4e Muziekquiz "The Holly's" - 18/10/2008 - Hamme

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

En gaat het nummer ook over jou? :)
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

rino schreef:En gaat het nummer ook over jou? :)
:?: luister zelf maar eens http://nl.youtube.com/watch?v=IOnLiEm5wN0
Aimé le Chevalier
Lead Singer
Berichten: 170
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 12:33
Locatie: Plopsaland

Bericht door Aimé le Chevalier »

One good reason schreef:
Aimé le Chevalier schreef:
flor schreef:Aanvangsuur gepland om 19u30, begonnen na 20u; 2 "korte" rookpauzes waar geen eind aan leek te komen, een veel te lange grote pauze, tijdverspilling à volonté, gevolg: veel te laat gedaan en verveling troef.
Geen afroeping van de punten of tussenstand, wel projectie op een scherm dat meer dan de helft van de deelnemers niet kan zien.
Sfeerloze presentatie die absoluut niks bijbracht aan het verloop van de avond.
Heeft er iemand iets positief te zeggen over deze organisatie?
De muziek: gaande van spotgemakkelijk tot "uit welk hol hebben ze dit opgegraven?". Geen visie of structuur, de verdomde discodrums alomtegenwoordig, steeds uit hetzelfde vaatje tappend; wie deze kwis heeft samengesteld, en ik heb sterk de indruk dat het grotendeels het werk van één persoon was, is hier wel ferm door de mand gevallen.
Positief: leuke prijzentafel, goed geluid.
Balans: nooit meer!
Woonplaats Deurne?
Woonplaats Plopsaland? :lol:
Ja, in de paddestoel van kabouter Plop :lol:
Le plastic c'est fantastique!
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Buddy59 schreef:ronde 4
5 Fake Empire - The National
Een cd-aankoop die ik me nog niet beklaagd heb. Naast het feit dat "Boxer" van The National een schitterende plaat is, heb ik er de laatste maanden al vaak kunnen mee scoren op muziekquizzen.
Op de Sopranos quiz in Dilbeek moest ik de titel "Fake Empire" nog schuldig blijven, nu ken ik het nummer én de CD al heel wat beter. En op de individuele deelde ik een zaalduo met phon met het nummer "Slow Show".
Nog meer van dat in de nabije toekomst, graag. :)
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

rino schreef:
Buddy59 schreef:ronde 4
5 Fake Empire - The National
En op de individuele deelde ik een zaalduo met phon met het nummer "Slow Show".
Nog meer van dat in de nabije toekomst, graag. :)
"Boxer" vond ik met voorsprong het beste album van 2007, dat missen zou dus schandalig zijn voor mij :)

Als je eens tijd hebt moet je zeker ook "Alligator" uit 2005 eens beluisteren, die plaat vormt iets minder een geheel dan "Boxer" maar er staan fantastische nummers op.
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Bericht door kuifje »

phon schreef:
rino schreef:
Buddy59 schreef:ronde 4
5 Fake Empire - The National
En op de individuele deelde ik een zaalduo met phon met het nummer "Slow Show".
Nog meer van dat in de nabije toekomst, graag. :)
"Boxer" vond ik met voorsprong het beste album van 2007, dat missen zou dus schandalig zijn voor mij :)

Als je eens tijd hebt moet je zeker ook "Alligator" uit 2005 eens beluisteren, die plaat vormt iets minder een geheel dan "Boxer" maar er staan fantastische nummers op.
Indeed, check out "Abel" uit Alligator !
En dan heb ik het nog niet gehad over hun fantastisch optreden in de AB...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Buddy59 schreef:ronde 1
5 Big Day - Tahiti 80
Had ik toch nog nooit van dat groepje gehoord; sinds vorige week staat mijn radio in de auto (btw: de enige plek waar ik nog naar de radio luister) op RADIO 1 en wie passeren er zojuist de revue, Tahiti 80 (met een ander nummer weliswaar, iets van "all around" oid....)
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

Zo, nu we terug internet hebben hier in Aalter ook ff een reactie plaatsen over de quiz:


1) thx Danny voor de goeie plaats, waar wij zaten was de muziek :thumb2:

2) Over het beginuur: me dunkt was dit expres gedaan: denk dat ze als streefdoel hadden de quiz om 20u te laten beginnen, maar ervaring leert dat stipt beginnen nooit lukt. Liever wat marge dus.

3) Over de quiz: laatste geëindigd maar opnieuw toffe avond gehad. Vaak hoorden we het in Keulen donderen, maar dat wisten we op voorhand dat de fragmenten eerder richting jaren '80, disco/soul gingen neigen. But overall goeie quiz die qua organisatie vlekkeloos was imo.

