RUE DE LA MOER - 12/09/2008

Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

peegee schreef:
Spider Murphy schreef:Voor de collega 10CC-fans: 10 CC treedt in oktober 6 keer op in de Vlaanders (Graham Gouldham & Friends). Zij die mij willen vergezellen, wees welkom!
Nog een opmerking: was Frisco in de disco niet uitgebracht onder de Curly Head DJ's ipv Marven Vantorre?
Ga je alle 6 de keren naar 10 CC?

Onze maten van Polkaheer en co hadden ook Curly Head (of Muzze?) ingevuld, is niet goedgekeurd...

@ One good reason & Spider: de kwis was nochtans duidelijk aangekondigd; de muziek die erin zat was te verwachten....
Voorlopig staan er 4 concerten op mijn programma. Brugge, Beveren, Vilvoorde en Aalst. Zal vooral van de drukte op het werk afhangen naar welke ik effectief zal gaan. Zo moet ik op de dag van Brugge naar een klantenevent, en op de dag van Aalst ben ik zelf organisator van een congres (dat normaliter om 17u15 stopt), dus zal me moeten spoeden met de afbouw en mijn klant iets minder dronken voeren dan voorzien. :P

Ik wist welke muziek ik kon verwachten op deze quiz, maar de privéplannen waren eerder gemaakt, en aangezien ik ook vaak moet werken in het weekend, zijn mijn kameraden dan ook eens tevreden dat ik eens met hen meega ipv te quizzen.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

peegee schreef: Onze maten van Polkaheer en co hadden ook Curly Head (of Muzze?) ingevuld, is niet goedgekeurd
Ook bij ons kwam Tony met DJ Muzze op de proppen, ook hier afgeserveerd door de jury...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:
peegee schreef: Onze maten van Polkaheer en co hadden ook Curly Head (of Muzze?) ingevuld, is niet goedgekeurd
Ook bij ons kwam Tony met DJ Muzze op de proppen, ook hier afgeserveerd door de jury...
Ik denk uiteindelijk wel goed gekeurd, want ik telde zes fouten, inclusief DJ Muzze, maar we kregen er maar vijf aangerekend ... in alle geval is DJ Muzze volgens mij juist (als Baaigones het al zegt, zal het wel juist zijn, want hij is een kenner)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Spider Murphy schreef: maar op de quiz zijn toch alweer een paar persoonlijke favorieten gepasseerd, met als absolute topper 10 CC - Life is a minestrone. Voor de collega 10CC-fans: 10 CC treedt in oktober 6 keer op in de Vlaanders (Graham Gouldham & Friends). Zij die mij willen vergezellen, wees welkom!
Ik ben ook een beetje fan van 10cc en was een paar maanden geleden van plan om ze te gaan bekijken op het Labadoux festival in Ingelmunster.
Tot ik las dat enkel Graham Gouldman overblijft van de originele line-up.
Ik vreesde namelijk dat ze als een 10cc coverband zouden klinken, met slechts 1 van de 4 originele zangers aan boord.
Benieuwd naar jouw oordeel binnenkort...
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

[quote="peegee@ One good reason & Spider: de kwis was nochtans duidelijk aangekondigd; de muziek die erin zat was te verwachten....[/quote]

Het werd me wel gevraagd langs verschillende kanalen om hieraan mee te doen, maar ik was belet die avond. Ronde 9 had op 1 nummertje na een solo-slim voor mij kunnen zijn en de rest zag er zeker niet zo slecht uit. Dit is duidelijk een quiz dat zowat in dezelfde lijn ligt als onze Popquiz. :lol: Maar als alles meevalt, is de kans reëel dat ik er volgend jaar ergens aan een tafel zit ...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

One good reason schreef: Maar als alles meevalt, is de kans reëel dat ik er volgend jaar ergens aan een tafel zit ...
Bij the Holly's???? Of wie weet bij ons... :wink:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

peegee schreef:
One good reason schreef: Maar als alles meevalt, is de kans reëel dat ik er volgend jaar ergens aan een tafel zit ...
Bij the Holly's???? Of wie weet bij ons... :wink:
Laat ons zeggen: Wie het hoogste biedt ... :rofl:
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

rino schreef:
Spider Murphy schreef: maar op de quiz zijn toch alweer een paar persoonlijke favorieten gepasseerd, met als absolute topper 10 CC - Life is a minestrone. Voor de collega 10CC-fans: 10 CC treedt in oktober 6 keer op in de Vlaanders (Graham Gouldham & Friends). Zij die mij willen vergezellen, wees welkom!
Ik ben ook een beetje fan van 10cc en was een paar maanden geleden van plan om ze te gaan bekijken op het Labadoux festival in Ingelmunster.
Tot ik las dat enkel Graham Gouldman overblijft van de originele line-up.
Ik vreesde namelijk dat ze als een 10cc coverband zouden klinken, met slechts 1 van de 4 originele zangers aan boord.
Benieuwd naar jouw oordeel binnenkort...
Ik wil je gerust de DVD van hun concert in Londen van vorig jaar eens lenen. Een voorsmaakje http://www.youtube.com/watch?v=hemqiZiiuio

Met Mick Wilson hebben ze iemand in huis gehaald die het stemtimbre van 10 CC in de gloriejaren heel goed kan evenaren. Op sommige momenten zingt ie zelfs beter dan Graham Gouldman, me dunkt.

Ik heb ze vorige maand nog gezien op Vostertrock in Bree, fantastisch concert! (net als de concerten van Fischer Z's John Watts en Slade die avond)
Plaats reactie