1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Re: 1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

Bericht door phon »

bart depauw schreef:
peegee schreef: Ook nog even vermelden, dat gelijk welke ploeg waar de mannen van Arthritic Monkees, Scary Monsters of Starbuk & Apollo in meespelen, voor mij direkt een top-5-notering krijgt...
Geen arthritic monkees-leden (bij mijn weten) vanavond in Aalter .. Was er ook graag bijgeweest maar kreeg geen ploeg samen. 't Wordt een algemene quiz voor mij vanavond. :?
Ik zal er ook zijn samen met mijn vriendin,zus en nen maat van mijn zus als "Liquizo",
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

Bericht door One good reason »

Gewoon even een collegiaal berichtje plaatsen: Succes met jullie quiz vanavond! :dance:
... en misschien tot jullie 2de editie. Maar zeker niet op de verjaardag van "die van ons" hé :lol:
Gebruikersavatar
Mack Jigger
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 13:55
Locatie: Hansbeke Wille is kunnen

Re: 1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

Bericht door Mack Jigger »

Even een vraagje als de schelln dit nog zouden lezen.
De bovenbouw van de school is dat links of rechts van de sporthal als je met je rug naar heet gemeentehuis staat?

thx.
Wille is kunnen
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: 1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

Bericht door parma espe »

Dat is het linkse gebouw! Maar ingang is niet via de poort, maar wel via de grote dubbele bruine deur aan de linkerkant ;-)
Afbeelding
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 1ste "4 Schelln Espe" Muziekkwies - 21/03/09 - Aalter

Bericht door peegee »

Spider Murphy schreef:
bart depauw schreef:
peegee schreef: Ook nog even vermelden, dat gelijk welke ploeg waar de mannen van Arthritic Monkees, Scary Monsters of Starbuk & Apollo in meespelen, voor mij direkt een top-5-notering krijgt...
Geen arthritic monkees-leden (bij mijn weten) vanavond in Aalter .. Was er ook graag bijgeweest maar kreeg geen ploeg samen. 't Wordt een algemene quiz voor mij vanavond. :?
Toch wel, ik ben banaan voor 1 dag. :banana:
De bananen schuiven MINSTENS 1 plots op in mijn prognistiek (naar boven wel te verstaan); ik durf zelfs gokken op een 3e of 4e plaats voor de bananen...

Zojuist mijn boterhammekes gegeten, ene mee boerenhesp; wie weet dat het helpt?? Nu de mannen gaan oppikken en dan toef toef richting dubbele bruine deur....
Plaats reactie