Plastiek hoesjes voor CD's.

Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Plastiek hoesjes voor CD's.

Bericht door Big Banana »

Ik ben op zoek naar plastiek hoesjes om CD's in op te bergen.
Niet de gewone die je overal in de handel kan verkrijgen, (12,5cmx12,5cm), maar een iets groter formaat (B=14cmxH=12,5cm)
Zo kan je ook de rugzijde van je CD netjes opbergen (als je de zijkantjes naar binnen plooit.)
Heel handig voor wie veel CD’s heeft, want zo neem je slechts 1/3 van de plaats in van de klassieke jewel-case.
Vroeger had ik een sympathieke Nederlander :lol: die me die kon bezorgen, maar die mens is ver met pensioen :( en ziet het niet meer zitten om minstens 100.000 exemplaren te laten knippen en branden.
(Als we er natuurlijk allen samen kunnen bestellen is er wel een mogelijkheid.)

Mijn vraag : Wie kan me helpen ? Voor een betaalbare prijs…
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Hallo,
Misschien dat ik je wel kan helpen via onderstaande link. Er zijn niet enkel cd-hoesjes te vinden, dus ga je gang.
Ik werk in Breda (NL) en wij bestellen regelmatig bij deze leverancier, gemiddeld 1 x per 2 maanden.
Mocht je andere artikelen vinden die je interesseren, stuur ze dan maar door en dan regelen we misschien wel iets. Succes!!!

http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/ca ... en/Sleeves
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

One good reason schreef:Hallo,
Misschien dat ik je wel kan helpen via onderstaande link. Er zijn niet enkel cd-hoesjes te vinden, dus ga je gang.
Ik werk in Breda (NL) en wij bestellen regelmatig bij deze leverancier, gemiddeld 1 x per 2 maanden.
Mocht je andere artikelen vinden die je interesseren, stuur ze dan maar door en dan regelen we misschien wel iets. Succes!!!

http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/ca ... en/Sleeves
Ik had die link al doorgekregen van "Gkoppen", maar die stuurden me volgend antwoord: "Al onze sleeves hebben volgende afmetingen: 12.7cm x 12.7cm."
Noppes dus, toch bedankt voor de tip. We zoeken verder.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

ik heb een goede 'leverancier' voor hoesjes en zo, ook een Hollander, ik stuur je straks als ik thuis ben z'n emailadres ... hij heet Hans Van Dijk.
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

Tonyvdb schreef:ik heb een goede 'leverancier' voor hoesjes en zo, ook een Hollander, ik stuur je straks als ik thuis ben z'n emailadres ... hij heet Hans Van Dijk.
Die van mij is "Henk Van Enkhuizen" :lol: Humor hebben ze wel die Hollanders ! Maar hoeskes, das weer wat anders...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

voila, Big Banana, probeer deze sympathieke (ja, die bestaan !) Hollander maar eens !

hans.vandijk@planet.nl
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

Tonyvdb schreef:voila, Big Banana, probeer deze sympathieke (ja, die bestaan !) Hollander maar eens !

hans.vandijk@planet.nl
Thx, ik zal hem dadelijk eens proberen, zie, uwen Hollander!
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Ik gebruik die hoesjes ook BB. ze zijn te krijgen in de vroeger HVH Megastore, tegenwoordig Extazone. Waarschijnlijk wel even lief vragen aan de verkoopster of ze ze wil bestellen. Ze zitten in pakjes van 10 en kosten 1.25Euro per 10....een paar jaar geleden.
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

JVdP schreef:Ik gebruik die hoesjes ook BB. ze zijn te krijgen in de vroeger HVH Megastore, tegenwoordig Extazone. Waarschijnlijk wel even lief vragen aan de verkoopster of ze ze wil bestellen. Ze zitten in pakjes van 10 en kosten 1.25Euro per 10....een paar jaar geleden.
Ik heb ondertussen antwoord van Hans uit Holland :
Hans uit Holland schreef:Wat ik wel heb is 14 x 14, dat zijn transparant (hard plastic) polypropyleen hoesjes: Prijs 90.- per 1000, en ik heb zacht plastic (polyethyleen) hoesjes met een afmeting van 14 x 15. Prijs 37.50 per 1000. Desgewenst stuur ik een monstertje van elk hoesje. Versturen kan eventueel vanuit postkantoor Poppel, ik verstuur daar regelmatig. Dat komt op een Eurootje of 8 voor 1000 hoesjes.
De zacht plastieken hoesjes lijken me ideaal, ze zijn 14 cm breed en 15 cm hoog. Je kan desgewenst met een cutter een stukje van de bovenkant wegsnijden zodat ze beter in je kast, schuif, box, weetikveel, passen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Ha, die Hans, zoals je ziet, een heel vriendelijke en hulpvaardige kerel !
Hoop dat hij je kan helpen !
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:voila, Big Banana, probeer deze sympathieke (ja, die bestaan !) Hollander maar eens !

