Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - GEANNULEERD!

Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Oostakker

Bericht door Methos »

Sander schreef: ma 13 apr 2020, 08:39 Wij hopen het met u Filip!

Zet Jo Verhoeven - Sander Vannieuwenhuyse er ook maar op voor de 80s. Een extra quizke na zo'n periode kan geen kwaad.
Een jonkie op de 80's - schitterend! :music-listening:
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

Beste muziekcollega's

Wegens covid-19 ben ik gedwongen geweest een andere locatie te zoeken aangezien heel wat quizzers voorbehoud aantekenden tegen de initiële locatie. Om deze reden zijn de volgende aanpassingen gebeurd:

1 de quizzen zullen doorgaan in feestzaal Het Sparrenhof in Eeklo - een erg ruime feestzaal waar ik kan tegemoet komen aan de regels i.v.m. covid-19
2 de quizzen worden gegroepeerd qua dichtste decennia op één dag - een middagquiz en een avondquiz, startend bij de 10's om te eindigen in de 60's. Een countdowneditie deze keer, zeg maar.
3 de drie nieuwe data zijn de volgende: ZA 11/07 (10's en 00's) / ZO 19/07 (90's en 80's) / 30/08 (70's en 60's).
4 de individuele quiz wordt opgeschoven met een jaartje naar 2021.
5 zowel de uitsmijter van de ronde 20's en 50's laat ik vallen (enerzijds omdat de ene niet past in het countdownprincipe en anderzijds omdat de andere het mogelijk einduur in het gedrang brengt).
6 aangezien er 2 quizdagen bij zijn op een zondag opteer ik ervoor om telkens te starten om 13u30 's middags en 's avonds om 19u. Op deze manier kan ik garanderen 's avonds om 23u altijd klaar te zijn zodat jullie tijdig thuis zijn, ook op zondag, indien jullie niet in verlof zijn.

Belangrijk: graag zou ik hebben dat elke duo officieel herbevestigt of jullie al dan niet ingeschreven wensen te blijven. Ik begrijp dat het niet ideaal is dat de datum én de locatie veranderden, maar ik heb hiervoor gekozen omdat ik garant wil staan voor een veilige quizomgeving volgens de covidmaatregelen.

Hopelijk zien jullie het allemaal zitten om terug mee te doen en ik hoop er ook op dat er nog meer gegadigden zijn aangezien ik wel 10 duo's als minimum voorop heb gesteld om de quizzen te laten doorgaan. Op 11 juli is het aantal duo's begrensd op 14, maar op de andere data kunnen er meer duo's meedoen indien gewenst.

Er moet iemand de eerste zijn om de draad weer op te pikken met onze favoriete sociale bezigheid en ik hoop jullie opnieuw te mogen verwelkomen. Het spreekt wel voor zich dat we ons allemaal aan de maatregelen dienen te houden qua social distancing dus het zal nog niet 100% zijn zoals voorheen, maar ik beloof jullie wel een leuke middag en/of avond.

Hopelijk tot binnenkort!
/Methos
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

Een lid van het losflipposforum heeft de overheid gecontacteerd naar de regels i.v.m. quizzen ten tijde van covid-19. Dit was het antwoord:

Belangrijkste aandachtspunten zijn dus de inrichting van de zaal waarbij er steeds 1.5 meter afstand tussen tafels en stoelen moet voorzien worden, die 1.5 meter is te tellen bij een bezette stoel, dus niet tussen stoelen die onder de tafel zijn geschoven. Het aanbrengen van een 'eenrichtingsverkeer' binnen de zaal geniet de voorkeur.
Het bijhouden van een lijst met contactpersonen per ploeg (voor zover dit al niet gebeurde) wordt warm aanbevolen.
Neem als organisator eventueel op voorhand contact met de lokale autoriteiten en check met hen af wat hun eisen/verlangens zijn. Een schriftelijk bewijs van die afspraken zijn steeds handig.

Het is de bedoeling dat de tafels enkel verlaten worden om naar het toilet te gaan, rookpauzes zijn niét toegestaan binnen deze regels en ook een bezoek aan de prijzentafel mag niet. Ook het klassieke 'Kom anders wat dichter bij het scherm' mag niet. Zorg er dus voor dat alle nodige informatie op je scherm tot achteraan in de zaal zichtbaar is.

Personeel moet aan de tafels bedienen en steeds een mondmasker dragen. Het wordt aanbevolen dat iedereen die (nog) niet aan een tafel zit een mondmasker draagt maar dit is niet verplicht.
Gebruikte glazen moeten in warm water met detergent worden afgewassen. Indien dit niet mogelijk is heeft de FOD een optie voorzien met koud water dat erg vaak moet ververst worden. Voor frisdranken zijn individuele flesjes een bruikbare optie om in dat geval de afwassers te ontlasten. Plastic of papieren bekers zijn ook een optie maar natuurlijk minder aangenaam.
We raden aan om betalingen tijdens de avond te beperken en dit op het einde van de avond te regelen (tafel per tafel of rij per rij) en zoveel mogelijk elektronisch te betalen. De bankcontact en payconic apps zijn hierbij je vriend.

Hou er rekening meer dat je je ploeggenoten binnen je bubbel van 10 neemt, indien je meerdere quizzen speelt op een week tijd is het je eigen verantwoordelijkheid om die bubbel in de gaten te houden. Doordat ze mee in je bubbel zitten en de veiligheidsafstand binnen die bubbel niet meer van toepassing is mag je wel met je ploeggenoten in één auto naar de quiz rijden.

Last but not least: gebruik steeds je gezond verstand.
Blijf thuis als je je wat ziek voelt, ook al zijn het geen klassieke Covid 19 symptomen.
Blijf thuis als je je ongerust maakt over mogelijke besmettingen.
Blijf thuis als jij of een van je huisgenoten/geliefden een verhoogd risico loopt bij besmetting.
Wuif eens van ver naar bevriende quizzers maar weersta de drang om ze na 3 maanden nog eens een knuffel, kus of hand te geven.
Hou je steeds aan de regels die een organisator oplegt, ook al ben je het er niet mee eens.


Deze richtlijnen heb ik ook doorgegeven aan de zaal om rekening mee te houden.
Greatest Tits
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door rino »

Je mag 'Johan Vermeiren + Rino Dekeyser' noteren voor de 90s en de 80s.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

rino schreef: di 16 jun 2020, 12:05 Je mag 'Johan Vermeiren + Rino Dekeyser' noteren voor de 90s en de 80s.
Bedankt, ik heb het aangepast!
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

TER INFO:

Zoals in februari is er de mogelijkheid om te eten in het Sparrenhof.

Het eten kan voor deze quizzen rechtstreeks aan tafel geserveerd worden zodat elke deelnemer op z'n veilige plaats, in z'n 'bubbel' dus, blijft.

/Methos
Greatest Tits
thomasdb
Lead Singer
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 18 jan 2016, 11:37

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door thomasdb »

We waren nog niet ingeschreven maar we komen graag af met volgende duo's

10s:
Thomas Delbecque - Ben Conaerts
Evy Vermeulen - Guy Stolen

00s:
Thomas Delbecque - Guy Stolen
Evy Vermeulen - Ben Conaerts

90s
Thomas Delbecque - Ben Conaerts
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

thomasdb schreef: di 16 jun 2020, 17:14 We waren nog niet ingeschreven maar we komen graag af met volgende duo's

10s:
Thomas Delbecque - Ben Conaerts
Evy Vermeulen - Guy Stolen

00s:
Thomas Delbecque - Guy Stolen
Evy Vermeulen - Ben Conaerts

90s
Thomas Delbecque - Ben Conaerts
Jawadde, Thomas! Schitterend! Bedankt!
Greatest Tits
Roberto1
Rock Legend
Berichten: 1070
Lid geworden op: di 25 jan 2011, 22:12

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Roberto1 »

Ann Convents - Robert Boeykens voor de 90' en 80's op 19/7.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

Roberto1 schreef: wo 17 jun 2020, 18:51 Ann Convents - Robert Boeykens voor de 90' en 80's op 19/7.
Dag Robert
Bedankt voor de inschrijvingen! De inschrijving voor de 80's moet ik wel even 'on hold' zetten omdat ik elke duo voorlopig even moet bevriezen op 14 en technisch gezien is er dus al eentje te veel voor de 80's.

Groeten
Filip
Greatest Tits
Roberto1
Rock Legend
Berichten: 1070
Lid geworden op: di 25 jan 2011, 22:12

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Roberto1 »

Eddy Janssens - Robert Boeykens voor 70's en 60's op 30/8
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

Roberto1 schreef: wo 17 jun 2020, 19:23 Eddy Janssens - Robert Boeykens voor 70's en 60's op 30/8
Bedankt voor de herbevestiging! :D
Greatest Tits
progres68
Lead Singer
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 15 dec 2014, 18:28

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door progres68 »

je mag ons inschrijven voor de 90's namiddagquiz van 19/7

Dimitri Geudens en Filip Van Rattingen
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Methos »

progres68 schreef: wo 17 jun 2020, 21:55 je mag ons inschrijven voor de 90's namiddagquiz van 19/7

Dimitri Geudens en Filip Van Rattingen
Bedankt, ik heb jullie toegevoegd!
Greatest Tits
Herman Waterschoot
Roadie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 06 okt 2013, 10:14

Re: Years & Years - Volume III - Juli/Augustus 2020 - Eeklo - AANPASSING

Bericht door Herman Waterschoot »

herinschrijving Gitte Callaert - Herman Waterschoot voor 70/80 en 90 !
Plaats reactie