6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2833
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Jorgen VG »

One good reason schreef:Sorry dat ik geen toestemming vroeg, maar dit trof ik vandaag in mijn mailbox:

Geachte,
Graag wil ik u van antwoord dienen na deze golf van kritiek, die niet alleen ik maar ook mijn collega bestuursleden, wat onder de gordel vonden. Indien jullie voltallige groep op tijd was geweest (waardoor anderen helaas 25 minuten dienden te wachten) hadden jullie gehoord dat ik voor mijn research gebruik maakte van mijn bijbel (zoals jullie dat zo noemen) maar ook van het boek en de site van ultratop. Waarop ik 1 werk niet heb gecontroleerd de B-Boys. Waarvoor ik me wel wil excuseren, maar daar haalden alle ploegen uit het cicuit geen punten uit zodat dit de uitslag niet negatief beinvloede.
Onze en mijn manier van jureren is inderdaad streng. Ik ben echter van mening dat wanneer jullie meerdere keren per maand aan een muziekkwis deelnemen dat dit niet de eerste keer is dat jullie het nummer "se bastasse una canzone" (http://www.ultratop.be/en/showitem.asp? ... zone&cat=s) zijn tegengekomen. De jury bestaat ook maar uit mensen. Die trouwens een veel mindere kennis hebben van muziek dan jullie. Voor hen is het het duidelijkste wanneer ik hen meegeef:"wat op mijn papier staat is juist." En dan trek je een lijn. Een lijn die zowel geld voor Una canzonne (wat jullie fout hadden) als voor "Looking for freedom" waar den duvel "i'Ve been looking for freedom had." Vind je dat iemand die 1 keer I Do schrijft even correct is als iemand die wel de moeite doet om het 4 maal te schrijven? Over eventueel te veel aangerekende punten hoor ik trouwens niemand klagen. En geloof me, bij elke ploeg zijn er fouten goedgekeurd. Iets waar ik de dag nadien bij mijn controle de kriebels van krijg, maar wel begrijp en hen daarvoor ook niet de grond inboor.
Dat mijn uitspraak niet steeds correct is dat weet ik maar om daar een punt van te maken vind ik wat jammer. In dat verband had ik één van jullie eens graag 2 1/2 uur voor een micro zien staan zonder enige fout.
We hebben besloten om ook volgend jaar onze kwis weer te afficheren op jullie website. Weet echter nu reeds dat organisator, coördinator, hoofd jury en presentator weer ondergetekende zullen zijn. Wanneer jullie bereid zijn om die frustratie er bij te nemen staat niets in jullie weg om opnieuw deel te nemen en heet ik jullie van harte welkom. Wanneer jullie dit niet zien zitten dan wil ik jullie een rit van 160km en een gefrustreerde avond besparen.
Met vriendelijke groeten en steeds bereid in een persoonlijke discussie
Stefan.
Man, man, man... Dit is lachen :lol:
Zou het bestuur dit zelf geschreven hebben of hebben ze hiervoor hun raadsman geraadpleegd ? :think:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door peegee »

Na al deze commentaren wordt ik nóg nieuwsgieriger naar de Four Reasons Muziekquiz :wink:
Firmin_Stillekes
Groupie
Berichten: 12
Lid geworden op: di 02 dec 2008, 22:04

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Firmin_Stillekes »

De antwoorden wil ik jullie ook niet onthouden. Wie de opgaven van de cryptokronkels wil weten, zal volgend jaar zelf moeten komen.

1: De warming up
1 Raymond van het Groenewoud Liefde voor muziek
2 Gerry & the Pacemakers You’ll never walk alone
3 Marco Borsato Rood
4 Michael Jackson One day in your life
5 Tina Turner The Best
6 De Planckaerts Wij zijn goe bezig
7 Europe The final countdown
8 Monthy Python Allways look on the bright side of life
9 Robert Abigail Mojito song
10 Pop Koning Albert Rap
totale speelduur film Tina: 112 min 46 sec

2: Van 65 tot 75

1 Jewel Akens The birds and the bees
2 The Hollies Bus Stop
3 Will Tura El Bandido
4 Leonard Cohen Suzanne
5 Tommy Roe Dizzy
6 Creedence Clearwater Revival Who’ll stop the rain
7 Mireille Mathieu Acropolis Adieu
8 Johnny Nash I Can See Clearly Now
9 Kiki Dee Amoureuse
10 Terry Jacks If you go away

3: Alle kleuren van de regenboog

1 Beatles Yellow submarine
2 White Stripes 7 nations army
3 Nathalie Cole Pink Caddilac
4 Prince Little red corvette
5 Red hot chilli peppers Dani California
6 The Scene Blauw
7 Black eyed peas Don’t phunk with my heart
8 Tony orlando & dawn Tie a yellow ribbon round the old oak tree
9 TC Matic Elle adore le noir (pour sortir les soir)
10 Freddy Breck Rote Rosen

4:Van 75 tot 85

1 Abba I do, I do, I do, I do
2 David Bowie Golden Years
3 Baccara Sorry I’m a lady
4 The Commodores Three times a lady
5 Earth, wind & fire Boogie Wonderland
6 Ottawan D.I.S.C.O.
7 Grace Jones Pull up to the bumper
8 Doe maar De bom
9 Jimmy Cliff Reggae nights
10 The Cars Drive

5: Ik ben blij dat je in m’n team zit
1 Bill Kaulitz , Tom Kaulitz, Gustav Schäfer, Georg Listing Tokio Hotel
2 Robin Gibb, Maurice Gibb, Barry Gibb Bee Gees
3 Ernest Adriaensen, Alex Boeye, Pol Bollansee, John De Wilde, Bob Van Staeyen De Strangers
4 Gary Barlow, Mark Owen, Jason Orange, Howard Donald, Robbie Williams Take That
5 Michael Stipe, Peter Buck, Mike Mills, Bill Berry REM
6 Davy Jones, Micky Dolenz, Michael Nesmith, Peter TorkThe Monkees
7 Mick Jagger, Keith Richards Charlie Watts, Mick Taylor, Bill Wyman The Rolling stones
8 Marcia Barrett, Liz Mitchell, Maizie Williams, Bobby Farrell Boney M
9 Don Airey, Ian Gillan, Roger Glover, Steve Morse, Ian Paice Deep Purple
10 Thom Yorke, Ed O'Brien, Jonny Greenwood, Colin Greenwood, Phil Selway Radiohead

6: Tina Turner special

1 River Deep, Mountain High
De vader van Tina, Floyd Richard Bullock, was voorman op een boerderij beheerd door een blanke familie. Wat was de naam van die familie? Pointdexter
2 Nutbush City Limits
Toen Ike Tina ten huwelijk vroeg op een zeldzaam intiem moment zei ze onmiddellijk ja, “Als je tegen Ike nee zei kreeg je een paar dagen later op je lazer!” Waar vond de “plechtigheid” plaats? Tijuana
3 Better be good to me
Begin jaren 70 moesten Ike en Tina een reeks optredens afzeggen, omdat Tina in het ziekenhuis moest. Haar behandelende arts, dr. Chandra Sharma werd later haar lijfarts. Wat was er aan de hand? Ze had een verkoudheid niet verzorgd en kreeg TBC
4 Typical male
Van een secretaresse van Ike leerde Tina het boedhisme kennen. Zo zong ze voor een butsudan in alle geheim een chant. Hoe ging die chant? nam-myo-ho-renge-kyo
5 Baby get it on
In juli 76 vluchte Tina met 36 cent op zak weg van Ike. Uit welk hotel ontsnapte ze? Het Hilton van Dallas
6 Private dancer
U hoort een track uit haar eerste album. Wie schreef dit nummer? Mark Knopfler
7 We don’t need another hero (Thunderdome)
Dit nummer komt uit haar film Mad max. Wat was de naam van haar karakter? Aunty Entity
8 It’ s only love
U hoort hier haar duet met Bryan Adams. Geregeld bracht Tina een duet uit. Met wie bracht ze geen single uit? Elton John
9 Whatever you want
Op 4 december 2005 werd Tina op het Witte Huis ontboden door president Bush voor de uitreiking van een prestigieuze prijs. Om welke prijs gaat het? De Kennedy prijs
10 I’m ready
Op 22 en 23 januari staat Tina in het sportpaleis en enkele weken later opnieuw. Het wordt haar laatste tournee, zegt ze. Velen dachten al veel eerder, in Werchter, Tina’s laatste optreden in België te zien. Wanneer was het laatste optreden van Tina in België? di 25/7/2000


7: Den draad…

1 Plop Lalala
2 Mega Mindy Toby toby
3 Fc Nerds Wij zijn het nerdsteam
4 Don Johnson Heartbeat
5 Bart Simpson Do the Bartman
6 Kate Winslet What If
7 Bart De Pauw Nodig
8 Paris Hilton Stars are blind
9 Xavier De Baere Formidabele Kerstmis
10 David Hasselhof Looking for freedom
Den draad…: geen echte zangers/ Tv figuren


8: Van 85 tot 95

1 The Dazz Band Let it all blow
2 Elton John Nikita
3 Heart Alone
4 Phil Collins 2 Hearts
5 Poco Call it love
6 Eros Ramazotti Se bastasse una canzone
7 Salt ‘n Pepa Let’s talk about sex
8 Shakespeare sister Stay
9 Snow Informer
10 Aswad Shine

9: A night @ the movies

1 The Proclaimers I’m gonna be (500 miles) Benny & Joon
2 Madonna Into the Groove Desperatly seeking Susan
3 Louis Armstrong What a wonderfull world Madagascar
4 Bruce Springsteen Secret Garden Jerry MCguire
5 Goo goo dolls Iris City of Angels
6 Lynerd Skynerd Free Birds Forrest Gump
7 Urge Overkill Girl you’ll be a woman soon Pulp Fiction
8 The Kids There will be no next time Windkracht 10
9 Donna Summer Hot Stuff The full Monty
10 Queen Bohemian Rhapsody Wayne’s world

10: Van 95’ tot 2005

1 Shaggy Boombastic
2 Rob de Nijs Banger hart
3 Hanson Mmm Bop
4 Imaani Where are you
5 Mr. Oizo Flat beat
6 Kosheen Hide U
7 Manu Chao Me gustas tu
8 Linkin Park In the end
9 Veldhuis en Kemper Ik wou dat ik jou was
10 Natalia Higher than the sun

11: Cryptokronkels

1 Talk talk Such a shame
2 Willy Somers Als een leeuw in een kooi
3 Jerry Lee Lewis Great balls of fire
4 Amy Macdonald This is the life
5 Live The dollphins cry
6 I’m from Barcelona We’re from Barcelona
7 K.I.A. Zaterdag
8 Champaign How ‘bout us
9 10 CC Donna
10 Moby Lift me up

12: De laatste loodjes

1 The Trammps Love epidemic
2 Alien ant farm Movies
3 Snoop dogg feat pharrell Drop it like it’s hot
4 Carl Lewis Break it up
5 Ike Turner (& The kings of rythm) Rocket 88
6 The proxy Raven
7 Tiffany I think we’re alone now
8 B Boys (Groen :nono:) Ik weet wat ik wil
9 Rudy Sylvester Liefde
10 Christoff 7 zonden
Piper
Lead Singer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 22:12
Locatie: At The Gates Of Dawn

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Piper »

Silent Dolphin schreef:
One good reason schreef:Sorry dat ik geen toestemming vroeg, maar dit trof ik vandaag in mijn mailbox...
Man, man, man... Dit is lachen :lol:
Zou het bestuur dit zelf geschreven hebben of hebben ze hiervoor hun raadsman geraadpleegd ? :think:
Lachen?
Als er nu ook al privé-correspondentie op 't net wordt gegooid om argumenten
kracht bij te zetten of (persoonlijke) discussies te beslechten... Netiquette?
Afbeelding
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

Silent Dolphin schreef: Man, man, man... Dit is lachen :lol:
Zou het bestuur dit zelf geschreven hebben of hebben ze hiervoor hun raadsman geraadpleegd ? :think:
Tja, het leek wel een brief van de "spaanse inquisitie". :wink:
Nog maar 'ns het bewijs dat sommige zaken met de nodige theatrale drama worden opgepakt, terwijl de meerderheid van de reacties mbt deze topic toch unaniem waren, incluis de +punten. Maar ik denk dat dit "geschil" inmiddels wel is rechtgezet door mijnentwege :wink: . :thumb2:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

peegee schreef:Na al deze commentaren wordt ik nóg nieuwsgieriger naar de Four Reasons Muziekquiz :wink:
Peter, de commentaren op mijn vorige quiz wil ik je alvast gunnen :wink: :

