Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door bart depauw »

Nét iets te gemakkelijk om het voor ons interessant te maken. Relatief veel theorie, ook vervormde fotos en geluidsfragmenten :nono: (Als je wéét dat 't zonder achterstevoren te spelen of wazig te photoshoppen te makkelijk is, stel dan een andere vraag hé). Ook de stilaan geijkte videofragmenten zonder geluid waren er bij. (Ik zal het waarom ervan wel nooit snappen ...)

De hele quiz op eerste plaats gestaan en uiteindelijk met één puntje geklopt. Pijnlijk.
Er werd geen stand of puntentelling meer gegeven voor de prijzenuitreiking, dus we zullen wel nooit weten wat er is gebeurd.
Maar soit, gelukkig gingen de winnaars niet voor de bierkorf die we (lees: ik) al de hele avond op het oog hadden. En zo werd het toch nog gezellig.
qruizmaster
Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 mar 2009, 09:58

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door qruizmaster »

Beste Bart,

Als de quizmaster wil ik toch enkele opmerkingen plaatsen bij je bericht.
Nét iets te gemakkelijk om het voor ons interessant te maken. Het doelpubliek is dan ook ruim, wat ook duidelijk was bij de aankondiging. Er wordt ook bewust gekozen om alleen lokaal reclame te maken om het voor iedereen plezant te houden.
Relatief veel theorie, ook vervormde fotos en geluidsfragmenten (Als je wéét dat 't zonder achterstevoren te spelen of wazig te photoshoppen te makkelijk is, stel dan een andere vraag hé). Zelfde reactie: het moet voor iedereen leuk en plezant zijn, als 17 voudig quizmaster (letterlijk) weet ik ondertussen al goed genoeg dat net gelegenheidsploegen dit type vragen leuk vinden. Beschouw het als afwisseling en smaken en meningen verschillen natuurlijk.
Ook de stilaan geijkte videofragmenten zonder geluid waren er bij. (Ik zal het waarom ervan wel nooit snappen ...) Voor elk wat wils, het hoort er bij voor mijn part en je kan ook moeilijk zeggen dat er echt veel van die vragen in zaten.

De hele quiz op eerste plaats gestaan en uiteindelijk met één puntje geklopt. Pijnlijk. Inderdaad, pijnlijk, ik had jullie nochthans al op voorhand als gedoodverfde favoriet getipt.

Er werd geen stand of puntentelling meer gegeven voor de prijzenuitreiking, dus we zullen wel nooit weten wat er is gebeurd. Dit was ik inderdaad vergeten te doen en ik begrijp dat je het verdacht vindt maar geloof me, alles is 100% correct verlopen. Jullie zijn geklopt op "elektronica" wat de specialiteit van de winnaars is.
Maar soit, gelukkig gingen de winnaars niet voor de bierkorf die we (lees: ik) al de hele avond op het oog hadden. En zo werd het toch nog gezellig. Dit begreep ik ook niet van de winnaars maar op die manier is jullie nipte verlies toch een beetje goed gemaakt.

Ik ben alvast aan de volgende editie van de ALGEMENE quiz begonnen en hoop jullie daar opnieuw te zien. Misschien kunnen jullie daar wel weerwraak nemen op "the Kjals".

Met vriendelijke groeten,

Kris "The Qruizmaster" De Winne.
The Kjals
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:41
Locatie: Wichelen
Contacteer:

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door The Kjals »

Vrienden muziekquizzers,

The Kjals gaat volledig akkoord met het feit dat de muziekquiz te gemakkelijk was.
Al voor voor de 6de maal op rij heeft The Kjals nl. de muziekquiz van JOC Antigoon gewonnen!
Dat het spannend was en wij maar met 1 puntje verschil wonnen, wil ik toch even in de juiste context plaatsen.
The Kjals, altijd in voor een grapje, heeft de concurrentie gedurende de hele quiz de indruk gegeven dat ze dit jaar naast de overwinning zouden grijpen. Op 3 ronden van het einde stond The Kjals namelijk 9 punten achter op de nr. 1, The Arthritic Monkees. Maar in een superspannende slotfase slaagde The Kjals (Fred Afbraak, Koene, Mickey, Clemenza en Vanwees) er in om uiteindelijk met 1 punt voorsprong te winnen. Voor de gehele zaal was dit een complete verrassing, voor The Kjals echter niet. Ze hadden dit minutieus voorbereid en hun plan werkte perfect.
En zoals we allen weten heeft de winnaar altijd gelijk.

Kjalsgroetend, al met de linkervuist tegen de linkerslaap, wens ik allen alvast een zalig Pasen.

The Kjals
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door Keiem »

vreemde eerste post van die gasten... :?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door peegee »

Keiem schreef:vreemde eerste post van die gasten... :?
ben ik niet mee eens, Keiem; heel tof gedaan, Kjals !! Het mag ook wel eens out of the ordinary, vindt ge niet?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door Keiem »

peegee schreef:
Keiem schreef:vreemde eerste post van die gasten... :?
ben ik niet mee eens, Keiem; heel tof gedaan, Kjals !! Het mag ook wel eens out of the ordinary, vindt ge niet?
ja, dat wil ik zeggen: vreemd = out of the ordinary... 8)
The Kjals
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:41
Locatie: Wichelen
Contacteer:

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door The Kjals »

Fans van The Kjals kunnen altijd een kijkje nemen op onderstaande link, alwaar een gedeelte van de roemrijke geschiedenis valt te lezen:

http://users.telenet.be/thekjals

The Kjals gaat ook met zijn tijd mee en is ook Facebooksgewijs op het net te vinden:

http://www.facebook.com/home.php#/group ... 5193564080
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door peegee »

Dat ziet er allemaal zeer tof uit, Kjals. Kunnen jullie niet wat vaker aan muziekquizzen meedoen, zodat wij jullie ook eens in levende lijve kunnen zien (wij waren op 7 maart in Eksel...)? En dat jullie ook een plaatsje veroveren in de ranking (daarvoor hoeven jullie slechts 5 quizzen op jaarbasis mee te doen...) Dat zou nog toffer zijn :wink:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door celtic601 »

peegee schreef:Dat ziet er allemaal zeer tof uit, Kjals. Kunnen jullie niet wat vaker aan muziekquizzen meedoen, zodat wij jullie ook eens in levende lijve kunnen zien (wij waren op 7 maart in Eksel...)? En dat jullie ook een plaatsje veroveren in de ranking (daarvoor hoeven jullie slechts 5 quizzen op jaarbasis mee te doen...) Dat zou nog toffer zijn :wink:

ja en dan kunnen we met linkervoet tegen rechter kontbil is bekijken of ze het risico van " 1
puntje " ook elders aandurven :grin:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziek JOC Antigoon, Wichelen 7 maart

Bericht door bart depauw »

qruizmaster schreef: Ik ben alvast aan de volgende editie van de ALGEMENE quiz begonnen en hoop jullie daar opnieuw te zien. Misschien kunnen jullie daar wel weerwraak nemen op "the Kjals".
En voor wanneer staat die gepland?
Plaats reactie