B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Rushian »

peegee schreef: En wat die 14e februari betreft: ik had al laten vallen, dat ik ruzie :violent: had met mijn vrouwtje wegens het feit, dat ik haar op 14 februari thuis liet, maar dat is ruim gecompenseerd nadat ze zag welke prijzen ik mee naar huis mocht nemen..... :wink:
Peter, Bedankt voor de bemoedigende woorden. Echt.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Rushian »

Erik Vindikook schreef:Misschien moeten diegenen die een kwis wel goed vonden wat meer van zich laten horen, zodat die paar zageventen wat minder negatieve invloed hebben op onze hobby.
Vandaar : ook wij vonden het opnieuw een uitstekende kwis (zowel inhoudelijk als organisatorisch), met één van de waardevolste en nuttigste prijzentafels van het hele circuit.

De Vindikooks komen volgend jaar terug (kwis of geen kwis).
Ik reserveer in ieder geval al de zaal voor volgend jaar. Als jullie toch komen, wil ik niet dat jullie in de kou moeten staan.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Rushian »

berwt schreef: Volgend jaar willen wij er wel weer bij zijn als die er nog komt, want ik vond dit altijd een leuke quiz, mede dankzij zijn originele kantjes. (En nu eventjes de knuppel in het hoenderhok werpen:) ik mis de fastlane bijvoorbeeld, echt waar, vond ik stressy maar plezant.

Berwt, het heeft geen haar gescheeld of zo'n fastlane zat er opnieuw bij. Mijn teamgenoten hebben echt op me moeten inpraten om dat er niet bij te steken.
Ik had nog een gepeperde "links"ronde ook, maar die mocht er ook niet in, wegens te moeilijk.

Mocht hier iemand in geïnteresseerd zijn, zal ik die eens op onze site posten. Stuur maar een mail richting b-4s@scarlet.be. Bij een goede respons, wil ik daar best nog wel een beetje tijd insteken.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Rushian »

De antwoorden, einduitslag en verslag zijn terug te vinden op http://www.b-4s.org

Laat mij dan het laatste woord hebben over deze voorbije quiz. Het hele B-4s team heeft zich in ieder geval geamuseerd bij de samenstelling en we dachten inderdaad weer een zeer gevarieerde quiz te kunnen aanbieden.

Gezien ik verantwoordelijk ben voor de keuze van de vidioclips, beloof ik plechtig dat wanneer een een 10e editie komt, ik deze ronde "doenbaar" zal maken.
Maar wees gewaarschuwd, als je geen clips bekijkt, ga je sowieso door de mand.

Enne... ik drink graag op de volgende quiz een pint (of een Duvel) met hen die nogal scherp voor de dag kwamen. Dat is een reactie (frustratie) van het eerste moment. No prob!! Ik hou me dan ook aan mijn motto dat te lezen is bij elk bericht van mij.

Patrick.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Rubby »

Ik was geen lid van het Testdoeneteam zaterdag maar heb toch genoten van het knappe verslag van Patrick :thumb1: :app: :app: :app:
Op die manier kan ik mij een bijna perfect beeld vormen van de quiz en verder onthou ik mij hier van alle commentaar :P

Niet opgeven Patrick en co, als we ons dan eens niet ver moeten verplaatsen :?
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door celtic601 »

bij nazicht van antwoorden ... lijkt me dit idd weer een leuk gebalanceerde kwis
zoals elk jaar trouwens..
dus Patje ... editie 10 ..Koerier ZAL aanwezig zijn .
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door Big Banana »

celtic601 schreef:bij nazicht van antwoorden ... lijkt me dit idd weer een leuk gebalanceerde kwis
zoals elk jaar trouwens..
dus Patje ... editie 10 ..Koerier ZAL aanwezig zijn .
Op een quiz waar Rush live komt spelen mogen wij zeker niet ontbreken, dus zet er "De Rechte Bananen" ook maar op.
Tijdens de clips-ronde doe ik wel mijn ogen dicht 8) (Veel verschil zal dat hoedanook niet maken) :mrgreen:
skyhook1
Roadie
Berichten: 34
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 07:19
Locatie: Nevele

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door skyhook1 »

straight banana schreef:
skyhook1 schreef:
Als ik je reactie een beetje selectief bekijk kan ik je ook bij de "criticasters" rekenen hoor. En met een beetje slechte wil verwijt ik je zelfs "gezaag". :mrgreen: :mrgreen:

Je reactie in z'n geheel is toch ongeveer dezelfde als die van de anderen: goeie quiz, met hier en daar wel iets waar kan over gediscussieerd worden. Die zogenaamde "criticasters" hebben toch ook al een hoop positieve opmerkingen gemaakt: organisatie vlekkeloos, snelle bediening, we komen zeker terug, goeie gitarist, de overige rondes dik in orde, waardevol prijzenpakket...

Die kritische bemerkingen zijn overigens meestal niet bedoeld om een quiz af te branden, maar eerder om een organisator op punten te wijzen die eventueel kunnen bijgestuurd worden. Hij kan dan nog altijd zelf beslissen of hij zich er iets van aantrekt.
:oops: Tuurlijk straight , maar dit is hier meestal de gang van zaken :
Eerst wat commotie :violent: en als iedereen wat afgekoeld zijn een grote :makeup: knuffel :wink:
Schoon hé
't Zou overal zo moeten zijn :lol:
Mijn punt was :'t is gewoon als organisator niet leuk als je baby zo behandeld word .

Uit het verslag op de B4's site:
Ik had gedacht dat de remix voor moeilijkheden zou zorgen. Nochtans is dit de versie die altijd op de radio gedraaid wordt. De Hamburgse DJ, Boris Dlugosch tekende hiervoor. Vlassenbroek 2000, 4 Schelln Espe (on a roll!!), de Rechte Bananen, Wille is Kunnen (amaai!) en een Polkaheer... wisten zowel T+U+remixer.

Gelieve "Wille is Kunnen" te vervangen door Dirk VDK :) :bow: (zoals het grootste deel van de avond)

Om af te sluiten : Rushian en kornuiten , begin er maar aan ...
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: B4's muziekquiz - Aalter-Brug - 14-02-2009

Bericht door straight banana »

Rushian schreef:
straight banana schreef: Ik wil er zelf nog eentje aan toe voegen: bedankt voor dat schitterende Morning Runner- fragment! :thumb2:
Dat is inderdaad een machtig mooi nummer. Ik zag iemand in jullie team (misschien jij, want ik weet eigenlijk niet wie "straight banana" is) onmiddelllijk opspringen om het antwoord in te fluisteren.

Ik geloof dat ik dat was, maar we wisten het met twee. Ook Kuifje (= Geert) bleek weg te zijn van dit nummer.
Plaats reactie