Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

Na heel wat uitstellen konden we op zaterdag 25 september eindelijk onze muziekquiz spelen voor het grote publiek. Met 21 teams hadden we een goed gevulde zaal die nog een laatste keer kon terugkijken op 2020 in Minus One te Gent. De fragmenten waren terug divers met een iets grotere commerciële en jeugdige insteek, iets waar we volgend jaar toch weer een alternatieve twist aan zullen geven. Met een spannend einde, is dit de einduitslag geworden (op een totaal van 472):

1 Buis van Eustachius 359 76,1%
2 Starbuk & Apollo 353 74,8%
3 Joined Division 351 74,4%
4 Bunch of Lunatics 341 72,2%
5 Michiels Crew 338 71,6%
6 Plastic Bitch House 299 63,3%
7 Ashton Kutcher Fanclub 298 63,1%
7 WhatsApp Ricky 2 298 63,1%
9 WhatsApp Ricky 288 61%
10 Kwoen Wauters 280 59,3%
11 Tangie de Createur 271 57,4%
12 Bruce Springsteam 269 57%
12 Vanderlyle Quizbaby Geeks 269 57%
14 PAdonna 260 55,1%
15 Fed with the Papspoon 236 50%
16 kalm. 223 47,2%
17 Batsende Deernen 208 44,1%
18 Team Impala 204 43,2%
19 Smells Like Team Spirit 158 33,5%
20 Tarquin en de leutige bende 136 28,8%
21 diaRHEA 97 20,6%

Playlist met alle liedjes hier te vinden; https://open.spotify.com/playlist/2UIIc ... RQPPR5az03 analyse volgt snel. Verdere feedback is altijd welkom.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door rino »

Naar het einde van de quiz leek de quiz ons niet echt meer representatief voor de muziek die dagelijks op de Dansende Beren website besproken wordt. Wat wij vanzelfsprekend betreurden, zie onze spectaculaire inzinking op het eind.
Maar hey, als dit de keuze is van de opstellers, dan leggen we ons daar vanzelfsprekend bij neer.

Wat we wel frustrerend vonden, is dat de scores van de laatste rondes onmogelijk gecheckt konden worden en pas na de prijsuitreiking af te lezen waren op het scorebord.
Ook een klacht halfweg, we dachten op een bepaald moment 8 punten te weinig gekregen te hebben (over verschillende rondes gespreid), werd niet behandeld...
Bref, wat begon als een leuke en uitdagende, hoofdzakelijk alternatieve quiz eindigde voor ons op een behoorlijk negatieve noot.

Komen we terug voor een volgende editie? Jazeker, maar misschien sta ikzelf dan beter mijn plaats af aan mijn dochter, zij is net iets meer thuis in TikTok deuntjes en aanverwanten...
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Keiem »

Ik vond het ook iets minder alternatief dan vorige keer. De spoeling was misschien gewoon wat dunner door het coronajaar. Ik heb minder dingen die ik wil checken dan vorige keer. Maar we vonden het wel opnieuw leuk (en zeer pittig soms).
De inzinking van Starbuk is bij de meesten van ons als bizar over gekomen. Alle credit aan de Buis die een geweldige kwis gespeeld hebben, maar ik vrees dat er toch wat misgelopen is bij de scores. Zoveel punten voor en dan plots zoveel minder.
En wat een prijzentafel ook weer zeg...
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Methos »

Ik -en bij uitbreiding ons team- vond het best zeer alternatief, op een enkele ronde na op het eind waar er wat meer hits in zaten, maar door de band heen was de nadruk zeer duidelijk alternatief, misschien het best geïllustreerd in de hoezenronde waar deze klemtoon misschien net té uitgesproken was. In het algemeen was de quiz ook beduidend moeilijker dan vorig jaar wat ook duidelijk blijkt uit de resultaten en da's ook bij ons aan tafel een aantal keer geopperd.

De ronde die er inderdaad wel wat uitsprong, daar volg ik Rino in, was de tiktokronde. Het is een gevaarlijke invalshoek om te nemen aangezien je hierbij afhankelijk bent van de kanalen die je volgt en de interesses die je hebt. Wat volgens X leeft op TikTok is niet noodzakelijk zo voor Y of Z. TikTok staat bij ons dagelijks op bij mijn twee tienerdochters en ik hoor van alles en nog wat passeren, maar daar kwam er echt maar -ocharme- 1 van overeen met wat gevraagd werd (Powfu).

