Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
- One Bad Reason
- Popstar
- Berichten: 391
- Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Een mooi filmjaar, met vooral enkele ijzersterke Marvel producties.
Aangenaamste verrassingen waren toch wel "Guardians of the galaxy" (sterke soundtrack!) en "Maleficent".
1. GUARDIANS OF THE GALAXY
2. THE AMAZING SPIDER-MAN 2
3. MALEFICENT
4. THE EQUALIZER
5. THE FAULT IN OUR STARS
6. EDGE OF TOMORROW
7. DALLAS BUYERS CLUB
8. X-MEN: DAYS OF FUTURE PAST
9. THE DROP
10. OUT OF THE FURNACE
11. DIVERGENT
12. CAPTAIN AMERICA: THE WINTER SOLDIER
13. JOE
14. NON-STOP
15. WELCOME TO THE PUNCH
16. MARINA
17. ENDER'S GAME
18. DUMB AND DUMBER TO
19. THE LEGO MOVIE
20. BAD COUNTRY
21. DON JON
22. JACK RYAN: SHADOW RECRUIT
23. GRUDGE MATCH
24. ODD THOMAS
25. HOW I LIVE NOW
26. HET VONNIS
27. THE NOVEMBER MAN
28. THE EXPENDABLES 3
29. 300: RISE OF AN EMPIRE
30. LUCY
Leuk popcornvertier: NEED FOR SPEED, ROBOCOP, 3 DAYS TO KILL, HOMEFRONT, THE OTHER WOMAN
GODZILLA, 47 RONIN, HERCULES
Kanshebbers voor de Razzies: WINTER'S TALE, I FRANKENSTEIN, A MILLION WAYS TO DIE IN THE WEST,
THE HOST
Nog niet gezien, maar op mijn "to see" lijstje:
BIRDMAN
THE HOBBIT: THE BATTLE OF THE FIVE ARMIES
EXODUS: GODS AND KINGS
INTERSTELLAR
GONE GIRL
AMERICAN SNIPER
NIGHTCRAWLER
FURY
PREDESTINATION
BOYHOOD
DAWN OF THE PLANET OF THE APES
JOHN WICK
THE JUDGE
THE RAID 2
DEUX JOURS, UNE NUIT
Beste Serie:
True Detective
Game of Thrones
Aangenaamste verrassingen waren toch wel "Guardians of the galaxy" (sterke soundtrack!) en "Maleficent".
1. GUARDIANS OF THE GALAXY
2. THE AMAZING SPIDER-MAN 2
3. MALEFICENT
4. THE EQUALIZER
5. THE FAULT IN OUR STARS
6. EDGE OF TOMORROW
7. DALLAS BUYERS CLUB
8. X-MEN: DAYS OF FUTURE PAST
9. THE DROP
10. OUT OF THE FURNACE
11. DIVERGENT
12. CAPTAIN AMERICA: THE WINTER SOLDIER
13. JOE
14. NON-STOP
15. WELCOME TO THE PUNCH
16. MARINA
17. ENDER'S GAME
18. DUMB AND DUMBER TO
19. THE LEGO MOVIE
20. BAD COUNTRY
21. DON JON
22. JACK RYAN: SHADOW RECRUIT
23. GRUDGE MATCH
24. ODD THOMAS
25. HOW I LIVE NOW
26. HET VONNIS
27. THE NOVEMBER MAN
28. THE EXPENDABLES 3
29. 300: RISE OF AN EMPIRE
30. LUCY
Leuk popcornvertier: NEED FOR SPEED, ROBOCOP, 3 DAYS TO KILL, HOMEFRONT, THE OTHER WOMAN
GODZILLA, 47 RONIN, HERCULES
Kanshebbers voor de Razzies: WINTER'S TALE, I FRANKENSTEIN, A MILLION WAYS TO DIE IN THE WEST,
THE HOST
Nog niet gezien, maar op mijn "to see" lijstje:
BIRDMAN
THE HOBBIT: THE BATTLE OF THE FIVE ARMIES
EXODUS: GODS AND KINGS
INTERSTELLAR
GONE GIRL
AMERICAN SNIPER
NIGHTCRAWLER
FURY
PREDESTINATION
BOYHOOD
DAWN OF THE PLANET OF THE APES
JOHN WICK
THE JUDGE
THE RAID 2
DEUX JOURS, UNE NUIT
Beste Serie:
True Detective
Game of Thrones
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
-
- Rock Legend
- Berichten: 5053
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Ik had hier veel meer van verwacht. De OST was inderdaad wel leuk.One Bad Reason schreef: 1. GUARDIANS OF THE GALAXY
- One Bad Reason
- Popstar
- Berichten: 391
- Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Heb deze tijdens de BNP Paribas Fortis days bezocht.Keiem schreef:Ik had hier veel meer van verwacht. De OST was inderdaad wel leuk.One Bad Reason schreef: 1. GUARDIANS OF THE GALAXY
Dik tegen mijn zin, omdat er niets anders vrij was.
