2e Glory Muziekquiz - 7/06 in Herentals

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

2e Glory Muziekquiz - 7/06 in Herentals

Bericht door Rock Monsieur »

Heel voorlopige uitslag, hopelijk heeft iemand anders de volledige stand?

1. Spelers en drinkers - 287 pt
2. Fanfare Heilige Familie - 283 pt
3. Willy Jr. en de Knelpuntklub - 280 pt
4. Fab 4 - 278 pt
5. Tequila Gang - 260 pt
6. Jartazi with the dogs - 255 pt
7. Help - 248 pt
8. Koerier -
9. Rock Monsieur - 241
...
(totaal 16 ploegen)
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Volgens mij werden Fab 4 en Knelpuntclub gelijk derde. Het zou ook kunnen dat dit verkeerd is afgeroepen door de presentator (eerst werd Fab 4 als enige derde afgeroepen, daarna werd gezegd dat Willy Jr. gelijk derde was). Onze (Koerier) punten weet ik eerlijk gezegd zelf niet meer: dit vooral (al zal het bier er ook wel voor iets tussenzitten) omdat het ons na tafelronde 1 niet veel meer kon schelen: we stonden na ronde 4 tweede op 1 punt van de eerste, na die tafelronde zakten we naar de tiende plaats. Hoezen (en hun achterzijde), theorie (niet op deze quiz tenzij je titels van films mee rekent), ...: het is duidelijk ons ding niet... Per hoezenronde verloren we zo'n 12 punten op de concurrentie. Niet dat dat veel verschil zou maken in de rangschikking, of dat we dan maar in de buurt van het podium zouden komen (de ploegen die voor ons waren eindigen doorgaans voor ons op quizzen) maar het legde onze tekortkomingen nog maar eens bloot... Zonder die theorie en filmronde (de samensteller was duidelijk een filmliefhebber) was de quiz mij alleszins beter bevallen... Als ik de kassierster mag geloven haalden we toch één eerste prijs: die van de meeste drinkers. Schol en een dikke proficiat aan de winnaars! :bow:
Laatst gewijzigd door dendaffe op zo 08 jun 2008, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
divinci
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 11:56
Locatie: Essen / Stoned

Bericht door divinci »

Volledig stand genoteerd met inderdaad 2 derdeplaatsen :

1. Spelers en drinkers - 287 pt
2. Fanfare Heilige Familie - 283 pt
3. Fab 4 - 278 pt
Willy Jr. en de Knelpuntklub - 278 pt
5. Tequila Gang - 260 pt
6. Jartazi with the dogs - 255 pt
7. Help - 248 pt
8. Koerier - 243 pt
9. Rock Monsieur - 241 pt
10. De buis van Eustachius - 235 pt
11. The Stoned - 225 pt
12. Collectief tegen arbeid - 220 pt
13. De Merodesnookers - 217 pt
14. Corsica - 211 pt
15. De Zappatisten - 210 pt
16. De Flater - 199 pt

Leuke quiz, voor herhaling vatbaar.
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Bericht door Joe Roxy »

Ik heb toch afgezien en (innerlijk) gezucht tijdens de quiz. Ik was al blij dat ik al een groep zoals de Dead Kennedys kon aanbrengen. Er kwamen zoveel niet singles aan bod, als je zoals ik beschikt over toch wel een basis van singles.

Ik vind eveneens een dikke proficiat aan de 2 jonge teams die nog zoveel punten sprokelden. Toch in een quiz met een moeiljke instapdrempel.
Plaats reactie