Oldiesquiz - 60s/70s/80s Oostakker 17 september 2022

PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Oldiesquiz - 60s/70s/80s Oostakker 17 september 2022

Bericht door PaulMcCartney »

Fally schreef: zo 18 sep 2022, 19:32 :D Ik trakteer graag he Hans,ja die Pinten hé, maar met punten durf ik ook al eens gul zijn, krijg het alleen ni zo goed over de lippen :silent:
Ik ben nog niet zo ver, maar aan de score's te zien, inderdaad meer fragmentjes in de orde van de laatste ronde, waarschijnlijk? eentje zonder QM-Solo's. En alhoewel ik een seriueze "Piep" in de oren heb , en dus ni zo'n goed gehoor heb, heb ik door het enthousiasme van enkele ploegen de antwoorden kunnen horen tot aan de jurytafel, van sommige fragmenten, moet kunnen hé, en meezingen,... graag zelfs :music-listening:
Danny mag blij zijn dat je zo veel energie steekt in het verbeteren van de quiz en de analyse achteraf.

Ondanks de 'zwarte week' ben ik toch benieuwd naar het aantal qms in de laatste 5 reeksen.
Fally
Popstar
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 18:17
Locatie: Puurs

Re: Oldiesquiz - 60s/70s/80s Oostakker 17 september 2022

Bericht door Fally »

Als dank Hans, een paar vermeldingen voor uw team in deel 2 van de analyse,waarvoor ik eindelijk wat tijd heb gevonden, maar spijtig genoeg ook nog (te veel) Qms's van Jan.
Ik weet ook dat Buddy, het ten zeerste op prijs stelt, en hiervoor zéér dankbaar is dat ik in de jury wou zetelen.
Bij zijn 90's quiz ben ik met véél plezier wederom van de partij !
Niet tegenstaande dat ik ook wel graag had meegespeeld, dat zou dan met Clement & De Popkenners zijn geweest, na de analyse had ik hun een 20 tal punten kunnen bijbrengen, en dan was Clement zelf er nog niet bij..., ze zouden enkele plaatsjes hoger zijn geeindigd dan. ;)
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Oldiesquiz - 60s/70s/80s Oostakker 17 september 2022

Bericht door Buddy59 »

Iederéén bedankt dat jullie erbij waren!
Wij kunnen maar 1 ding besluiten na de analyse, de quiz was véél te moeilijk, ik beloof dat dit nooit meer zal gebeuren!
Nog een speciale dank aan Eddy, voor het prachtige werk dat hij geleverd heeft op de avond zelf en ook voor de analyse :clap:

Hopelijk nog eens tot op een volgende MQuiz, en nogmaals excuses :text-imsorry:
Fally
Popstar
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 18:17
Locatie: Puurs

Re: Oldiesquiz - 60s/70s/80s Oostakker 17 september 2022

Bericht door Fally »

3e Back in Time Trilogie...Oostakker
Buddy's 90s duo Oostakker zaterdag 8 oktober 2022
Dit word zeker en vast een Masterpiece, only from Buddy's Mind
Plaats reactie