Was zelfs niet van plan om een pratende wasbeer en grommende boom te zien op het grote scherm.
En zie ...
Smaken verschillen hé
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
-
- Rock Legend
- Berichten: 5053
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Mijn Top 30 van beste singles van 2014 kunnen jullie dit jaar zelf voorspelen! Klik op het tandwieltje, of ga naar deze site.
Geen prijzen te winnen echter, want de oplossingen staan gewoon hieronder (klik op '+')
Geen prijzen te winnen echter, want de oplossingen staan gewoon hieronder (klik op '+')
- | +
-
- Rock Legend
- Berichten: 4336
- Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
- Locatie: wondelgem
- Contacteer:
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Voorlopig tussenstandje ? met nog maar 4 lijstjes ingeleverd:
1 - ROYAL BLOOD – Figure it out
2 - DOTAN – Home
3 - FIRST AID KIT – My silver lining
4 - BLAUDZUN – Promises of no man’s land
5 - PAOLO NUTINI – Scream (funk my life up)
6 - KIESZA – Hideaway
7 - FUTURE ISLANDS - Seasons (Waiting On You)
8/9/10
- KWABS – Walk
- SIA – Chandelier
- FOO FIGHTERS - Something From Nothing
mooi lijstje al !!!
1 - ROYAL BLOOD – Figure it out
2 - DOTAN – Home
3 - FIRST AID KIT – My silver lining
4 - BLAUDZUN – Promises of no man’s land
5 - PAOLO NUTINI – Scream (funk my life up)
6 - KIESZA – Hideaway
7 - FUTURE ISLANDS - Seasons (Waiting On You)
8/9/10
- KWABS – Walk
- SIA – Chandelier
- FOO FIGHTERS - Something From Nothing
mooi lijstje al !!!
- vinceluka
- Rock Legend
- Berichten: 1895
- Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
- Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Eindejaarslijstjes maak ik altijd mijn werk van
zult ge subiet gaan ondervinden
Eerst de populaire muziek
Best of Ultratop
1 War on drugs - Red eyes
Stond al op 6 in mijn indie jaarlijstje van 2013, goede evolutie dat zo'n singles in de hitparade komen!
