Muziekquiz Bellem 02/05/2008

Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

SepPuKu schreef:Ook nog even mijn bewondering uiten voor de leuke quiz van vrijdagavond :thumb2:

Tja, een bewogen avond was het wel: aan de afrit van Aalter werd ik door mijn gps van de ene wegenwerken naar de andere gestuurd. Op den duur geraakte ik zelfs op een werf verzeild (eerst dacht ik dat ik doorkon maar verderop was de weg afgesloten). Toen ik terugreed en weer de weg op wilde een inschattingsfout en knal... Enkel blikschade maar voldoende om niet meer te kunnen rijden... :?

Na het papierwerk toch naar de quiz afgezakt: ik kon zowaar een lift krijgen van de behulpzame dame in de andere auto :shock: en ik wist dat ik vanop de quiz wel thuis ging geraken (met Vlassenbroek2000 bv). En een telefoontje met de sleepdienst maakte duidelijk dat slepen voor hen evengoed om 24u kon.

De kerel van de sleepdienst wist me dan ter plekke (na de quiz) te vertellen dat ik direct een vervangwagen kon krijgen (ben gelukkig goed verzekerd) dus ik kon de gasten van Vlassenbroek2000 evengoed bedanken voor het aanbod om mee te liften :bow: ). Maar ter plekke bleek dat ik mijn rijbewijs niet meer vond (waarschijnlijk in de spanning na het ongeval van tussen mijn papieren geraakt of zo) dus naar die vervangwagen kon ik fluiten. Hoe lomp kun je zijn Seppe :banghead:

Na een overnachting in Nevele en een ritje met de trein kon ik dan eindelijk een punt zetten achter mijn vreemde uitstapje.

Nogmaals sorry dus aan de Monkees want een handvol punten meer had blijkbaar enkele plaatsen gescheeld :cry: Eens ik bekomen was, heb ik alleszins nog een aangename avond doorgebracht met een leuke organisatie en naast de mij reeds gekende companen Bart De Pauw en Vinceluka een eerste kennismaking met Phon, die duidelijk zijn stempel wist te drukken op onze score :app:
Bedankt voor de lof :thumb2:
en wat een verhaal :shock: , super dat je nog lansgekomen bent om toch te quizzen !!!! :bow:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Rubby schreef:
SepPuKu schreef:Ook nog even mijn bewondering uiten voor de leuke quiz van vrijdagavond :thumb2:

Tja, een bewogen avond was het wel: aan de afrit van Aalter werd ik door mijn gps van de ene wegenwerken naar de andere gestuurd. Op den duur geraakte ik zelfs op een werf verzeild (eerst dacht ik dat ik doorkon maar verderop was de weg afgesloten). Toen ik terugreed en weer de weg op wilde een inschattingsfout en knal... Enkel blikschade maar voldoende om niet meer te kunnen rijden... :?

Na het papierwerk toch naar de quiz afgezakt: ik kon zowaar een lift krijgen van de behulpzame dame in de andere auto :shock: en ik wist dat ik vanop de quiz wel thuis ging geraken (met Vlassenbroek2000 bv). En een telefoontje met de sleepdienst maakte duidelijk dat slepen voor hen evengoed om 24u kon.

De kerel van de sleepdienst wist me dan ter plekke (na de quiz) te vertellen dat ik direct een vervangwagen kon krijgen (ben gelukkig goed verzekerd) dus ik kon de gasten van Vlassenbroek2000 evengoed bedanken voor het aanbod om mee te liften :bow: ). Maar ter plekke bleek dat ik mijn rijbewijs niet meer vond (waarschijnlijk in de spanning na het ongeval van tussen mijn papieren geraakt of zo) dus naar die vervangwagen kon ik fluiten. Hoe lomp kun je zijn Seppe :banghead:

Na een overnachting in Nevele en een ritje met de trein kon ik dan eindelijk een punt zetten achter mijn vreemde uitstapje.

Nogmaals sorry dus aan de Monkees want een handvol punten meer had blijkbaar enkele plaatsen gescheeld :cry: Eens ik bekomen was, heb ik alleszins nog een aangename avond doorgebracht met een leuke organisatie en naast de mij reeds gekende companen Bart De Pauw en Vinceluka een eerste kennismaking met Phon, die duidelijk zijn stempel wist te drukken op onze score :app:
Bedankt voor de lof :thumb2:
en wat een verhaal :shock: , super dat je nog lansgekomen bent om toch te quizzen !!!! :bow:
vorig jaar lekke band in Willebroek, nu knal in Aalter: het kan tellen....
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Bericht door kuifje »

Een nachtje in Nevele... geef gewoon eerlijk toe aan je vriendin dat je vreemd bent gegaan. Dergelijk verhaal gelooft ze toch niet... imwithstupid
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Jij moet spreken, Kuifje!
Je leeft al decennia samen met ene Bobby...

Wat zegt jouw vrouw daarvan?

:P
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

kuifje schreef:Een nachtje in Nevele... geef gewoon eerlijk toe aan je vriendin dat je vreemd bent gegaan. Dergelijk verhaal gelooft ze toch niet... imwithstupid
Ja, en jullie hebben me na de quiz in Hamme een lift gegeven tot aan de nachtclub Fratelli in Dendermonde. Geloven jullie nog altijd dat ik in de wijk erachter woon...? :roll:
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Bericht door kuifje »

Ik vond het al verdacht dat ik je op de hoek van de straat moest droppen...
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Bericht door kuifje »

Jij moet spreken, Kuifje!
Je leeft al decennia samen met ene Bobby...

