Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door peegee »

Gisteravond een telefoontje van Hugo, of ik met zijn ploeg wilde meespelen vanavond op een muziekquiz in Lovendegem, op nog geen 5 kilometer van mijn thuis. Even aan hem vragen of het hem niet stoorde dat ik dit post op hét forum; "geen probleem" was zijn antwoord. Ik liet hem ook weten, dat ik eerst toestemming moest krijgen van mijn vrouw, want zaterdagavond (Temse) en zondagnamiddag (zwemwedstrijd) ook al weg.... (Nu ja, maandag en dinsdag ook nog eens 2 verwendaagjes voor mijn eega georganiseerd, want we kennen elkaar exact 25 jaar dan). "Ge moet dat zelf beslissen" kreeg ik als antwoord, en dan verkies ik vanavond quizzen boven een zwemtraining, ahum :wink: Maar intussen ook al naar enkele maten gebeld en gemaild en ineens al een team van 4 man samen; Marc S niet kunnen bereiken, dus gisteravond laat nog even in de kou eropuit, een kilometertje of 10 afgelegd, niemand meer wakker, dus uiteindelijk enkel een briefje in zijn bus kunnen achterlaten, om te vragen of hij mee wil spelen met Testedoene vanavond.

Voor degenen die het zien zitten, Hugo gaf mij devolgende coordinaten:

Vrijdag 28 / 11 / 2008, VANDAAG DUS in "een zaaltje" aan het Kort Eindeken, tegenover huisnummer 83, te Lovendegem; alles begint om 19u30, maar men kon mij verzekeren, dat de quiz zelf om 20u begint....

Tien rondes, waaronder 1 volledig met klassieke muziek.

Teams van 4 personen; inschrijvingsgeld: ?????

Eventuele inschrijvingen kunnen gebeuren per telefoon:

SVEN DE WALSCHE : 0475/84.26.30

of GERT CLAEYS : 0476/77.55.49

En dan misschien tot vanavond,

Peter
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door bart depauw »

Als ge denkt dat dit voldoende is om deze quiz op te nemen in de ranking .. :mrgreen:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door Rubby »

Waar den hugo altijd die quizzen kan vinden :think: :roll: niet te geloven.
Het zal wel weer nen speciallen zijn.
nog eens een quiz gehad in vinkt waar iedereen vlaamse schlagers moest zingen. :doh:
Grandioos gewonnen dankzij het zangtalent en vlaamse hitkennis van onzen expert :dance:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door peegee »

bart depauw schreef:Als ge denkt dat dit voldoende is om deze quiz op te nemen in de ranking .. :mrgreen:
Er was afgesproken, dat alles dat in de laatste dag (of 2 of 3?) pas wordt aangekondigd sowieso niet in de ranking wordt opgenomen, niet?

Peter

P.S. Er is er ook nog één morgen in Gentbrugge; die zal ik zo direkt ook posten, ok?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door peegee »

Onze Marc S komt niet mee, liet hij zojuist weten. Maar Hugo liet mij eerder deze dag al weten, dat Testedoene toch compleet is, dankzij de sterke interim-kracht Dirk Vernaeve !!!
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquiz Lovendegem 28/11/2008

Bericht door Rubby »

peegee schreef:Onze Marc S komt niet mee, liet hij zojuist weten. Maar Hugo liet mij eerder deze dag al weten, dat Testedoene toch compleet is, dankzij de sterke interim-kracht Dirk Vernaeve !!!

:app: Voor DIRK :thumb2:
Plaats reactie