZ: 24 oktober te Gent

Bericht door De Quizfabriek »

Hi Peter!
Nogmaals bedankt voor de lovende woorden :-)
Als we een quiz in een café doen zijn we afhankelijk van wanneer de waard zegt dat we mogen komen (ze zien ons graag komen op een maandag, wat anders een zeer kalme dag is, dan trekken ze zo nog wat volk), maar we hebben nog enkele quizzen in het weekend in de pipeline staan!

Groetjes en heel graag tot nog eens :)
Plaats reactie