2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Fally
Popstar
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 18:17
Locatie: Puurs

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door Fally »

Voila,het stof van de 'helleklassieker' is doorgespoeld, net als de nederlaag op 'den Heizel', de analyse van de quiz is gebeurt voor de aftrap en genoteerd na de penaltys in de playlist.
Hopelijk tot op de 3de editie van deze Trilogie, het was weer tof om in de jury te mogen zetelen en deze quiz te mogen analyseren.
Ikzelf zie de meeste van jullie terug op mijn eerst volgende quiz in Boom ,tot dan.
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door PaulMcCartney »

Fally schreef: ma 18 apr 2022, 20:20 Voila,het stof van de 'helleklassieker' is doorgespoeld, net als de nederlaag op 'den Heizel', de analyse van de quiz is gebeurt voor de aftrap en genoteerd na de penaltys in de playlist.
Hopelijk tot op de 3de editie van deze Trilogie, het was weer tof om in de jury te mogen zetelen en deze quiz te mogen analyseren.
Ikzelf zie de meeste van jullie terug op mijn eerst volgende quiz in Boom ,tot dan.
Opnieuw schitterend werk :dance:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door One good reason »

Ik heb een zeer fijne no-nonsens avond beleefd in het verre Oostakker.
Schitterend terrasjesweer en fijn gezelschap, wat moet ne mens nog meer hebben?
Ahja, we kwamen voor de 80'squiz. :music-listening:

Straight to the point audiorondes, telkens voorzien van 18 fragmenten.
De ene wat leuker (en moeilijker) dan de andere.
Toch heb ik me bij momenten afgevraagd of er een Multiverse 80's is geweest, want net zoals in de laatste Spidey heb ik soms de wenkbrauwen gefronst.
Waar zat ik, of waar zat Danny toen dit nummer uitkwam? :mrgreen:

Toch zeer tevreden met de bescheiden score, want meer zat er voor mij niet in.
Leuk om te zien dat ik een solo kon scoren met Stephan Eicher.
Ik was toen gek van zijn videoclip.
Laatste keer dat ik hem hoorde, was met "Déjeuner en paix".
Maar dat nummer is voor de 90's! :silent:

Ik heb vooral genoten van de ietwat commerciëlere (soms foutere) muziek zoals Finzy Kontini, Duran Duran, A-ha, Samantha Fox en het mooie symfonische "You on my mind" van Swing Out Sister! (complete blackout en ben er gek van!)

Ook genot om naar te kijken, de foute danspasjes van Danny tijdens de audiorondes!
Fijn om te zien dat samenstellers ook genieten ... en daar doen we het uiteindelijk voor :music-rockout:
tomdevilder
Popstar
Berichten: 314
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 12:35

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door tomdevilder »

PaulMcCartney schreef: ma 18 apr 2022, 07:36 Ik sluit mij aan bij bovenstaande analyses. Ook voor mij was het topamusement met het nodige gevloek en gesakker over gemiste fragmenten in dit vrij hitgerichte spektakel dat zoals gewoonlijk gekruid werd door de nodige reggae en disco beats.

Alleen waar plots al die meidengroepen vandaan komen blijft voor mij een raadsel - die zaten er gelukkig de vorige edities niet in. Nog een klein minpuntje was de eindtijd van de quiz. Wanneer je om 7 uur kan beginnen, verwacht je toch op tijd thuis te kunnen zijn.

Maar in normale omstandigheden kom ik graag terug voor editie 3. Hopelijk zijn de meidengroepen dan samen met het beestje helemaal verdwenen.
Oei, en dan hebben we Babe, Maywood, Luv enz niet gehoord :lol: :lol: :lol: :lol:
tomdevilder
Popstar
Berichten: 314
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 12:35

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door tomdevilder »

TopQuiz Danny... Ik heb er van genoten, en ook ons (Marc en mezelf) mag je voor de volgende editie(s) inschrijven...
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door PaulMcCartney »

tomdevilder schreef: di 19 apr 2022, 15:22
PaulMcCartney schreef: ma 18 apr 2022, 07:36 Ik sluit mij aan bij bovenstaande analyses. Ook voor mij was het topamusement met het nodige gevloek en gesakker over gemiste fragmenten in dit vrij hitgerichte spektakel dat zoals gewoonlijk gekruid werd door de nodige reggae en disco beats.

Alleen waar plots al die meidengroepen vandaan komen blijft voor mij een raadsel - die zaten er gelukkig de vorige edities niet in. Nog een klein minpuntje was de eindtijd van de quiz. Wanneer je om 7 uur kan beginnen, verwacht je toch op tijd thuis te kunnen zijn.

Maar in normale omstandigheden kom ik graag terug voor editie 3. Hopelijk zijn de meidengroepen dan samen met het beestje helemaal verdwenen.
Oei, en dan hebben we Babe, Maywood, Luv enz niet gehoord :lol: :lol: :lol: :lol:
Euh, die zaten er in de vorige editie wel in.

Je zit duidelijk in de verkeerde sector van de 'meidengroepen' :mrgreen:
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1897
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 2e Back in Time Trilogie..80 s Duo.. het vervolg! 16/04/22

Bericht door Buddy59 »

Bedankt Eddy voor alweer een knappe en snelle analyse! :handgestures-thumbupright:
Dikke merci aan de 18 duo's die erbij waren en hopelijk genoten hebben van een tripje door de 80s!
Ook heel erg bedankt Yves en Eddy voor de jurering, gewoon klasse :clap:

Hopelijk zie ik jullie terug op een volgende editie.

Muzikale groeten.
Buddy.
Plaats reactie