Total eKIPZ Of The Heart - 5 November 2022

Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: Total eKIPZ Of The Heart - 5 November 2022

Bericht door Sander »

Aangename quiz! Leuke concepten zoals de 2 hoezenrondes bvb. Geluidskwaliteit was vnl in de eerste rondes niet zo goed (dof geluid), daarna werd het beter. ‘Wees niet bang voor mijn lul’ was moeilijk verstaanbaar maar zal desondanks aan onze tafel nog veel geciteerd worden, puberaal als we zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Total eKIPZ Of The Heart - 5 November 2022

Bericht door Luk »

Een KIPZ-quiz die ik niet graag speelde moet nog uitgevonden worden. :music-listening:

Wat was dat alweer een aanbod van leuke vondsten en jolige originele links van deze youngsters binnen het muziekquizcircuit? :dance:
Ik was en blijf fan!

Aan de wat mysterieus wisselende klankkwaliteit kan wat gesleuteld worden, en aan de definitieve eindstand op de avond zelf ook (laatste ronde vergeten in het totaal?), maar al bij al was dit een topquiz!

Met bovendien een amusante uitsmijter met zelfgemaakte videoclips, die cryptisch de titel moesten uitbeelden
(is Matthias trouwens nog samen met zijn vriendin na de zéér geloofwaardige persiflage van “Everyday I love you less and less” (Kaiser Chiefs) ;-) )?

Ook zeer fijn om de zien dat familie en vrienden zich hier, zoals steeds, volop in de strijd gooiden voor een geslaagde avond, waarbij onbaatzuchtig een coronabesmetting of andere vuile ziekte werd geriskeerd…

Nu we het er toch over hebben: de kussen van Caroline (?), vorige editie door onze ploeg nog zedig afgewezen wegens nog in covid-vrees, hebben we dit jaar moeten missen “wegens naast het podium gevallen” (zut, zeg!).
Sportief als wij zijn wensen we haar of de top-3 ploegen ("zéér tot iets" minder uiteraard) geen besmettingsongemakken in de volgende weken toe.

Maar haar dancemoves tijdens “Black Velvet” hebben dat ruimschoots goedgemaakt…
Sorry, zal wel weer niet “woke” zijn. Maar het schetste wel de “feel good”-sfeer van de avond bij de organisatie.

Ter compensatie: de zwoele stem van vlotte presentator Sander wond ons, Greatest Tits "gender-neutraal als we zijn" (iedereen heeft er) even goed op (NOT!).


Alle gekheid op een “woke”je: dit was nogmaals een quiz die ik niet had willen missen. Proficiat, mannen en vrouwen en X-en…

En dan nog voor een goed doel: altijd een plus! Een "LGBTGIA-plus" zou ons te ver leiden...

Bedankt voor de samenstelling, presentatie, jurering, catering en de omkadering, KIPZ and crew ! :clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Total eKIPZ Of The Heart - 5 November 2022

Bericht door DVNO »

Onder het motto, beter laat dan nooit.
Nog wat reclame maken voor deze quiz.

Het klinkt als winnaar altijd wat raar om te zeggen dat je je echt goed geamuseerd hebt. Alsof je je op quizzen waar je voorlaatste eindigt minder goed amuseert. Niets is minder waar.
De fun in deze quiz zit in de leuke invulling ervan. Zeer veel originele en leuke rondes met dito thema's. Die nokia en spiegel ronde vond ik echt prima.
Ook veel goede muziek gehoord, mss is ie nog iets te moeilijk voor de gelegenheidsquizzers, maar wie zijn wij om dat te zeggen. :oops: Al wil ik wel een pluim geven voor het grote aantal lokale ploegen dat je telkens weet te bekoren.

De minpuntjes zijn echt wel mierenneukerij, maar ik doe het toch.
Zet bij die wielerrondes de kolommen in dezelfde volgorde als de ronde.
Soms was er mss iets te veel uitleg nodig, waardoor het concept van de ronde wat de mist in gaat. Zoals bv bij die albums.
Die Sam gooris ronde vond ik ook niet zo geslaagd, maar dat is geen kritiek, gewoon persoonlijke mening.

Laat dat de pret niet vergallen, ik kijk al uit naar de volgende editie!
Plaats reactie