11de Muziekquiz Testedoene Bellem vrijdag 22/05/2009

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 11de Muziekquiz Testedoene Bellem vrijdag 22/05/2009

Bericht door Keiem »

Rubby schreef:Overzicht van de prijzentafel (alvast wat de CD's betreft):
Nieuw werk: Green Day/Motown 50 (3CD)/Animal collective/yeah yeah yeahs/de maxx(2cd)/life is music 2009(1)(2 cd))/depeche mode/the ting tings/metro station/Bloc Party/Arno (best of, 3 CD)/Daan/Bruce Springsteen/...
Verder:Sigur Ros/Duffy/Kings of leon/novastar (2CD)/nashville hits (2cd)/super hits of the 80's (2cd)...
Best of : The clash (essential 2CD)/Daft Punk (2CD)/Pixies/Depeche mode/Hooverphonic/glen miller/jim reeves/ray charles/bee gees/...
Verzamelboxen telkens 5 CD's: jukebox classics/Rock'n roll favourites/100 hits 60's/100 car classics/100 nr 1 hits/100 soul classics
DVD Bob Dylan
+ tal van andere DVD's (films)
+ the usual stuff (= bierpakketten, wijn, ...) lekker verzameld door Nonkel Hugo :P
hmmm, ik zal moeter beter doen dan die voorspelde 19de plaats om Animal Collective of Yeah Yeah Yeahs te bemachtigen vrees ik.
Binnen een kwartiertje vertrek ik.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 11de Muziekquiz Testedoene Bellem vrijdag 22/05/2009

Bericht door Tonyvdb »

Keiem schreef: Animal Collective of Yeah Yeah Yeahs te bemachtigen vrees ik.
Binnen een kwartiertje vertrek ik.
Animal Collective tot nu plaat van het jaar voor mij ... Yeah Yeah Yeahs nog niet gehoord maar staat op mijn lijstje, dus die mag je alvast schrappen, voor het geval wij voor jullie zouden eindigen :twisted:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11de Muziekquiz Testedoene Bellem vrijdag 22/05/2009

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:
Keiem schreef: Animal Collective of Yeah Yeah Yeahs te bemachtigen vrees ik.
Binnen een kwartiertje vertrek ik.
Animal Collective tot nu plaat van het jaar voor mij ... Yeah Yeah Yeahs nog niet gehoord maar staat op mijn lijstje, dus die mag je alvast schrappen, voor het geval wij voor jullie zouden eindigen :twisted:
Geluid is getest , klinkt goe, vertrekken gasten :lol: de prijzen worden pas tegen middernacht verdeeld :dance:
Plaats reactie