20231104 Zeven Seizoen - De 90's

Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2227
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 04112023 Zeven Seizoen - De 90's

Bericht door Methos »

Hartelijk dank voor deze fantastisch leuke middag! Ik vond het één van de beste 90's quizzen die ik al mocht spelen en dat heb ik ook al persoonlijk aan Jörgen overgemaakt. Inhoudelijk vond ik het een mooie staalkaart van wat de 90's te bieden hebben, zowel positief als negatief maar dat geldt voor elk decennium naar mijn mening. Het was divers en inhoudelijk uitdagend in verschillende segmenten (en dus niet altijd in dezelfde bracket) en dat kenmerkt een goede, gebalanceerde quiz dus mijn complimenten!

Het geluid was trouwens ook écht top en heel helder, dat mag ook onderstreept worden. Het gekraak van de micro in het begin leek me een aansluitings/kabelprobleempje te zijn want hier was niets van te merken tijdens de quiz dus ik heb me er verder niet aan gestoord. Amusement van de bovenste plank wat mij betreft!

Bedankt, Jörgen! :clap:
Greatest Tits
DenDimi
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 04 aug 2013, 09:13

Re: 04112023 Zeven Seizoen - De 90's

Bericht door DenDimi »

Ik sluit me aan bij Filip wat de commentaar betreft, heel fijne 90s-quiz waar ieder genre aan bod kwam, heel leuk om spelen. Mooie einduitslag ook voor mezelf en Sander. Goed begonnen en straf geëindigd. 93-94-95-96, daar is nog werk aan tegen een volgende editie :lol:
Plaats reactie