* een leuke en vooral gevarieerde muziekquiz , waarvan men kon zien dat er deftig wat tijd ingestoken is door de organisatie ... BRAVO hiervoor !
deze kwis verdient absoluut een volle zaal want voor zowel die hard kwissers als gelegenheidsploegen was er voldoende variatie plezante laatste reeks was de rebus ronde , geprojecteerd op scherm ...
voor de organisatie .. hop naar editie 2 !!!

* Proficiat voor de makers: leuke quiz en puike organisatie: tussenstanden na elke ronde (en onmiddellijke reactie na 'klachten' over tussenstanden - dit was wel maar één keer nodig en dan had de organisatie nog gelijk ook... ), om 24 uur alles afgerond, goeie installatie en vlotte presentatie, toffe sfeer,... Deze quiz heeft (enig persoonlijk minpuntje: misschien mits iets meer 'alternatieve' muziek) alles om een vaste waarde te worden!

Akkoord dat het slechts 2 kritieken waren, maar ze kwamen dan ook niet van de minsten.
Dat minpuntje via "Dendaffe" heb ik onmiddellijk via persoonlijk aangetekend schrijven laten rechtzetten. :wink:
Hij ging me ook een gratis consumptie aanbieden, heeft ie onlangs nog even bevestigd hé ? :headbang:

En nog 1 ding Peter. Wij veranderen niets aan de opstelling, manier van verbetering, inhoud van muziek, presentatie (ikke dus weer :wink: ) en jurering.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

Firmin_Stillekes schreef:De antwoorden wil ik jullie ook niet onthouden. Wie de opgaven van de cryptokronkels wil weten, zal volgend jaar zelf moeten komen.

6 Lynerd Skynerd
Ben waarschijnlijk met vuur aan het spelen nu zeker? :burn:
maar ... is 't niet LYNYRD SKYNYRD?
Ik hoop toch dat u de humor hiervan kan inzien ... :think:
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2833
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Jorgen VG »

Piper schreef:
Silent Dolphin schreef:
One good reason schreef:Sorry dat ik geen toestemming vroeg, maar dit trof ik vandaag in mijn mailbox...
Man, man, man... Dit is lachen :lol:
Zou het bestuur dit zelf geschreven hebben of hebben ze hiervoor hun raadsman geraadpleegd ? :think:
Lachen?
Als er nu ook al privé-correspondentie op 't net wordt gegooid om argumenten
kracht bij te zetten of (persoonlijke) discussies te beslechten... Netiquette?
Ik meen dat de ontvanger van "spam" alle recht heeft om dit publiek te maken...
Het gaat hier toch ook niet om dé grote geheimen van Ignace Crombé, Phaedra Hoste of Wendy Van Wanten hé :roll: (ook dat is humor, zij het dan droevige)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

Piper schreef:
Silent Dolphin schreef:
One good reason schreef:Sorry dat ik geen toestemming vroeg, maar dit trof ik vandaag in mijn mailbox...
Man, man, man... Dit is lachen :lol:
Zou het bestuur dit zelf geschreven hebben of hebben ze hiervoor hun raadsman geraadpleegd ? :think:
Lachen?
Als er nu ook al privé-correspondentie op 't net wordt gegooid om argumenten
kracht bij te zetten of (persoonlijke) discussies te beslechten... Netiquette?
Ik wil hier enkel nog aan toevoegen dat het desbetreffend bericht in de mailbox van muziekquizzen zat, onder mijn naam weliswaar. De mailbox van muziekquizzen beschouw ik dan ook niet als puur privé. Me dunkt dan ook dat ik idd alle recht heb om met deze mailbox aan te vangen wat IK wil. Dit heeft niets met etiquette of "Netiquette" te maken. Mocht ik ditzelfde bericht op m'n persoonlijke mailadres hebben ontvangen, had ik het zeker niet hier geplaatst. Daarenboven wil ik even duidelijk maken dat ik hier niet de enige was met negatieve kritieken. Ik heb zelfs op een gegeven moment deze quiz "verdedigd" toen iemand meldde dat het een "wit produkt" was. Wat mij vooral stoorde aan dit "privé-bericht" was dat het allemaal TE persoonlijk gericht begon te worden. Ik wil zeker geen commotie of provocatie veroorzaken en ben (persoonlijk toch) van mening dat ik het allemaal nog vrij correct heb behandeld/afgehandeld. Ieder mag hier uiteraard zelf over oordelen, maar spreek niet of oordeel niet als je er zelf niet bij was. Dat is eveneens "Etiquette". En een forum dient om bepaalde discussies te starten mbt een bepaald onderwerp ... I rest my case :wink:
Piper
Lead Singer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 22:12
Locatie: At The Gates Of Dawn