hans.vandijk@planet.nl
Ola, den peegee zal da graag horen denk ik :burn: :rofl2:
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

Ik heb vandaag je pakketje samples ontvangen en dadelijk getoetst aan mijn persoonlijke verwachtingen.
Mijn bevindingen :

"CD PE" aan 37,50 euro / 1000 stuks.
...sluiten het dichtste aan bij wat ik tot nu toe heb gebruikt. Alleen... ze zijn slechts 13,8 cm breed. Voorheen kocht ik ze met een breedte van 14,2 cm. 13,8 cm is heel nipt als je er de achterkant van je CD wil instoppen zonder dat het ding stukgaat.

"PP 14 x 14" aan 90 euro / 1000 stuks.
... slechts 13,4 cm tussen de gelaste naden, dus niet geschikt voor achterkantjes. Wel ideaal voor single-CD's of CD+boekje.

"CD klaphoesje" aan 160 euro / 1000 stuks.
achterkant = OK ; voorkant = OK ; De CD... moet je er dan een beetje bijflansen. Niet echt mijn ding.

"CD envelop" aan 190 euro / 1000 stuks.
Deze is perfect 14,2 breed !!! Boekje en CD kunnen er proper bij.
De flap... vind ik overbodig.
Enige minpunt is de prijs... Ik betaalde voor dit ontwerp zonder de flap slechts 32 euro tot nu toe. Toegegeven een 3-tal jaren terug maar toch...

"CD fleece-pack" aan 275 euro / 1000 stuks.
De Rolls Royce onder de CD-hoesjes. Weg met de jewel-case en de kartonnen doosjes. Dit is af!
Achterzijde : ruimte zat.
Boekje : idem, perfect.
CD : Nog nooit werd een CD-tje zo gepamperd als bij dit ontwerp. Volledig omgeven door fleece. En het neemt hooguit één derde van de plaats in van de klassieke jewel-case. En de prijs... wel, het is het waard.

Mijn "streng maar rechtvaardig" vonnis is dus :
Hans, als je die CD PE kan leveren met dezelfde breedte als de CD-enveloppe, heb je echt een bestseller en een prijzenbreker in huis.
Voor DJ's en mensen die met hun CD's buitenshuis gaan of gewoon veel geld hebben kan ik absoluut de "Fleece-pack" aanbevelen.

Ik neem deze samples mee op de volgende quizzen. Wie interesse heeft kan een bestelling plaatsen. Desnoods coördineer ik het boeltje wel. Als de bestelling voldoende groot is kan Hans misschien eens afspreken om op een forum-quiz te leveren.
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1078
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

JVdP schreef:dit zijn ze denk ik:
http://www.audioforum.be/article-print-819.html
Het lijkt er alleszins op... momenteel kosten ze daar 390 euro / 1400 stuks geleverd. Ofte 2,5786/stuk. Onze Hans krijgt dus ferme concurrentie. Voor grotere bestellingen kan er waarschijnlijk nog van de prijs af.

Ze hebben daar ook een "lite" versie. Als ik het goed begrijp is dat dan een fleece-pack zonder fleece.... :? Enfin, geïnteresseerden bestellen er best een proefpakket ad. 3,5 euro (5 fleece-packs + 5 fleece-packs lite) om ongelukken te voorkomen.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:voila, Big Banana, probeer deze sympathieke (ja, die bestaan !) Hollander maar eens !

hans.vandijk@planet.nl
Ola, den peegee zal da graag horen denk ik :burn: :rofl2:
Ik zie nu pas dat er op mijn 19e trouwverjaardag over mij gebabbeld wordt; ik zal er zo mijn eigen conclusies uit trekken.... :wink:
Plaats reactie