zesde eigenzinnige muziekquiz zaterdag 11 april

progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

zesde eigenzinnige muziekquiz zaterdag 11 april

Bericht door progres »

na enig overleg met collega Benny zijn we overeengekomen om onze zesde editie te laten doorgaan op zaterdag 11 april.
de nog vrije zaterdagen in mei is Benny op reis, dus dat was geen optie

er is wel al een quiz die dag van radio apollo maar wij vissen niet in dezelfde vijver me dunkt

concreet
de quiz gaat weer door in het kompas in Sint-Niklaas
(driekoningenstr 48)
start om 20u

ploegen van max 4 personen (15 euro per ploeg)

inschrijven kan al via dit forum of mail filipvanrattingen@skynet.be

meer details en informatie volgen....
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

bij deze heeft Kurt de zaal bevestigd
dus ligt de quiz definitief vast op zaterdag 11 april

er zal gequizt worden in de benedenzaal want in de bovenzaal mogen er geen muzikale activiteiten meer doorgaan (in overeenstemming met het stadsbestuur)

er staat uiteraard nog niks op papier maar verwacht je aan een gelijkaardige quiz zoals de vorige editie maw een aantal weggevers, wat hits en albumtracks en weer een pak artiesten die nauwelijks aan bod komen op andere quizzen.
stubru en radio 1-fanaten hebben een licht voordeel. wie graag naar q music luistert en uit de bol gaat op Natalia en Marco Borsato kan hier weinig komen doen.
verdere details (reeksindeling?) zullen bekend gemaakt worden rond de jaarwisseling.
max 24 ploegen (al zijn we al lang tevreden met een twintigtal)
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Bericht door tequila »

Je mag Tequila Overdrive al noteren.

Ivo
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

Je mag Tequila Overdrive al noteren.

Ivo

bedankt Ivo,

bij deze zijn jullie ploeg nummer 1

en het is nog erg vroeg maar ik hoop voor deze editie ook een aantal nieuwe ploegen te verwelkomen die om een of andere reden vorig jaar moesten afhaken. enfin, de kop is eraf.
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Bericht door parma espe »

2. 4 schelln espe
Afbeelding
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

een schelle espe schreef:2. 4 schelln espe

Achteraf weer een pitta dan? :)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

één van de topquizzen van het jaar, plaats voor 24 ploegen? ... Filip zal wel voor een vol huis 'quizmasteren' dit jaar ...

Ik zou ons graag al inschrijven, maar het is nog heel lang en er is ook een thuismatch van KVK ... misschien zijn we tegen dan al gered, of misschien ook niet :P ... dus even afwachten ...
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

Tonyvdb schreef:één van de topquizzen van het jaar, plaats voor 24 ploegen? ... Filip zal wel voor een vol huis 'quizmasteren' dit jaar ...

Ik zou ons graag al inschrijven, maar het is nog heel lang en er is ook een thuismatch van KVK ... misschien zijn we tegen dan al gered, of misschien ook niet :P ... dus even afwachten ...
ach Tony, je hebt nog tijd genoeg

1 Tequila overdrive
2 4 schelln espe
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Bericht door Joe Roxy »

Ik wil meedoen, enkel zo ver plannen kan ik neit :s
Virendin heeft bakkerverplichtingen.
Omdat de quiz vorig jaar blijkbaar Orange Black vroeg, hebben ze al tonnen respect.
Ach Appolloquiz, das is maar niks voor ne muziekliefhebber. Ik heb op men werk al te veel naar die radio moeten luisteren, ik word daar zot :shock: :banghead: van
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

Joe Roxy schreef: Ach Appolloquiz, das is maar niks voor ne muziekliefhebber.
dat is wel niet erg vriendelijk tegenover de mensen van radio apollo
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Bericht door Jorgen VG »

Ach, daar gaan we weer...
Uiteraard kan iemand die van hits houdt onmogelijk een muziekliefhebber zijn; dankjewel Joe om me daar even aan te herinneren.

Je hebt gelijk: ik hou niet van Bob Dylan en Tom Waits, dus kan ik onmogelijk een muziekliefhebber zijn. Hopelijk vind je het niet erg dat ik toch graag deelneem aan muziekkwissen ?

Daarnaast ben ik het wel met Filip (Progres) eens dat de Eigenzinnige kwis perfect naast die van Apollo kan bestaan, want dat het twee verschillende doelgroepen zijn. (Al weet ik zeker dat het bij ons toch voor een verscheurende keuze gaat zorgen; Beide kwissen staan namelijk in ons groene boekje (voor de duidelijkheid: de kwissen waar 'Fab4' graag wil aanwezig zijn)... Niet enkel omdat we beide organisaties zeer kunnen apprecieren, maar ook omdat we onder onze 'leden' liefhebbers van beide inhoudelijke samenstelling hebben).
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Bericht door Joe Roxy »

Sorry, het was niet de bedoeling om ongelooflijk arrogant over tekomen. Of een discussie op gang te brengen.

Ik zal men zin verbeteren "De hits van radio Apollo kunnen me als meer alternatievere luisteraar meestal niet zo snel bekoren."

Eigenlijk kan Fab4 goed tegen de reclame van grasmachines, zitmaaiers, .... (grapje he )

Eveneens Sorry voor al die typfouten.
Gebruikersavatar
ricardofab4
Rock Legend
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 07:15
Locatie: arendonk of anders melomania
Contacteer:

Bericht door ricardofab4 »

Joe Roxy schreef:Sorry, het was niet de bedoeling om ongelooflijk arrogant over tekomen. Of een discussie op gang te brengen.

Ik zal men zin verbeteren "De hits van radio Apollo kunnen me als meer alternatievere luisteraar meestal niet zo snel bekoren."

Eigenlijk kan Fab4 goed tegen de reclame van grasmachines, zitmaaiers, .... (grapje he )

Eveneens Sorry voor al die typfouten.

no problem
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

oef, die oeverloze discussie is voorbij

gelieve mijn topic enkel te gebruiken voor informatie of inschrijvingen.
iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken aan welke quiz hij/zij deelneemt.
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Zonder ongelukken zullen de Would-be Monkees er ook terug bij zijn
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Plaats reactie