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Piper »

One good reason schreef: Ik wil hier enkel nog aan toevoegen dat het desbetreffend bericht in de mailbox van muziekquizzen zat, onder mijn naam weliswaar. De mailbox van muziekquizzen beschouw ik dan ook niet als puur privé. Me dunkt dan ook dat ik idd alle recht heb om met deze mailbox aan te vangen wat IK wil. Dit heeft niets met etiquette of "Netiquette" te maken. Mocht ik ditzelfde bericht op m'n persoonlijke mailadres hebben ontvangen, had ik het zeker niet hier geplaatst. Daarenboven wil ik even duidelijk maken dat ik hier niet de enige was met negatieve kritieken. Ik heb zelfs op een gegeven moment deze quiz "verdedigt" toen iemand meldde dat het een "wit produkt" was. Wat mij vooral stoorde aan dit "privé-bericht" was dat het allemaal TE persoonlijk gericht begon te worden. Ik wil zeker geen commotie of provocatie veroorzaken en ben (persoonlijk toch) van mening dat ik het allemaal nog vrij correct heb behandeld/afgehandeld. Ieder mag hier uiteraard zelf over oordelen, maar spreek niet of oordeel niet als je er zelf niet bij was. Dat is eveneens "Etiquette". En een forum dient om bepaalde discussies te starten mbt een bepaald onderwerp ... I rest my case :wink:
Een PB (PM) op een forum is toch alom bekend als een privé-bericht (private message)...? IK respecteer dat & hou dat privé.
To the point: wij hebben in 20 jaar al dikwijls zo'n quizzen/quizmasters meegemaakt maar deze bederven voor ons de pret niet, wel integendeel. Iedereen doet het op zijn manier & elke vogel zingt zoals hij gebekt is. Onze quizmaster doet soms ook verkeerde uitspraken. So what?
Als je deze presentator (persoonlijk) zo hard aanpakt - al dan niet mooi verpakt met smilies & emoticons - is het niet verwonderlijk dat deze brave man je van enige repliek dient, toch?

BTW: we waren er wel bij hoor, we zaten trouwens rechtover jullie...
Afbeelding
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

Piper schreef:
One good reason schreef: Ik wil hier enkel nog aan toevoegen dat het desbetreffend bericht in de mailbox van muziekquizzen zat, onder mijn naam weliswaar. De mailbox van muziekquizzen beschouw ik dan ook niet als puur privé. Me dunkt dan ook dat ik idd alle recht heb om met deze mailbox aan te vangen wat IK wil. Dit heeft niets met etiquette of "Netiquette" te maken. Mocht ik ditzelfde bericht op m'n persoonlijke mailadres hebben ontvangen, had ik het zeker niet hier geplaatst. Daarenboven wil ik even duidelijk maken dat ik hier niet de enige was met negatieve kritieken. Ik heb zelfs op een gegeven moment deze quiz "verdedigt" toen iemand meldde dat het een "wit produkt" was. Wat mij vooral stoorde aan dit "privé-bericht" was dat het allemaal TE persoonlijk gericht begon te worden. Ik wil zeker geen commotie of provocatie veroorzaken en ben (persoonlijk toch) van mening dat ik het allemaal nog vrij correct heb behandeld/afgehandeld. Ieder mag hier uiteraard zelf over oordelen, maar spreek niet of oordeel niet als je er zelf niet bij was. Dat is eveneens "Etiquette". En een forum dient om bepaalde discussies te starten mbt een bepaald onderwerp ... I rest my case :wink:
Een PB (PM) op een forum is toch alom bekend als een privé-bericht (private message)...? IK respecteer dat & hou dat privé.
To the point: wij hebben in 20 jaar al dikwijls zo'n quizzen/quizmasters meegemaakt maar deze bederven voor ons de pret niet, wel integendeel. Iedereen doet het op zijn manier & elke vogel zingt zoals hij gebekt is. Onze quizmaster doet soms ook verkeerde uitspraken. So what?
Als je deze presentator (persoonlijk) zo hard aanpakt - al dan niet mooi verpakt met smilies & emoticons - is het niet verwonderlijk dat deze brave man je van enige repliek dient, toch?

