7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Plaats reactie
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door eLMO »

3de editie van deze muziekquiz opgesteld door mezelf (check viewtopic.php?t=5019 voor de quiz van vorig jaar).

Afbeelding

Ben je fan van quizzen? Wil je wel eens jouw muziekkennis testen door middel van een leuke quiz in een gezellig kader? Kom dan op zondag 7 augustus, van 14u30 t.e.m. 18u00, naar Fayard Brugge.

Deze muziekquiz wordt georganiseerd door Fayard pop up cinema & zomerbar en is toegankelijk voor iedereen!

Ploegen bestaan uit maximum 4 spelers. Inschrijving kost 10,00 EUR per ploeg. Inschrijven per ploeg kan via https://be.ticketgang.eu/orgFrameSaleNew.php?org=207...#

Ploegnaam kan doorgegeven worden op de locatie of via info@fayardbrugge.be

Meer info: info@fayardbrugge.be

PS: Neem zeker voldoende zonnecrème en beschermingsmiddelen tegen de zon mee aangezien de quiz buiten door gaat bij goed weer 🙂
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: 7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door eLMO »

Quiz is een weekje vervroegd wegens een dubbele boeking!
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door Methos »

Knal op mijn 3e years&years dag. Toch jammer om zo een dubbele boeking te veroorzaken. We zullen beiden ons publiek echter zeker wel hebben, maar zo kan ik eens niet naar jou komen, wat ik wel van plan was. Niets aan te doen!
Greatest Tits
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: 7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door eLMO »

Methos schreef: do 02 jun 2022, 20:38 Knal op mijn 3e years&years dag. Toch jammer om zo een dubbele boeking te veroorzaken. We zullen beiden ons publiek echter zeker wel hebben, maar zo kan ik eens niet naar jou komen, wat ik wel van plan was. Niets aan te doen!
Sorry, de enige opties om te verplaatsen waren 7 en 21 augustus. Ik hoop ook elk jaar om meer forumploegen aan te trekken, maar heb daar dus dit jaar zelf een stokje voor gestoken. :-(
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door Keiem »

Ik kan nu wel, want op 14 augustus hebben we straatfeesten (waardoor ik ook al niet naar Hear Hear kan).
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: 7 augustus 2022: Fayard Muziekquiz (Brugge)

Bericht door eLMO »

We hebben alvast de kaap van 10 ingeschreven ploegen bereikt.
Plaats reactie