zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:Als ik de analyse van Stefan zo nog eens, euh, analyseer, dan merk ik dat wij nogal wat rondes gewonnen hebben. Om het in wielertermen uit te drukken: vier ritzeges.
Jammer dat er geen bonificaties werden uitgedeeld aan de meet, anders hadden we Scary Monsters misschien nog kunnen bedreigen. :wink:
zolang je maar geen kwakjes uitdeelt in de spurt :lol: :roll:

Ben jij trouwens sinds gisternamiddag niet de trotse eigenaar/winnaar van de pas gereleasde Beatlesbox ?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door Keiem »

En wat dacht je van mogelijke nevenklassementen? Een strijd om de witte trui voor beste jongeren tussen Blackouts en d'Espen? Bolletjestrui voor de grootste consumeerders van de avond? etc...

Tja, koers hé...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door SepPuKu »

Tonyvdb schreef:
rino schreef:Als ik de analyse van Stefan zo nog eens, euh, analyseer, dan merk ik dat wij nogal wat rondes gewonnen hebben. Om het in wielertermen uit te drukken: vier ritzeges.
Jammer dat er geen bonificaties werden uitgedeeld aan de meet, anders hadden we Scary Monsters misschien nog kunnen bedreigen. :wink:
zolang je maar geen kwakjes uitdeelt in de spurt :lol: :roll:

Ben jij trouwens sinds gisternamiddag niet de trotse eigenaar/winnaar van de pas gereleasde Beatlesbox ?
Heb Rino ook al proficiat gewenst daarmee :thumb1:

Wat die ritzeges betreft: op het juiste moment toeslaan, da's de kunst :mrgreen:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: Ben jij trouwens sinds gisternamiddag niet de trotse eigenaar/winnaar van de pas gereleasde Beatlesbox ?
Yep, spelletje gewonnen op StuBru. Heb er eigenlijk niet veel moeten voor doen, mijn tegenspeelster had zichzelf een klein beetje overschat, waardoor de box voor mij was. :banana:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door rino »

Keiem schreef:En wat dacht je van mogelijke nevenklassementen? Een strijd om de witte trui voor beste jongeren tussen Blackouts en d'Espen? Bolletjestrui voor de grootste consumeerders van de avond? etc...
Dat zou nog eens een idee zijn. Verschillende winnaars op 1 quiz. En het jaar erop, een tafel met gele, groene, witte en bolletjestruien. :thumb1:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:
Tonyvdb schreef: Ben jij trouwens sinds gisternamiddag niet de trotse eigenaar/winnaar van de pas gereleasde Beatlesbox ?
Yep, spelletje gewonnen op StuBru. Heb er eigenlijk niet veel moeten voor doen, mijn tegenspeelster had zichzelf een klein beetje overschat, waardoor de box voor mij was. :banana:
ik had het misschien niet gehaald in jouw plaats, want ik zou gezegd van beter te doen dan zeven: ik dacht van netjes een paar intro's te horen, geen halve mishmash van fracties : ik had er zeker zeven gehad, maar misschien geen acht dus had ik dan verloren ... had bvb. 'I am the walrus' of 'please please me' niet gehoord, zo snel ging het ...

ivm die box : ik twijfel heel hard om 'm te kopen, want ben altijd al grote Beatlesfan geweest en heb enkel die oude CDs en dan nog maar enkel vanaf 'Help' (de vier oudste heb ik dus niet, evenmin als beide Past Masters).
Ik lees en hoor enkel maar heel enthousiaste recensies over de remastering : ik ben weliswaar geen audiofiel of -freak, maar hecht wel belang aan een goed geluid en bij oude(re) CDs laat die wel eens te wensen over.

Heb 'm al gespot op CDwow.com voor omgerekend een 175 EURO...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:
rino schreef:
Tonyvdb schreef: Ben jij trouwens sinds gisternamiddag niet de trotse eigenaar/winnaar van de pas gereleasde Beatlesbox ?
Yep, spelletje gewonnen op StuBru. Heb er eigenlijk niet veel moeten voor doen, mijn tegenspeelster had zichzelf een klein beetje overschat, waardoor de box voor mij was. :banana:
ik had het misschien niet gehaald in jouw plaats, want ik zou gezegd van beter te doen dan zeven: ik dacht van netjes een paar intro's te horen, geen halve mishmash van fracties : ik had er zeker zeven gehad, maar misschien geen acht dus had ik dan verloren ... had bvb. 'I am the walrus' of 'please please me' niet gehoord, zo snel ging het ...
La Schoeters had vooraf gezegd dat enkel een grote Beatles kenner de box zou kunnen winnen. Daarom dacht ik dat mijn tegenspeelster er geen zeven zou kunnen opnoemen (bij de 3 stukjes die we moesten herkennen om de finale te kunnen spelen had ze trouwens ook al "She Loves Me" gehoord i.p.v. "She Loves You"). Zelf zou ik er zeker geen acht herkend hebben, wel meer dan de 3/10 van mijn opponent, wellicht 5 of 6. Zo kon dus toch een niet zo'n grote Beatles kenner winnen. :)
Nu, zijn het allemaal nummers à la "Hey Jude" of "Yesterday", dan haalt ze het misschien wel...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: zvc De verloren zoon,Grembergen 28/08/09

Bericht door peegee »

Als grote Beatles-fan is het helemaal aan mij voorbij gegaan :violent: of speelt dat spelleke nog?
Plaats reactie