BTW: we waren er wel bij hoor, we zaten trouwens rechtover jullie...
Toch maar even een degelijk woordenboek hanteren, vooraleer je correcties toevoegt.
Wat de rest betreft, alles is reeds verteld. Dus laten we simpelweg wachten op het antwoord van de organisator/presentator.
Piper
Lead Singer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 22:12
Locatie: At The Gates Of Dawn

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door Piper »

One good reason schreef:
Piper schreef:
One good reason schreef: Ik wil hier enkel nog aan toevoegen dat het desbetreffend bericht in de mailbox van muziekquizzen zat, onder mijn naam weliswaar. De mailbox van muziekquizzen beschouw ik dan ook niet als puur privé. Me dunkt dan ook dat ik idd alle recht heb om met deze mailbox aan te vangen wat IK wil. Dit heeft niets met etiquette of "Netiquette" te maken. Mocht ik ditzelfde bericht op m'n persoonlijke mailadres hebben ontvangen, had ik het zeker niet hier geplaatst. Daarenboven wil ik even duidelijk maken dat ik hier niet de enige was met negatieve kritieken. Ik heb zelfs op een gegeven moment deze quiz "verdedigt" toen iemand meldde dat het een "wit produkt" was. Wat mij vooral stoorde aan dit "privé-bericht" was dat het allemaal TE persoonlijk gericht begon te worden. Ik wil zeker geen commotie of provocatie veroorzaken en ben (persoonlijk toch) van mening dat ik het allemaal nog vrij correct heb behandeld/afgehandeld. Ieder mag hier uiteraard zelf over oordelen, maar spreek niet of oordeel niet als je er zelf niet bij was. Dat is eveneens "Etiquette". En een forum dient om bepaalde discussies te starten mbt een bepaald onderwerp ... I rest my case :wink:
Een PB (PM) op een forum is toch alom bekend als een privé-bericht (private message)...? IK respecteer dat & hou dat privé.
To the point: wij hebben in 20 jaar al dikwijls zo'n quizzen/quizmasters meegemaakt maar deze bederven voor ons de pret niet, wel integendeel. Iedereen doet het op zijn manier & elke vogel zingt zoals hij gebekt is. Onze quizmaster doet soms ook verkeerde uitspraken. So what?
Als je deze presentator (persoonlijk) zo hard aanpakt - al dan niet mooi verpakt met smilies & emoticons - is het niet verwonderlijk dat deze brave man je van enige repliek dient, toch?

BTW: we waren er wel bij hoor, we zaten trouwens rechtover jullie...
Toch maar even een degelijk woordenboek hanteren, vooraleer je correcties toevoegt.
Wat de rest betreft, alles is reeds verteld. Dus laten we simpelweg wachten op het antwoord van de organisator/presentator.
? Ik heb helemaal niks gecorrigeerd, heb enkel jouw typo in 't rood gezet (die blijkbaar reeds aangepast werd...)
Vond ik wel gepast na al dat gezeur over schrijffouten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6° KWB-quiz Burst (Erpe-Mere) 5-12-2008

Bericht door One good reason »

Eerlijk = eerlijk, heb het inderdaad gecorrigeerd, maar dat was toch zo'n 5 minuutjes nadat ik het gepost had. Maar dat ik hier heb zitten zeveren of klagen over schrijffouten tijdens deze quiz? In ieder geval, wat mij betreft, is hier genoeg over geleuterd. Laat ons nu allen maar bezinnen ... (met of zonder emoticon) en ons concentreren op de toekomst. Dit is voor mij al terug passé.
Plaats reactie