Years & Years - Volume V - Quiz 3: 90's

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 3: 90's

Bericht door Keiem »

Jorgen VG schreef: ma 18 jul 2022, 15:06 (en zelfs met een Dame Blanche is dit stukken goedkoper).
Dedju. Ik wist dat ik iets vergeten was. Vorige keer nog één besteld maar nu niet aan gedacht.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 3: 90's

Bericht door SpeedKing »

Deelname in onuitgegeven opstelling: Lode en Ludo - het moest er toch ook ooit eens van komen met zulke voorname namen! Daarmee miste ik wel de eer om te quizzen in de schaduw van Stevens oogverblindende roze short en moest ik het stellen met de vestimentaire soberheid van Lode. Die dat ruimschoots goedmaakte door alle 90s boysbands binnen de nanoseconde op het blad te pleuren, zodat er aan ons tafel toch een roze zweem overbleef. En door deze complementariteit maakten we onze ambitie van een top 15-plaats keurig waar.

Moeilijker, makkelijker, meer wave of wijf of meer of minder rock of dance of alt of wat dan ook: daar ben ik tijdens het quizzen niet mee bezig. Verbazingwekkend soms hoe mensen dat à la minute instant aanvoelen, ook al gaat het maar om een paar procenten verschuiving. Het is een instinct dat ik duidelijk mis. Ik had gewoon het gevoel dat ik zoals elk jaar bij Filip heel wat herkende, maar daarom niet kende, en de ene valt in de goede richting op het antwoordblad, en de andere valt de dieperik in (of op het kladblad, waar ook nog enkele punten liggen). In mijn rayon hoorde ik eens 90s werk van Golden Earring (albumtrack), Lynyrd Skynyrd (eigenlijk gewoon een 90s gechart nummer van hen in de US) of Deep Purple (toch een 90s best of track geworden). Met die drie kruimels die eens niet Radar Love, Sweet Home Alabama of Smoke On The Water waren, was ik al een gelukkig man. Ik mag hopen dat anderen in hun straatje ook eens net die andere cuts kregen van hun favo's met verschillende diepgang.

Maar vooral, zoals elk jaar: de Croque Sparrenhof was lekker en het gezelschap aan tafel was aangenaam. Zet er maar al eentje klaar voor volgend jaar.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 3: 90's

Bericht door Methos »

alexg schreef: ma 18 jul 2022, 12:30 Filip, bij R7 staat de verkeerde bijlage
Bedankt! Aangepast!
Greatest Tits
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Years & Years - Volume V - Quiz 3: 90's

Bericht door SepPuKu »

Bedankt voor alweer een dagje muzikaal entertainment Filip :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie