De quiz van 2016

Plaats reactie
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

De quiz van 2016

Bericht door Jorgen VG »

Tot aan het einde van dit jaar post ik elke week een quizje met 20 fragmenten.
Enkel nummers van 2016 uit alle genres.
Zowel de luisteraar van Stubru, Radio 1 als MNM en Q Music zullen vlagen van herkenning hebben.

Hier alvast de eerste ronde:

https://soundcloud.com/silvie-jorgen/de ... 016-deel-1

Voor de juiste antwoorden kan je uw antwoorden sturen aan silent.dolphin@telenet.be

Veel succes !
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: De quiz van 2016

Bericht door Maledictus I »

Wat zijn de spelregels? Mogen we op pauze drukken? Meer dan 1 keer luisteren? Koptelefoon gebruiken? Tekst googlen?
:lol: :twisted:
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: De quiz van 2016

Bericht door Jorgen VG »

Maledictus I schreef:Wat zijn de spelregels? Mogen we op pauze drukken? Meer dan 1 keer luisteren? Koptelefoon gebruiken? Tekst googlen?
:lol: :twisted:
Ik denk niet dat ik aan ervaren "rotten" de spelregels moet uitleggen :D
Je doet waar je je comfortabel bij voelt... Het is niet dat je er een auto mee kan winnen.

Het leukst is natuurlijk wanneer je eerlijk tov jezelf bent... Wat heb je aan een 40/40 die je bij elkaar ge-shazammed hebt ?

Voorlopig staat de topscore op 31/40; zondagavond sluit ik de officiële stand voor deze week af.
Maandagochtend volgt dan deel 2.

Ik zal wekelijks ook de top 5 bekend maken.

We zitten momenteel op 34 ingezonden antwoorden (wat boven m'n verwachtingen ligt... Nu als ik zie dat de quiz ondertussen meer dan 90 keer beluisterd werd wil dat natuurlijk ook zeggen dat velen hun resultaat niet durven delen. Nochtans geen enkele reden om beschaamd te zijn, want ik weet zelf ook dat de opgave (op z'n zachts gezegd) niet simpel is).
Plaats reactie