De achillespees in deze editie vond ik echter -zoals hierboven ook aangehaald- de jury/verbetering. Wij turven altijd (heel streng) mee en op een bepaald moment hadden we 10 punten te weinig -kan gebeuren en na een melding is dit correct aangepast - maar ook in de volgende delen klopten de punten meermaals niet. Het ging hier niet om 1 pt maar telkens om grote hoeveelheden zoals 4 en 6 punten. Een schriftelijke vraag hiernaar is vermoedelijk niet bekeken geweest want op het einde klopte ons totaal ook niet. Of het voor de stand uitmaakt, speelt voor ons eigenlijk weinig rol, maar ik kan me inderdaad wel inbeelden dat het sneu kan zijn als het om de oppergaai gaat en ook wij bleken extreem verrast dat een voorsprong van 15 punten opeens weggevaagd bleek te zijn bij de autoritaire leider. Enige feedback naar hen toe door op z'n minst de punten te tonen, was ook correct geweest. Ik vermoed -maar ik kan mis zijn- dat een mogelijke oorzaak bij de telling van de punten/fouten zit. Meestal stond een vraag op 2 maar ook soms op 3 als bijvoorbeeld een featuring of meerdere artiesten werden gevraagd. Ik vind het pluspunt -wat ik ook aan tafel vertelde- dat er op elk segment een punt stond want zo word je niet afgestraft als je de featuring niet weet. Het maakt het echter wel gevaarlijker om te verbeteren als je in een kadans zit van 2 pt per antwoord terwijl er soms 3- of 4-punters tussen zitten. Zo is een foute telling volgens mij best snel onbedoeld gebeurd.

Begrijp me echter niet verkeerd, wij hebben ons wel degelijk echt geamuseerd, en komen uiteraard volgend jaar met veel goesting en plezier terug want we waren er al elke keer bij. Ikzelf ben ook voorstander van het beeldmateriaal gekoppeld aan de muziek en dat was telkens mooi verzorgd in combinatie met de mooie powerpoint. Dat mag ook zeker beklemtoond worden! Op deze quiz worden bovendien vaak zaken gevraagd die niet courant passeren op andere quizzen en dat vinden wij erg leuk. De prijzentafel is voor mij (ons) van minder belang maar het is zeker volledig terecht dat die super de luxe was met heel veel extreem recent materiaal zowel op vinyl als cd, dat is allesbehalve gangbaar en verdient zeker een vermelding zoals keiem meegeeft.

Tot slot nog een kleine tip, best even de linker box laten controleren want die marcheerde helemaal niet zoals het hoorde. Ik vermoed dat die stuk zal zijn.
Greatest Tits
thomasdb
Lead Singer
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 18 jan 2016, 11:37

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door thomasdb »

Dansende beren is een vaste waarde op onze quizkalender en waren zeer verheugd dat deze eindelijk kon doorgaan, was onze eerste quiz dit jaar als team. Voor ons ging de quiz juist wel vlotter als vorige keer (met inbegrip van de hoezenronde waar we in het verleden al weleens steken lieten vallen). Na de pauze leken er idd wat meer hitjes ingeslopen te zijn in sommige rondes die niet altijd onze smaak zijn maar als je een zo breed overzicht van een muziekjaar wil geven mogen er wel een paar inzitten (ze konden misschien wel wat meer verspreid worden over de quiz).

De overwinning kwam bij ons toch wel onverwacht omdat we de indruk hadden dat sommige van de latere rondes wat moeizamer gingen (maar we waren duidelijk niet de enige, misschien dat de jongere ploegen meer verstand hadden van de tiktok dingen :D). Zoals door anderen hier ook al aangehaald kan het geen kwaad om tegen einde toe nog een overzicht van de scores te geven zodat er nog ruimte is voor feedback of correcties indien nodig (achteraf bleek dat we bijna heel onze achterstand op de leider in een klap hadden goedgemaakt met 1 ronde, ik hoop dat dit terecht was ;) ).

Maar voor de rest alleen maar positieve punten: we hebben ons zoals altijd super geamuseerd, de beeldfragmenten zijn altijd een pluspunt, weer favorietjes gehoord die je zelden op andere quizzen tegenkomt en de prijzentafel met zoveel nieuwe albums is een van de mooiste van circuit. Ik hoop dat hier nog een analyse voor volgt, zeer benieuwd naar de resultaten. En zeker tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Luk »

Los van alle andere positieve en negatieve kritieken wil ik mijn stokpaardje nog eens laten hinniken:

een quiz beleven de deelnemers als een wedstrijd, waarin de behaalde punten, na eventuele kans tot contestatie, de eindrangschikking vormen.

Maar het is al jaren een beschreven en onbeschreven wet dat de quizorganisator voor het afroepen van de einduitslag de punten van alle nog niet gepubliceerde reeksen meedeelt ter controle of gedurende een voldoende tijd op het scherm laat zien.

Ik weet het: het is een spelletje, en niemand gaat ervan dood.

Maar zonder deze kwaliteitscontrole-vereiste in een quizorganisatie lanceert men evengoed een thuisluisteravond van inderdaad leuke muziek via digitale radio.

