1e 60-70-80 Duo Muziekquiz: Outtakes van een Platenkast, vrij 19 januari 2024, Oostakker

Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 1e 60-70-80 Duo Muziekquiz: Outtakes van een Platenkast, vrij 19 januari 2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Jempi L schreef: do 21 dec 2023, 18:02 Je mag Tinne Cools noteren als partner bij Jempi Laevaert
Genoteerd! :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 1e 60-70-80 Duo Muziekquiz: Outtakes van een Platenkast, vrij 19 januari 2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

We ontvingen ook de inschrijving van Eddy Falckenbach en Dany De Bock. Welkom, heren! :music-listening:

Er zijn nog een paar plaatsjes.
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 1e 60-70-80 Duo Muziekquiz: Outtakes van een Platenkast, vrij 19 januari 2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Morgen print ik de invulbladen, dus indien iemand nog graag op de valreep inschrijft, het is stilaan het moment. :D

Voor de 15 ingeschreven duo's is dit meteen een reminder voor vrijdagavond. De sneeuwopstoot is dan weer van de baan - letterlijk én figuurlijk, mag ik aannemen - en ze voorspellen een aangename winterzon. Hopelijk vertaalt zich dat ook in een dito avondspits (uit eigen ervaring weet ik dat vrijdag niet langer de grote dag des onheils is, maar ik wil het hier nu ook niet gaan jinxen :silent: ).

De deuren van de quizzaal - nog steeds de gekende deur van De Spiegel - openen om 19u, met de quiz zelf zouden we graag (zo) stipt (mogelijk) van start gaan om 19u30.

Ruim drie uur muziek uit de 60s, 70s en 80s (evenredig verdeeld overheen de drie decennia) zullen vanaf dan uw deel zijn.

Tot vrijdag!
Plaats reactie