2 Future Islands - Seasons
3 DJ snake - Turn down for what
4 Route 94 - My love
5 Duke dumont - I got you
6 Mapei - Don't wait
7 Lenny Kravitz - The chamber
8 Beyoncé - Drunk in love
9 Ten snake - Walking with elephants
10 Ariana Grande - Problem
11 Zhu - Faded
12 Secondcity - I wanna feel
13 Faul & wad - Changes
14 Daft Punk - Instant crush
15 Royal blood - Figure it out
Best of Stubru
1 Merchandise - Little killer
2 War on drugs - Under pressure
3 Real estate - Crime
4 Sohn - Artifice
5 Spectors - Dig
6 Damon Albarn - Heavy seas of love
7 Lana del rey - West coast
8 Oliver - Pushing on
9 Jungle - Busy earning
10 Strypes - Blue collar Jane
11 Becky Hill - Losing
12 Beck - Blue moon
13 Arctic Monkeys - Fireside
14 Paulo Nutini - Let me down easy
15 Sore Losers - Working overtime
Best of Radio 1
1 Ryan Adams - Kim / Gimme something good
2 Rosanne Cash - The sunken lands
3 Joan as policewoman - Holy city
4 First aid kit - My silver lining
5 Me'Shell Ndegeocello - Conviction
6 Maximo Park - Leave this island
7 Boy & Bear - Southern sun
8 Gregory porter - No love dying
9 Leonard Cohen - Almost like the blues
10 Ben l'oncle soul - Hallelujah
Beste Films
1 The wolf of wolf street
2 12 years a slave
3 Nebraska
4 Dallas buyers club
5 Blue ruin
6 Nightcrawler
7 Starred up
8 Nymphomaniac 1
9 Philomena
10 Dawn of the planet of apes
11 Rush
12 Her
13 Gone girl
14 Under the skin
15 Edge of tomorrow
Boyhood, Grand budapest hotel, Snowpiercer, ..... moet ik nog zien
zult ge subiet gaan ondervinden
Eerst de populaire muziek
Best of Ultratop
1 War on drugs - Red eyes
Stond al op 6 in mijn indie jaarlijstje van 2013, goede evolutie dat zo'n singles in de hitparade komen!
2 Future Islands - Seasons
3 DJ snake - Turn down for what
4 Route 94 - My love
5 Duke dumont - I got you
6 Mapei - Don't wait
7 Lenny Kravitz - The chamber
8 Beyoncé - Drunk in love
9 Ten snake - Walking with elephants
10 Ariana Grande - Problem
11 Zhu - Faded
12 Secondcity - I wanna feel
13 Faul & wad - Changes
14 Daft Punk - Instant crush
15 Royal blood - Figure it out
Best of Stubru
1 Merchandise - Little killer
2 War on drugs - Under pressure
3 Real estate - Crime
4 Sohn - Artifice
5 Spectors - Dig
6 Damon Albarn - Heavy seas of love
7 Lana del rey - West coast
8 Oliver - Pushing on
9 Jungle - Busy earning
10 Strypes - Blue collar Jane
11 Becky Hill - Losing
12 Beck - Blue moon
13 Arctic Monkeys - Fireside
14 Paulo Nutini - Let me down easy
15 Sore Losers - Working overtime
Best of Radio 1
1 Ryan Adams - Kim / Gimme something good
2 Rosanne Cash - The sunken lands
3 Joan as policewoman - Holy city
4 First aid kit - My silver lining
5 Me'Shell Ndegeocello - Conviction
6 Maximo Park - Leave this island
7 Boy & Bear - Southern sun
8 Gregory porter - No love dying
9 Leonard Cohen - Almost like the blues
10 Ben l'oncle soul - Hallelujah
Beste Films
1 The wolf of wolf street
2 12 years a slave
3 Nebraska
4 Dallas buyers club
5 Blue ruin
6 Nightcrawler
7 Starred up
8 Nymphomaniac 1
9 Philomena
10 Dawn of the planet of apes
11 Rush
12 Her
13 Gone girl
14 Under the skin
15 Edge of tomorrow
Boyhood, Grand budapest hotel, Snowpiercer, ..... moet ik nog zien
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
- vinceluka
- Rock Legend
- Berichten: 1895
- Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
- Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
R&B
1 iLovemakonnen - Club goin up on Tuesday / Wishing you well
2 Miguel - Simple things