Ook goed voor het milieu trouwens, uitstoot- en grondstoffengewijs!

Dan kunnen Anuna en Greta eindelijk zelf eens "een milieumars brossen"! ;-)
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Luk »

Deze opmerking geldt trouwens ook voor enkele andere recente post-corona-quizzen. :doh: :(

En ja, ik ben lui van nature, maar heb er vooraf over nagedacht: deze post kan ik (of nog liever iemand anders, zucht ;-) ) ook gewoon copy-pasten bij de bespreking van elke quiz waarvan de organisator op dit punt een steek laat vallen...
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Keiem »

Het ziet er naar uit dat er geen analyse komt hiervan. Zou er toch een playlist kunnen gepost worden?
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

Keiem schreef: vr 22 okt 2021, 07:23 Het ziet er naar uit dat er geen analyse komt hiervan. Zou er toch een playlist kunnen gepost worden?
Playlist staat bij het eerste bericht (op Spotify), nu bezig met de analyse (waren drukke weken) die volgt dus hopelijk heel snel!
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Ronde 1: De Belgen

Willy Organ (17) - Faalangst (19)
T.1 - Deze kale kerel had voor zijn soloproject ook een rockgroep. Wat is de naam van die groep? The Tubs (3)
Enkel Padonna, Kwoen Wauters en Bruce Springsteam wisten dat Willy Organ nog bij The Tubs heeft gespeeld.
Netsky (21) - Let Me Hold You (11)
Veel teams dachten dat de titel ‘Hold You’ was, hierin waren we streng
Flying Horseman (10) - Set Reset (9)
Balthazar (21) - Losers (19)
Hooverphonic (18) - Release Me (20)
CRACKUPS (7) - Wet Sheets (0)
Enkele keren Under My Sheets als titel, maar de juiste titel had niemand correct!
Compact Disk Dummies (21) - I Remember (21)
Mauro Pawlowski (21) - Spotlight (9)
Mooneye (19) - Bright Lights (21)
STUFF. (12) - Cumulus (10)
Sylvie Kreusch (19) - Just A Touch Away (11)
Axelle (16) - Mala Leche (16)
Shht (15) - Talk About (15)
Zwanger Guy (21) - ROTJOCH (2)
Enkel Starbuk & Apollo en kalm. Wisten de titel van Zwangere Guy
Chibi Ichigo (13) - Verkeerde Bocht (1)
Enkel Starbuk & Apollo wist de titel.
T.2. - Relatie met welke andere belgische artiest = UMI (defoort) (14)
Charlotte De Witte (21) - Sgadi Li Mi (1)
Enkel kalm. wist de titel
T.3. - Welk gebouw was deze dj-set = gravensteen (21)
Noémie Wolfs (18) - Wake Me Up (18)
Calicos (7) - Nova (6)
Lous and the Yakuza (13) - Amigo (14)
The Subs (19) - I Want To Dance Again (19)

Starbuk & Apollo haalde hier met 37 op 43 de beste score
Gemiddelde score hier was 67%
Laatst gewijzigd door Dansende Beren op di 26 okt 2021, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Ronde 2: De Doden

Bill Withers (19) - Lovely Day (20) - NEE
Ennio Morricone (20) - The Good, The Bad And The Ugly (17) - NEE
Van Halen (17) - Ain’t Talking Bout Love (9) - NEE
Children Of Bodom (4) - Are You Dead Yet (2) - NEE
Joined Division, diaRHEA, Whatsapp Ricky en Team Impala waren de enige met de juiste uitvoerder, de laatste twee waren de enige met de juiste titel
Fountains Of Wayne (15) - Stacy’s Mom (21) - JA
Little Richard (16) - Tutti Frutti (21) - NEE
Spencer Davis Group (6) - Keep On Runnin’ (17) - NEE
John Prine (10) - In Spite Of Ourselves (7) - JA
The Stranglers (18) - Golden Brown (21) - JA
Kenny Rogers (10) - The Gambler (8) - NEE
Kraftwerk (21) - Autobahn (21) - NEE
MF Doom (13) - Rhymes Like Dimes (2) - NEE
Veel teams hoorden chopstick of slapstick in de titel
Michaels Crew en Whatsapp Ricky waren de enige die hier correcte titel hadden.
Pop Smoke (8) - Mood Swings (3) - NEE
Kwoen Wauters, Joined Division en Plastic Bitch House wisten als enige de titel.
Mory Kante (9) - Yeke Yeke (15) - NEE
Rush (15) - Tom Sawyer (6) - NEE
Franki Valli & The Four Seasons (7) - December, 1963 (Oh, what A Night) (12) - Ja
Gang of Four (10) - Damaged Goods (10) - NEE
The Outfield (9) - Your Love (17) - NEE
Toots & The Maytals (6) - 54-46 Was My Number (4) - NEE
Ashton Kutcher Fanclub, A Bunch of Lunatics, Starbuk & Apollo en Joined Division wisten als enige de titel
Johnny Nash (7) - I Can See Clearly Now (16) - NEE

Extra vraag: hoeveel van deze artiesten stierven door Covid-19 = 4 (3)
Smells Like Team Spirit, Whatsapp Ricky 2 en Vanderlyle Crybaby Geeks waren de enige die goed gokten (of het wisten) op aantal gestorven mensen door corona.

