M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door kuifje »

3 Imaginary Boys moeten helaas verstek geven voor vananvond… met excuses !
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Sander »

Mijn teammates (Comfortably Drunk) geven verstek vanwege Coronavrees. Ik zou wel nog graag spelen. Is er een ploeg die me wil/kan gebruiken?
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Garnizoen! »

Hey, je kunt met ons meedoen, als je dat wil..
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door peegee »

Garnizoen! schreef: do 12 mar 2020, 14:27 Oh no, de Pee duikt ineens op! Wordt het een KIPZ-quiz of een Grootveld-quiz? We hebben niet echt een ploeg bijeengekregen voor vanavond, misschien moeten we in dat laatste geval beter afmelden?
Het blijft een KIPZ-quiz, maar er zitten wel een aantal (kleine 30) suggesties in van mij, de theorie is van Marc en ook één heel bijzondere ronde...
De rest is van Sander en Matthias
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Garnizoen! »

Ha, okay. We doen wel mee, hoor. Met twee of met drie.
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Sander »

Garnizoen! schreef: do 12 mar 2020, 15:03 Hey, je kunt met ons meedoen, als je dat wil..
Okay :handgestures-thumbupright:
Tot vanavond.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2220
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Methos »

Misschien de niet-populaire vraag, maar is het wel verantwoord om het te laten doorgaan in het licht van alle huidige maatregelen? Ik wil heel graag spelen, laat dat duidelijk zijn, maar het voelt toch best raar aan of ben ik de enige die hier zo over denkt?
Greatest Tits
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Methos schreef: do 12 mar 2020, 16:54 Misschien de niet-populaire vraag, maar is het wel verantwoord om het te laten doorgaan in het licht van alle huidige maatregelen? Ik wil heel graag spelen, laat dat duidelijk zijn, maar het voelt toch best raar aan of ben ik de enige die hier zo over denkt?
Ik denk er net hetzelfde over. Als alles rondom wordt geannuleerd en straks ongetwijfeld nog meer maatregelen uitgesproken worden: is het dan die quiz waard?
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door SepPuKu »

beautiful freak schreef: do 12 mar 2020, 17:07
Methos schreef: do 12 mar 2020, 16:54 Misschien de niet-populaire vraag, maar is het wel verantwoord om het te laten doorgaan in het licht van alle huidige maatregelen? Ik wil heel graag spelen, laat dat duidelijk zijn, maar het voelt toch best raar aan of ben ik de enige die hier zo over denkt?
Ik denk er net hetzelfde over. Als alles rondom wordt geannuleerd en straks ongetwijfeld nog meer maatregelen uitgesproken worden: is het dan die quiz waard?
Naar mijn mening wordt niet 'alles' geannuleerd, maar een mens krijgt uiteraard dat gevoel. Bij de Vlaamse overheid bv. worden enkel aanbevelingen gehanteerd voor specifieke 'kwetsbare' doelgroepen: ouderen, zwangere vrouwen, ... Verder nog wat maatregelen omtrent zendingen e.d.... maar vergaderingen gaan bv. wel gewoon door.

Persoonlijk zie ik geen graten in de quiz, maar stel dat er teams overwegen om af te haken, heb ik daar uiteraard begrip voor.
Gebruikersavatar
cosmo
Backing Vocal
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 08 dec 2014, 12:23
Locatie: A Green Onion

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door cosmo »

Methos schreef: do 12 mar 2020, 16:54 Misschien de niet-populaire vraag, maar is het wel verantwoord om het te laten doorgaan in het licht van alle huidige maatregelen? Ik wil heel graag spelen, laat dat duidelijk zijn, maar het voelt toch best raar aan of ben ik de enige die hier zo over denkt?
Ik ben ontzettend blij dat je deze vraag stelt, want heb mij deze ochtend (en zat er al meerdere dagen mee en vind het aan een kant nog steeds onnozel) afgemeld voor de quiz. Dat zonder vervanger te zoeken (mijn collega's nog niet gehoord, dus kan niet zeggen of op dit moment Green Onions van plan is om mee te spelen).

Ik kan en wil hier niet de beslissing nemen voor het hele lot, maar mij lijkt afgelasten/uitstellen dus wel de logische stap. Hoe weinig het allicht ook uitmaakt in the bigger picture.
Ik hoor ook steeds luider klinken dat het landje vanavond in lockdown gaat.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door rino »

Wat mij betreft mag de quiz gerust doorgaan.
Ik heb geen wankele gezondheid, ben niet hoogbejaard, ben ook niet zwanger. Ik neem dus geen onverantwoorde risico's door een quiz te gaan spelen met, wat is het?, een dertigtal mensen.
Gebruikersavatar
Matt Rustle
Backing Vocal
Berichten: 53
Lid geworden op: za 11 jun 2016, 10:49
Locatie: Zottegem <KIPZ>

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Matt Rustle »

Ik sluit mij aan bij de meer voorzichtige mensen hierboven. Als bijna-dertiger loop ik weinig risico, maar ik voel er me ook niet comfortabel bij. Zowel Peter als Michel willen het trouwens wel laten doorgaan.

Daar bovenop heeft het ook geen zin om de quiz te laten doorgaan voor 4 of 5 ploegen, mijns inziens. Daarvoor is er teveel werk gekropen in de quiz. Dan stel ik het liever uit naar een later moment, wanneer wel iedereen kan deelnemen.

Hypothetisch: mochten we nu beslissen van te cancelen, gaat iedereen nog op tijd op de hoogte gebracht kunnen worden?
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Jorgen VG »

rino schreef: do 12 mar 2020, 17:25 Wat mij betreft mag de quiz gerust doorgaan.
Ik heb geen wankele gezondheid, ben niet hoogbejaard, ben ook niet zwanger. Ik neem dus geen onverantwoorde risico's door een quiz te gaan spelen met, wat is het?, een dertigtal mensen.
Hey Rino, het probleem is niet dat JIJ besmet kan raken, maar wel dat anderen die niet de juiste weerstand hebben nadien door jou besmet kunnen raken. Geloof me, als chronisch longpatiënt weet ik waar ik over spreek.
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

The Cryptkickers zullen vanavond niet aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Garnizoen! »

Wat gaan jullie doen, KIPZ? Er werd de voorbije uren veel onzin verkocht via sociale media, maar we moeten deze situatie vooral enorm ernstig nemen.

Het wordt aangeraden 'drukke plaatsen te vermijden'. Met dertig man in zo'n klein zaaltje lijkt mij toch overeen te stemmen met 'druk'.

Garnizoen! doet uiteindelijk liever niet mee vanavond.
Plaats reactie