4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

skyhook1
Roadie
Berichten: 34
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 07:19
Locatie: Nevele

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door skyhook1 »

Nog 3 plaatsjes open .Vertel het rond!
Laat je vrienden eens proeven van het quizleven in een Vlaams parochiezaaltje.

Geloof me, na vorige week zal blijkbaar alles een makkie lijken... :wink:

Hoewel 1 ploeg al heeft laten weten dat 19:45 erg krap zal zijn streven we ernaar om 20:00 te kunnen starten voor 160 fragmenten en 38 foto's of theorievragen.
En voor een technisch,digitaal en inhoudelijk foutloos parcours natuurlijk.
En daar kunnen we na de laatste dagen al een boompje over opzetten é Boeckie ! :evil:

Enfin we zien wel..

De eindstand van vorig jaar:

1 Kas en Co / Kas & The Sultans
2 Polkaheer, Kiekenfretter, Kaaskop, Strop, Rapenbrader,
3 Guess Who
4 Sympathie vur den Duvel
5 Fab 4
6 Vlassenbroek 2000
7 Jan, Piet, Joris en Sam Gooris
8 Rock Monsieur
9 Testedoene
10 Saint-Gregorian Nerds, The

Een afgetekende zege maar voor de ereplaatsen was het ongemeen spannend.
De S-G Nerds waren de eerste niet circuitploeg ,doen ze de stunt over :?:
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Schalckske »

Hansbeke vorig jaar was de plaats waar het voor ons allemaal begon. Als we de feestenquiz in Bellem ff buiten beschouwing laten, waar we onder tal van namen al meespeelden, was deze quiz het debuut van de 4 Schelln Espe.

We vieren zaterdag dus min of meer ons éénjarig bestaan. :dance: De druk om beter te doen van vorig jaar is dus alvast immens !

(al waren we voorlaatst toen :wink: )
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Rubby »

Schalckske schreef:Hansbeke vorig jaar was de plaats waar het voor ons allemaal begon. Als we de feestenquiz in Bellem ff buiten beschouwing laten, waar we onder tal van namen al meespeelden, was deze quiz het debuut van de 4 Schelln Espe. We vieren zaterdag dus min of meer ons éénjarig bestaan. :dance: De druk om beter te doen van vorig jaar is dus alvast immens !(al waren we voorlaatst toen :wink: )
:banana: :banana: :banana: Feestje bouwen :dance: :dance: :dance:
Boeckie
One Hit Wonder
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 20:32

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Boeckie »

Alle bugs, ruis en spelonkklanken zijn eindelijk opgelost. Wat een poepsimpel quizje lijkt het wel! Maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik elk fragment intussen al minstens 7 keer beluisterd heb...

Als er zich nog mensen geroepen voelen om een ploegje te vormen: twijfel niet! Weet je misschien niet veel dan zal je toch veel mooie muziek gehoord hebben.

De meeste ploegen weten intussen de gemeentezaal wel liggen maar ik zou toch aanraden van op tijd te komen want de parkeerplaatsen zijn schaars in Hansbeke-dorp.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Rubby »

Boeckie schreef:De meeste ploegen weten intussen de gemeentezaal wel liggen maar ik zou toch aanraden van op tijd te komen want de parkeerplaatsen zijn schaars in Hansbeke-dorp.
Geen probleem, ben van plan om met de fiets te komen :mrgreen:
Boeckie
One Hit Wonder
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 20:32

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Boeckie »

Da's dan toch al één stalen monster minder :app: . Voor de anderen: je kan best parkeren aan het station en dan een 250 meter te voet komen.

Nog te vermelden dat we, naar alle waarschijnlijkheid, met een mooie prijzentafel kunnen uitpakken, met dank aan een goeie sponsor :headbang: .
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door bart depauw »

Boeckie schreef:Da's dan toch al één stalen monster minder :app: . Voor de anderen: je kan best parkeren aan het station en dan een 250 meter te voet komen.

Nog te vermelden dat we, naar alle waarschijnlijkheid, met een mooie prijzentafel kunnen uitpakken, met dank aan een goeie sponsor :headbang: .
Van stalen monster gesproken, wacht tot ík met mijn pimpmobiel den oprit kom oprijden ... :amazed:
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Schalckske »

Een beetje erg laat, maar door onvoorziene omstandigheden hebben de 4 Schelln Espe nog een vacature voor vanavond. Wie tijd of goesting heeft en dit nog tijdig leest, gelieve iets te laten weten hier of op 0474/74.78.06
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door peegee »

Schalckske schreef:Een beetje erg laat, maar door onvoorziene omstandigheden hebben de 4 Schelln Espe nog een vacature voor vanavond. Wie tijd of goesting heeft en dit nog tijdig leest, gelieve iets te laten weten hier of op 0474/74.78.06
Ik heb zojuist Speedking gecontacteerd, omdat hij had laten weten van graag nog met een ploeg mee te doen; het was zijn voicemail; ik hou jullie op de hoogte, Schalkske
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Schalckske »

peegee schreef:
Schalckske schreef:Een beetje erg laat, maar door onvoorziene omstandigheden hebben de 4 Schelln Espe nog een vacature voor vanavond. Wie tijd of goesting heeft en dit nog tijdig leest, gelieve iets te laten weten hier of op 0474/74.78.06
Ik heb zojuist Speedking gecontacteerd, omdat hij had laten weten van graag nog met een ploeg mee te doen; het was zijn voicemail; ik hou jullie op de hoogte, Schalkske
Da's vriendelijk
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door Schalckske »

Schalckske schreef:
peegee schreef:
Schalckske schreef:Een beetje erg laat, maar door onvoorziene omstandigheden hebben de 4 Schelln Espe nog een vacature voor vanavond. Wie tijd of goesting heeft en dit nog tijdig leest, gelieve iets te laten weten hier of op 0474/74.78.06
Ik heb zojuist Speedking gecontacteerd, omdat hij had laten weten van graag nog met een ploeg mee te doen; het was zijn voicemail; ik hou jullie op de hoogte, Schalkske
Da's vriendelijk
Is geregeld. We zijn met vier, al kan hij mss een half uurtje te laat toekomen.

Bedankt, Peter.
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: 4e muziekquiz Basket Hansbeke en Landegem zat 24.01.2009

Bericht door gekookte espe »

Schalckske schreef:
Is geregeld. We zijn met vier, al kan hij mss een half uurtje te laat toekomen.

Bedankt, Peter.
Speedking. We dopen hem dan Snelle Espe. :)
Plaats reactie