3 Beyoncé - XO / Flawless
4 Drake - 0 to 100
5 Tinashe - 2 on
6 How to dress well - Words I don't remember
7 Ty Dolla - Paranoid
8 Young Thug - Stoner
9 Young Money - Trophies
10 Dej Loaf - Try me
Hiphop
1 Run the jewels - Blockbuster pt 1
2 Schoolboy Q - Man of the year
3 Kate Tempest - Marshall law
4 Vince Staples - Blue suede /Limos / My Hands
5 Lauryn Hill - Black rage
6 YG - Who do you love / My Hitta
7 Future - Move that dope / Benz Friend
8 Ratking - So sick stories
9 OG Maco - U guessed it
10 Azealia Banks - Chasing time
Gitaarrock
1 Ty Segall - Feel / Tall man skin lady
2 Drive-by truckers - Paulina Hawkins
3 Parquet Courts - Black & white / Dudging & docking
4 Cloud Nothings - Pattern walks / Psychic trauma
5 Afghan Whigs - Algiers
6 Thurston Moore - The best day
7 Death from above 1979 - Trainwreck 1979
8 Goat - Hide from the sun / Talk to god
9 Big Ups - Goes black
10 Shellac - Dude incredible
11 Black Keys - Weight of love / Turn blue
12 White lung - Drown with the monster
13 Real estate - Talking backwards
14 Brody Dalle - Meet the foetus
16 Faith no more - Motherfucker
17 Childbirth - I only fucked you as a joke
18 Cymbals eat guitars - Warning
19 Sleaford Beds - Tied up in nottz
20 Iceage - Simony
Rustig
1 Posse - Shut up
2 Sophia - It's easy to be lonely
3 Timber Timbre - Hot dreams
4 Conor Oberst - You & you're mother's child
5 Karen O & Ezra Koenig - The moon song
6 Angel Olsen - White Fire
7 Adrian Crowley - Golden palominos
8 Robert Plant - A stolen kiss
9 Marissa Nadler - Dead city emily
10 Broken Twin - Sun has gone
11 Antlers - Palace / Hotel
12 Tobias Jesso Jr - Hollywood / true love
13 War on drugs - Suffering
14 Jessica Pratt - Back baby
15 Damien Jurado - Metallic cloud
16 Rosanne Cash - A feather's not a bird
17 Barr Brothers - Love ain't enough
18 Sharon van Etten - Our Love
19 Alexis taylor - Whithout a crutch
20 Sinkane - Hold tight
.... Lykke Li - Love me like I'm not made of stone / Angus & Julia Stone - A heartbreak
Electronica
1 Factory Floor - How you say
2 Todd Terje - Delorean Dynamite
3 Caribou - Can't do without you
4 Nils Frahm - Says
5 Moodymann - Lyk u used 2
6 Harry Romero - Get deep
7 Josh Wink - Talking to you
8 Aphex Twin - Minipops
9 Maceo Plex - Enter.Space
10 Girl Band - The cha cha cha (peaks remix)
11 Andy Stott - Faith in strangers
12 Bug - Void
13 London Grammar - Hey now (Arty remix)
14 Floorplan - Never grow old
15 Recondite - Caldera
16 Arca - Thievery
17 Metrik - Want my love
18 Jamie XX - All under roof raving
19 Hercules & love affair - I try to talk to you
20 Les Sins - Bother
21 Daphni & Owen Pallett - Julia
22 East India youth - Hinterland
23 Fennesz - Liminality
24 Sevendeaths - All night graves
25 Paula Temple - Ful
26 La Roux - Let me down gently
27 Dreamtrak - Contemporary
28 A.N.D.Y. - Minus one
29 Portable - Surrender
30 Four Tet - Human once again
... Lakker - Mountain divide / Burial - rival dealer
1 iLovemakonnen - Club goin up on Tuesday / Wishing you well
2 Miguel - Simple things
3 Beyoncé - XO / Flawless
4 Drake - 0 to 100
5 Tinashe - 2 on
6 How to dress well - Words I don't remember
7 Ty Dolla - Paranoid
8 Young Thug - Stoner
9 Young Money - Trophies
10 Dej Loaf - Try me
Hiphop
1 Run the jewels - Blockbuster pt 1
2 Schoolboy Q - Man of the year
3 Kate Tempest - Marshall law
4 Vince Staples - Blue suede /Limos / My Hands
5 Lauryn Hill - Black rage
6 YG - Who do you love / My Hitta
7 Future - Move that dope / Benz Friend
