6e Goedkoop Zat in 't Halve Maantje quiz, 1990 - nu, 19/3/'22

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 6e Goedkoop Zat in 't Halve Maantje quiz, 1990 - nu, 19/3/'22

Bericht door aLEEce in chains »

Andermaal een zeer leuke quiz van de mannen en dame van Goedkoop Zat in 't Halve Maantje. Een quiz waarin al eens iets anders durft gevraagd worden en waar ik altijd wel mijn ding in terugvind. Dit jaar zowaar Soilwork en Porcupine Tree. Die ronde met de hoes die je moest 'tekenen' is eenvoudig qua opzet, maar toch zo leuk om spelen. Proficiat aan Greatest Tits met hun overwinning. En ook van mijn kant een warme oproep om met meer ploegen af te zakken naar deze quiz. Het fragment van Niels De Spastbader wil ik jullie vergeven :D
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: 6e Goedkoop Zat in 't Halve Maantje quiz, 1990 - nu, 19/3/'22

Bericht door Sander »

Bedankt aan de quizcollega’s van GZ met wie ik al eens een quiztafel deel. Ik ben blij dat ik deze quiz echter niet mee organiseer zodat ik hem altijd kan meespelen. Nog nooit spijt van gehad, ook deze keer niet: topquiz!
Wij waren zelfs voor het eerst in de geschiedenis aanwezig met 2 teams en het was aan beide tafels zeer amusant!
Desondanks inderdaad een magere opkomst door corona, skivakanties, sterfgevallen, de locatie (?), een andere muziekquiz op hetzelfde moment, … Want aan de quiz kan het imo niet gelegen zijn.
Het fragment van Soilwork wil ik jullie vergeven :D
Plaats reactie