2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: 2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

Bericht door maes jackie »

Pol en ik hebben weer een fijne sixtiesqz achter de rug. We hadden ook niet anders verwacht. Na de eerste reeksen dachten we dat het iets makkelijker zou worden dan vorige editie, maar de apen kwamen vooral uit de mouw in het volgende deel. Trouwens Danny had ons - en ons niet alleen blijkbaar - al goed liggen gehad met als opener Bobby Vee. The cruel sea van The Dakotas werd bij ons geopperd maar kwam net niet op het blad. Ik kende Horace Silver niet maar dank zij Pol - en ook Danny natuurlijk - was dit een aangename verrassing. Als fan van The Walker Bros niet bekend met Experience. Zo zie je maar waarvoor quizzen goed zijn.We lieten een podiumplek liggen vooral door het mistasten bij instrumentals en de 'anderstalige' nummers, maar met een 4'de plek waren we nog uiterst tevreden. Dus bij leven en welzijn graag terug volgende editie. Txs Danny en de mensen in de jury die zich uiterst bekwaam toonden bij het verbeteren en de analyse en ook onze concollega's op de quiz, want het zaaltje in de Spiegel zat weer goed vol. Oh ja: ook een dikke pluim voor Marc Buysse, straf !!
Fally
Popstar
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 18:17
Locatie: Puurs

Re: 2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

Bericht door Fally »

Blij zo'n " Warm Geluid" te mogen aanhoren Jackie , dit zal Danny veel plezier doen, alsook uw complimentjes voor de jury en mezelf als occasioneel analist, (Danny Van Broeck had een iets te drukke agenda deze week!) welke taak ik met graagte op mij nam !
Danny heeft ons allen inderdaad weer een leuke avond bezorgd. In het naar huis rijden waren mijn 3 medepassagiers alvast zeer tevreden over de gezellige avond, zelfs achter de jury tafel heb ik kunnen genieten van de vele toppertjes welke de revue passeerden ! Maar nog meer geniet ik van de analyse, dit had ik vroeger al , wanneer ik het "mocht/moest " doen voor onze Spiritquiz. na de quiz, de stress weg ,en vele ploegen, in dit geval duo's, een goed en soms trots gevoel geven van hun naamvermeldingen in eventuele solo's en/ of sterke prestaties. Niet tegenstaande dat de QM -Solo's altijd wat minder plezant waren om te noteren, zowel voor de samensteller als voor de deelnemers, en dat zal nu niet anders zijn. Normaal gezien kregen jullie vandaag de rest van de analyse, ( Is klaar om in te geven) maar ik heb hier onverwacht bezoek gekregen , ik vrees dat het dus voor morgen zal zijn, want morgenvroeg loopt mijne wekker af om half 6 !
Jullie reacties zal Danny graag te zien krijgen, en eventuele opmerkingen meenemen naar een hopelijk 3 editie, en Jackie alvast als dank voor uw mooi commentaar, beloon ik U en Pol morgen nog met een SOLO ! :handgestures-thumbupright:
Fally
Popstar
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 18:17
Locatie: Puurs

Re: 2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

Bericht door Fally »

En de analyse van de laatste 4 ronde's is aangevuld !! :music-rockout:
Bellembrug
Popstar
Berichten: 358
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 10:23

Re: 2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

Bericht door Bellembrug »

het was een heel goede en uiterst spannende quiz.
Dank aan Danny en de medewerkers.
jammer van de laatste ronde maar toch heel tevreden met onze 2de plaats
Hugo De Clercq
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 2de Back in time Trilogie Duo's 60's Oostakker 15/02/2020

Bericht door Buddy59 »

Bedankt voor reacties hier op het forum, en ook voor de vele die ik mocht krijgen na de quiz, dat deed echt wel deugd.
Ik heb er in alle geval ook van genoten net zoals jullie!
Speciale dank aan de jury Sander, Yves! En Eddy voor de quiz te analyseren, jullie zij toppers :clap:

Cya on the next.....
Plaats reactie