8 Ratking - So sick stories
9 OG Maco - U guessed it
10 Azealia Banks - Chasing time
Gitaarrock
1 Ty Segall - Feel / Tall man skin lady
2 Drive-by truckers - Paulina Hawkins
3 Parquet Courts - Black & white / Dudging & docking
4 Cloud Nothings - Pattern walks / Psychic trauma
5 Afghan Whigs - Algiers
6 Thurston Moore - The best day
7 Death from above 1979 - Trainwreck 1979
8 Goat - Hide from the sun / Talk to god
9 Big Ups - Goes black
10 Shellac - Dude incredible
11 Black Keys - Weight of love / Turn blue
12 White lung - Drown with the monster
13 Real estate - Talking backwards
14 Brody Dalle - Meet the foetus
16 Faith no more - Motherfucker
17 Childbirth - I only fucked you as a joke
18 Cymbals eat guitars - Warning
19 Sleaford Beds - Tied up in nottz
20 Iceage - Simony
Rustig
1 Posse - Shut up
2 Sophia - It's easy to be lonely
3 Timber Timbre - Hot dreams
4 Conor Oberst - You & you're mother's child
5 Karen O & Ezra Koenig - The moon song
6 Angel Olsen - White Fire
7 Adrian Crowley - Golden palominos
8 Robert Plant - A stolen kiss
9 Marissa Nadler - Dead city emily
10 Broken Twin - Sun has gone
11 Antlers - Palace / Hotel
12 Tobias Jesso Jr - Hollywood / true love
13 War on drugs - Suffering
14 Jessica Pratt - Back baby
15 Damien Jurado - Metallic cloud
16 Rosanne Cash - A feather's not a bird
17 Barr Brothers - Love ain't enough
18 Sharon van Etten - Our Love
19 Alexis taylor - Whithout a crutch
20 Sinkane - Hold tight
.... Lykke Li - Love me like I'm not made of stone / Angus & Julia Stone - A heartbreak
Electronica
1 Factory Floor - How you say
2 Todd Terje - Delorean Dynamite
3 Caribou - Can't do without you
4 Nils Frahm - Says
5 Moodymann - Lyk u used 2
6 Harry Romero - Get deep
7 Josh Wink - Talking to you
8 Aphex Twin - Minipops
9 Maceo Plex - Enter.Space
10 Girl Band - The cha cha cha (peaks remix)
11 Andy Stott - Faith in strangers
12 Bug - Void
13 London Grammar - Hey now (Arty remix)
14 Floorplan - Never grow old
15 Recondite - Caldera
16 Arca - Thievery
17 Metrik - Want my love
18 Jamie XX - All under roof raving
19 Hercules & love affair - I try to talk to you
20 Les Sins - Bother
21 Daphni & Owen Pallett - Julia
22 East India youth - Hinterland
23 Fennesz - Liminality
24 Sevendeaths - All night graves
25 Paula Temple - Ful
26 La Roux - Let me down gently
27 Dreamtrak - Contemporary
28 A.N.D.Y. - Minus one
29 Portable - Surrender
30 Four Tet - Human once again
... Lakker - Mountain divide / Burial - rival dealer
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
- vinceluka
- Rock Legend
- Berichten: 1895
- Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
- Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Beste Albums
1 War on drugs
2 Parquet courts
3 Mogwai
4 Todd Terje
5 Spoon
6 Beck
7 Damon albarn
8 Caribou
9 Mac Demarco
10 Alvvays
11 Timber Timbre
12 Cloud Nothings
13 Angel olsen
14 Afghan whigs
15 Run the jewels
16 Dead from above 1979
17 Vince Staples (EP)
18 Ty Segall
19 Temples
20 Damien Jurado
21 Shellac
22 Robert Plant
23 East india youth
24 Antlers
25 Real estate
Beste Concerten
Palma Violets (Grand mix)
Lenny Kravitz (Zenith)
Arcade Fire (Sportpaleis)
Sophia (Kreun)
Parquet Courts (Grand mix)
Verder heel graag geluisterd naar volgende songs die ik niet kwijt kon in één van bovenstaande lijstjes
Allo darlin - Romance & adventure
Alvvays - Archie marry me / Party police
Angel Olsen - Forgive-Forgotten
Arcade Fire - It's never over
Ariel Pink - Black ballerina