Nu er eens in slagen ons tafel vlekkeloos te houden, en dan zijn we op de goeie weg :D
Dumbo
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 16:54
Locatie: Boortmeerbeek

Bericht door Dumbo »

flor schreef:Aanvangsuur gepland om 19u30, begonnen na 20u; 2 "korte" rookpauzes waar geen eind aan leek te komen, een veel te lange grote pauze, tijdverspilling à volonté, gevolg: veel te laat gedaan en verveling troef.
Geen afroeping van de punten of tussenstand, wel projectie op een scherm dat meer dan de helft van de deelnemers niet kan zien.
Sfeerloze presentatie die absoluut niks bijbracht aan het verloop van de avond.
Heeft er iemand iets positief te zeggen over deze organisatie?
De muziek: gaande van spotgemakkelijk tot "uit welk hol hebben ze dit opgegraven?". Geen visie of structuur, de verdomde discodrums alomtegenwoordig, steeds uit hetzelfde vaatje tappend; wie deze kwis heeft samengesteld, en ik heb sterk de indruk dat het grotendeels het werk van één persoon was, is hier wel ferm door de mand gevallen.
Positief: leuke prijzentafel, goed geluid.
Balans: nooit meer!
De reactie van een slecht verliezer
Het moet hard zijn als gewezen topploeg om plots geen top tien meer te spelen
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

aha, daar hebben we die geheimzinnige Dumbo weer, die weet wie mijn quiz gaat winnen over drie weken :wink:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

Dumbo schreef:
flor schreef:Aanvangsuur gepland om 19u30, begonnen na 20u; 2 "korte" rookpauzes waar geen eind aan leek te komen, een veel te lange grote pauze, tijdverspilling à volonté, gevolg: veel te laat gedaan en verveling troef.
Geen afroeping van de punten of tussenstand, wel projectie op een scherm dat meer dan de helft van de deelnemers niet kan zien.
Sfeerloze presentatie die absoluut niks bijbracht aan het verloop van de avond.
Heeft er iemand iets positief te zeggen over deze organisatie?
De muziek: gaande van spotgemakkelijk tot "uit welk hol hebben ze dit opgegraven?". Geen visie of structuur, de verdomde discodrums alomtegenwoordig, steeds uit hetzelfde vaatje tappend; wie deze kwis heeft samengesteld, en ik heb sterk de indruk dat het grotendeels het werk van één persoon was, is hier wel ferm door de mand gevallen.
Positief: leuke prijzentafel, goed geluid.
Balans: nooit meer!
De reactie van een slecht verliezer
Het moet hard zijn als gewezen topploeg om plots geen top tien meer te spelen
Dumbo ... ik denk dat je het idd over de juiste ploeg hebt , dus zo anoniem zal ons FLOERE FLORREKE ook niet meer blijven me dunkt :D
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Dumbo
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 16:54
Locatie: Boortmeerbeek

Bericht door Dumbo »

Tonyvdb schreef:aha, daar hebben we die geheimzinnige Dumbo weer, die weet wie mijn quiz gaat winnen over drie weken :wink:
Samenstelling is bijna rond.
Volgende week volgt onze inschrijving.
Ik kan al vertellen dat het om personen gaat die normaal nooit kwissen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Dumbo schreef:
Tonyvdb schreef:aha, daar hebben we die geheimzinnige Dumbo weer, die weet wie mijn quiz gaat winnen over drie weken :wink:
Samenstelling is bijna rond.
Volgende week volgt onze inschrijving.
Ik kan al vertellen dat het om personen gaat die normaal nooit kwissen.
ik ben heel errug nieuwsgierig ...
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

bart depauw schreef:Dat is er inderdaad wat over. Ik vind wel dat zaal Rio niet echt geschikt is voor een quiz. Wij zaten in het gedeelte vooraan, maar ik kan mij voorstellen dat je als je in een hoekje in het cafégedeelte zit, je de quiz op een heel andere manier beleeft.
De wat ongeïnspireerde presentatie doet daar ook al geen goed aan.
En ik ergerde mij ook aan de twee rookpauzes, en één extra lange pauze.
Ik weet wel dat er (nog :twisted:) relatief veel rokers zijn onder het (muziek)quizpubliek, maar het gros van het publiek hiervoor 'gijzelen' is volgens mij niet nodig.
En ja; de muziek was een beetje éénzijdig en de quiz wat eentonig qua opbouw. Maar het is hier al meerdere malen gezegd; elkeen maakt zijn quiz zoals hij dat wil.

Maar sorry Danny, ik heb het u gisteren ook gezegd; aanvang aankondigen voor 19u30 en pas om 20u effectief beginnen is not done.
Je hebt dan sowieso mensen die zorgen dat ze er op dat aangekondigde uur zijn, en dan een halfuur mogen zitten wachten.

Langs deze weg wil ook nog eens het geslacht Claessens bedanken voor hun bijdrage en aangenaam gezelschap.
Het heeft helaas niet kunnen voorkomen dat we slechts 15e eindigden, en 3 plaatjes in de ranking zijn gezakt ... boehoehoe.

Maar revenge volgt dinsdag ... 8)

Bart, Ik heb trouwens de cd die je wou meegebracht. Zal hem meebrengen naar volgende quiz dat ik je tegenkom (Kortrijk 10/11 ??)
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Buddy59 schreef:...

Analyse van de quiz volgt later nog.
Daar zijn we ook nieuuuuwsgieruggg naar, hoor...
Maar neem je tijd, Buddy en co! Wat rust hebben jullie zeker verdiend.
:bow:
Plaats reactie