Wat zegt jouw vrouw daarvan ?"
Na al die avonturen weet ze wat haar plaats is ...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Ondertussen is alles i.v.m. deze quiz zowat gezegd.
Daar wil ik enkel nog aan toevoegen dat ook ik het een prima quiz vond.
Hopelijk kan ik ook de volgende jaren weer meespelen in Bellem, het was namelijk mijn eerste deelname.
Nog een grote merci aan onze super-gastspelers RicardoFab4 en Philip van Kas&Co (2 ex-winnaars van deze quiz) zonder wie we zeker niet op de 4de plaats zouden geëindigd zijn.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Rubby schreef: 16. Album-track Tears For Fears Pale shelter (1983)
Van welke CD (2 punten) The hurting
Een vraag die ik natuurlijk kende, aangezien de hoes sinds kort als mijn avatar fungeert. :)
(Alhoewel ik toch heel efkes moest nadenken over de titel)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Rubby schreef: 17. Varia Oasis The importance of being idle (2005)
Theorievraag (2 punten): De groep verving zijn drummer bij de opname van de CD (waarop oa dit nummer voorkomt) door de zoon van andere legendarische drummer. Graag de naam van beiden ? "Zak Starkey + Richard Starkey
(of Ringo Starr)"
Hier ging ik serieus de mist in. Ik las de vraag namelijk foutief af voor mijn kompanen.
Ik vertelde hen namelijk dat we de naam van de originele Oasis-drummer zochten naast die van Zak Starkey. :oops:
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

rino schreef:
Rubby schreef: 17. Varia Oasis The importance of being idle (2005)
Theorievraag (2 punten): De groep verving zijn drummer bij de opname van de CD (waarop oa dit nummer voorkomt) door de zoon van andere legendarische drummer. Graag de naam van beiden ? "Zak Starkey + Richard Starkey
(of Ringo Starr)"
Hier ging ik serieus de mist in. Ik las de vraag namelijk foutief af voor mijn kompanen.
Ik vertelde hen namelijk dat we de naam van de originele Oasis-drummer zochten naast die van Zak Starkey. :oops:
hier deden wij ook een uitschuivertje, ik had het nummer herkend en zei vol overtuiging "the importance of being earnest" :banghead: ik weet niet of we hier een punt voor gekregen hebben wel, misschien een halfje ? :)

komt er trouwens een analyse van de solo's en zo van deze quiz? dat is altijd interessant om eens te lezen.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

phon schreef:
rino schreef:
Rubby schreef: 17. Varia Oasis The importance of being idle (2005)
Theorievraag (2 punten): De groep verving zijn drummer bij de opname van de CD (waarop oa dit nummer voorkomt) door de zoon van andere legendarische drummer. Graag de naam van beiden ? "Zak Starkey + Richard Starkey
(of Ringo Starr)"
Hier ging ik serieus de mist in. Ik las de vraag namelijk foutief af voor mijn kompanen.
Ik vertelde hen namelijk dat we de naam van de originele Oasis-drummer zochten naast die van Zak Starkey. :oops:
hier deden wij ook een uitschuivertje, ik had het nummer herkend en zei vol overtuiging "the importance of being earnest" :banghead: ik weet niet of we hier een punt voor gekregen hebben wel, misschien een halfje ? :)


komt er trouwens een analyse van de solo's en zo van deze quiz? dat is altijd interessant om eens te lezen.
Met een uitslag zou ik ook al tevreden zijn :?
Elke keer als ik zelf mijn usb stick niet meeheb naar de quiz, loopt het mis. 't Zal mij leren ...
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Bericht door Big Banana »

Devil's answer schreef:Jij moet spreken, Kuifje!
Je leeft al decennia samen met ene Bobby...

Wat zegt jouw vrouw daarvan?

:P
Op zijn hondjes ??? :twisted:
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

rino schreef:
Rubby schreef: 17. Varia Oasis The importance of being idle (2005)
Theorievraag (2 punten): De groep verving zijn drummer bij de opname van de CD (waarop oa dit nummer voorkomt) door de zoon van andere legendarische drummer. Graag de naam van beiden ? "Zak Starkey + Richard Starkey
(of Ringo Starr)"
Hier ging ik serieus de mist in. Ik las de vraag namelijk foutief af voor mijn kompanen.
Ik vertelde hen namelijk dat we de naam van de originele Oasis-drummer zochten naast die van Zak Starkey. :oops:
Je was niet de enige Rino :oops:
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Bericht door straight banana »

phon schreef:
...

komt er trouwens een analyse van de solo's en zo van deze quiz? dat is altijd interessant om eens te lezen.


Een organisator is natuurlijk niet verplicht om een analyse op het formum te zetten (er kruipt toch wel wat tijd in), maar ik zou het eerlijk gezegd ook wel leuk vinden.

Er zaten toch een aantal fragmenten in waarvan je je afvraagt hoeveel ploegen ze herkend hebben.
Plaats reactie