Banks - Brain
Barr Brothers - Half crazy
Beverly - Honey do
Broken bells - after the disco
Chelsea wolfe & King Dude - Be free
Damien Jurado - Silver timothy
East india youth - Heaven how long
EMA - Satellites
Ex Hex - Don't wanna lose / Hot & cold
Fear of men - Waterfall / Descent
Flying Lotus - Never catch me
Foxygen - How can you really
Future Islands - a dream of you and me
Greyhounds - Yours is to steal
Gruff Rhys - American Interior / Liberty
Interpol - All the rage back home
Jose James - Noble truths
King Krule - a lizard state
Lucinda Williams - east side of town
Lydia Loveless - Head
Lykke Li - Gunshot
Mac de marco - Brother / Treat het better
Mark McGuire - The instinct
Mogwai - Remurdered / The lord is out of control
Mourn - Otitis
Mr twin sister - In the house of yes
My sad captains - Goodbye
Neneh Cherry & Robyn - Out of the black
New division - England
Notwist - Seven hour drive
Ought - Habit
Owen pallett - the riverbed
Perfume genius - Queen / Greed
Protomatyr - Scum rise / Come & see
Real lies - North circular
Robert Plant - Embrace another fall
Rodney Crowell - The flyboy & the kid
Sbtrkt - New dorp new york
Sinkane - How we be
Slow club - Everything is new
Spoon - Outlier / Do you
St Vincent - Prince Johnny
Steve Gunn - Tommy's congo / Way out weather
Strand of oaks - Shut it in / Heal
Temples - Shelter song
Timber Timbre - Beat the drum slowly
Tinariwem - Toumast tincha / Imdiwanin ahi Tifhamam
Todd Terje - Johnny & Mary (beste cover van het jaar!!)
Total Control - Flesh war
Twilight sad - Nobody wants to be here and nobody wants to leave
War on drugs - An ocean between the waves / eyes to the wind
Warpaint - Love is to die / Keep it healthy
We have band - Someone
Wildbeasts - A simple beautiful truth
William Fitzsimmons - Fortune
Young Fathers - Get up
1 War on drugs
2 Parquet courts
3 Mogwai
4 Todd Terje
5 Spoon
6 Beck
7 Damon albarn
8 Caribou
9 Mac Demarco
10 Alvvays
11 Timber Timbre
12 Cloud Nothings
13 Angel olsen
14 Afghan whigs
15 Run the jewels
16 Dead from above 1979
17 Vince Staples (EP)
18 Ty Segall
19 Temples
20 Damien Jurado
21 Shellac
22 Robert Plant
23 East india youth
24 Antlers
25 Real estate
Beste Concerten
Palma Violets (Grand mix)
Lenny Kravitz (Zenith)
Arcade Fire (Sportpaleis)
Sophia (Kreun)
Parquet Courts (Grand mix)
Verder heel graag geluisterd naar volgende songs die ik niet kwijt kon in één van bovenstaande lijstjes
Allo darlin - Romance & adventure
Alvvays - Archie marry me / Party police
Angel Olsen - Forgive-Forgotten
Arcade Fire - It's never over
Ariel Pink - Black ballerina
Banks - Brain
Barr Brothers - Half crazy
Beverly - Honey do
Broken bells - after the disco
Chelsea wolfe & King Dude - Be free
Damien Jurado - Silver timothy
East india youth - Heaven how long
EMA - Satellites
Ex Hex - Don't wanna lose / Hot & cold
Fear of men - Waterfall / Descent
Flying Lotus - Never catch me
Foxygen - How can you really
Future Islands - a dream of you and me
Greyhounds - Yours is to steal
Gruff Rhys - American Interior / Liberty
Interpol - All the rage back home
Jose James - Noble truths
King Krule - a lizard state
Lucinda Williams - east side of town
Lydia Loveless - Head
Lykke Li - Gunshot
Mac de marco - Brother / Treat het better
Mark McGuire - The instinct
Mogwai - Remurdered / The lord is out of control
Mourn - Otitis
Mr twin sister - In the house of yes
My sad captains - Goodbye
Neneh Cherry & Robyn - Out of the black
New division - England
