Was het nu 70 of 80 Muziekfotoquiz part 1

GeertH
Lead Singer
Berichten: 136
Lid geworden op: za 23 mar 2013, 18:05
Locatie: Herselt

Was het nu 70 of 80 Muziekfotoquiz part 1

Bericht door GeertH »

In deze tijden van corona dienen we mekaar wat bezig te houden.

Ik heb dit weekend een nieuw alternatief in mekaar gebokst, namelijk een ‘Was het nu 70 of 80 Muziekfotoquiz’.
In feite zijn het 2 verschillende fotoquizkes (of noem het fotorondes) met telkens 20 foto’s (dus 40 foto's in totaal).

Fotoquiz 1 is de ‘Was het nu 70 of 80 Videoclipronde part 1’ en fotoquiz 2 is de ‘Was het nu 70 of 80 Fotoquiz part 1’.
De uitvoerders leveren per uitvoerder 2 punten op, de titel van de 20 videoclips telkens 1 punt, dus het geheel staat op 100 punten.

Beide fotoquizkes staan bij elkaar in 1 EXCEL-bestand.

Deelnemen kan aan beide fotoquizkes maar men kan ook slechts aan 1 van beide meedoen.

Er komt voor beide quizkes een apart klassement en er komt ook een totaalklassement van de 2 fotoquizkes.

Aangezien het om een groot bestand gaat (21 MB) zal ik het doorsturen per WeTransfer aan iedereen die interesse heeft.

Indien er voldoende deelnemers zijn (ik hoop op minimum 15) komt er nog een 2de (iets moeilijker) deel.

Deadline voor het doorsturen van de antwoorden is zondag 29 maart.
Antwoord kunnen per mail worden doorgestuurd ofwel gewoon antwoorden invullen in excelfile en terug doorzenden.

Indien interesse, graag een seintje naar geert.holemans1@telenet.be en het bestand komt je richting uit!
Plaats reactie