Notwist - Seven hour drive
Ought - Habit
Owen pallett - the riverbed
Perfume genius - Queen / Greed
Protomatyr - Scum rise / Come & see
Real lies - North circular
Robert Plant - Embrace another fall
Rodney Crowell - The flyboy & the kid
Sbtrkt - New dorp new york
Sinkane - How we be
Slow club - Everything is new
Spoon - Outlier / Do you
St Vincent - Prince Johnny
Steve Gunn - Tommy's congo / Way out weather
Strand of oaks - Shut it in / Heal
Temples - Shelter song
Timber Timbre - Beat the drum slowly
Tinariwem - Toumast tincha / Imdiwanin ahi Tifhamam
Todd Terje - Johnny & Mary (beste cover van het jaar!!)
Total Control - Flesh war
Twilight sad - Nobody wants to be here and nobody wants to leave
War on drugs - An ocean between the waves / eyes to the wind
Warpaint - Love is to die / Keep it healthy
We have band - Someone
Wildbeasts - A simple beautiful truth
William Fitzsimmons - Fortune
Young Fathers - Get up
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
-
- Rock Legend
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
- Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Vind de versies van Ten Walls (walking with elephants) en Oliver $ (pushing on) toch beter
-
- Rock Legend
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
- Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Favoriete nummers: Future Islands -Seasons en Mark Ronson feat. Bruno Mars -Uptown Funk
Absolute degout van George Ezra (Budapest en Cassy'owowowowowowoooooooo), Hozier en London Grammar
Absolute degout van George Ezra (Budapest en Cassy'owowowowowowoooooooo), Hozier en London Grammar
- vinceluka
- Rock Legend
- Berichten: 1895
- Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
- Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Gelukkig is dat hier geen quizkasenco schreef:Vind de versies van Ten Walls (walking with elephants) en Oliver $ (pushing on) toch beter
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Zelf heb ik geen lijstje, maar in deze lijst met progrock van 2014 staan een aantal uitstekende albums waarvan ik echt heb genoten:
http://weekendprog.blogspot.fr/2014/12/ ... ms-of.html
http://weekendprog.blogspot.fr/2014/12/ ... ms-of.html
- One Bad Reason
- Popstar
- Berichten: 391
- Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Vinceke, Hebt gij nog een privé leven?vinceluka schreef:Beste Singles - Beste Albums - Beste Concerten -
Verder heel graag geluisterd naar volgende songs die ik niet kwijt kon in één van bovenstaande lijstjes
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
- vinceluka
- Rock Legend
- Berichten: 1895
- Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
- Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Ik spaar veel tijd uit door niet op alle BBQ uitnodigingen in te gaanOne Bad Reason schreef:Vinceke, Hebt gij nog een privé leven?vinceluka schreef:Beste Singles - Beste Albums - Beste Concerten -
Verder heel graag geluisterd naar volgende songs die ik niet kwijt kon in één van bovenstaande lijstjes
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
-
- Rock Legend
- Berichten: 5053
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Dit was 2014 - Eindejaarslijstjes
Hij heeft geen privé leven. Alles is openbaar bij hem. Op simpel verzoek geeft hij je namelijk vlotjes zijn top 10 van bieren, actrices, café's in het Kortrijkse, ex-lieven, automodellen, kledingwinkels, standjes en forumleden.One Bad Reason schreef: Vinceke, Hebt gij nog een privé leven?