Starbuk & Apollo en Joined Division haalden hier de beste score met 36 op 41.
Gemiddelde score was 55%
Laatst gewijzigd door Dansende Beren op di 26 okt 2021, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Ronde 3: Portie Gemengd

The Strokes (20) - Bad Decisions (20)
Joel Corry (9) - Head & Heart (9)
Declan McKenna (13) - Daniel, You’re Still a Child (6)
Bright Eyes (10) - Mariana Trench (10)
Jessie Ware (10) - Spotlight (5)
Internet Money (5) - Lemonade (4) (feat. Gunna (1), Don Toliver (1) & NAV (2))
Whatapp Ricky 2 en Plastic Beach House waren de enige die de juiste features gaven, Plastic Bitch House gaf ze zelfs alle vier
Becky Hill (2) - Heaven on my Mind (16) (feat. Sigala (1))
Enkel Team Impala en Plastic Bitch House wisten Becky Hill, Sigala werd dan weer enkel door die laatste geraden.
The Killers (19) - Caution (16)
System of a Down (19) - Protect The Land (16)
T.1. - ten voordele van welk land zamelde deze band geld in? Armenië (17)
Fontaines D.C. (18) - A Hero’s Death (13)
Kokoroko (3) - Carry Me Home (0)
Fed With The Papspoon, Michiels Crew en Tangie de Createur waren de enige met een correcte uitvoerder, maar titel was een quizmaster solo
Shawn Mendes (18) - Wonder (13)
Royal Blood (21) - Trouble’s Coming (17)
Goldband (17) - Ja Ja Nee Nee (15)
Tame Impala (21) - Lost In Yesterday (17)
Tate McRae (9) - You Broke Me First (15)
Dadi Freyr (10) - Think About Things (11)
T.2. - voor welk land ging deze artiest deelnemen aan Eurosong? IJsland (19)
Fiona Apple (12) - Shameika (10)
London Grammar (19) - Baby it’s You (15)
Black Country, New Road (14) - Science Fair (7)

Plastic Bitch House scoorde hier het best met 36 op 45.
Gemiddelde score was 58%
Laatst gewijzigd door Dansende Beren op di 26 okt 2021, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Tafelronde 1: Albumhoezen

Perfume Genius (16) - Set My Heart On Fire Immediately (9)
The Weeknd (20) - After Hours (11)
Mac Miller (18) - Circles (13)
Arabnormal (6) - Arabnormal (5)
Heisa (8) - joni (4)
A Bunch of Lunatics, Joined Division, Starbuck & Apollo en Ashton Kutcher Fanclub wisten als enige titel en uitvoerder
Keaton Henson (6) - Monument (6)
Spinvis (11) - 7.6.9.6. (7)
Sohnarr (8) - Coral Dusk (4)
Padonna, Ashton Kutcher Fanclub, De buis van Eustachius en Vanderlyle Quiz Baby Geeks wisten titel en uitvoerder.
Sorry (6) - 925 (5)
King Krule (15) - Man Alive! (11)
The Avalanches (13) - We Will Always Love You (7)
Bob Dylan (9) - Rough and Rowdy Ways (7)
Rina Sawayama (8) - SAWAYAMA (8)
The Streets (8) - None of Us Are Getting Out Of Here Alive (1)
Enkel Whatsapp Ricky wist hier de titel
Millionaire (17) - Applz ≠ Applz (13)
Neil Young (6) - Homegrown (3)
Whatsapp Ricky, Bruce Springsteam en Starbuck & Apollo wisten hier de titel.
Dijf Sanders (7) - Puja (6)
Kelly Lee Owens (8) - Inner Song (3)
Whatsapp Ricky, Michiels Crew en Starbuk & Apollo wisten hier de titel.
Tessa Dixson (7) - Genesis (10)
Soccer Mommy (12) - color theory (9)

Starbuk & Apollo maakte indruk met een hoogste score van 37 op 40.
Gemiddelde score was 42%
0001-min.jpg
0001-min.jpg (60.13 KiB) 3028 keer bekeken
0002-min.jpg
0002-min.jpg (66.12 KiB) 3028 keer bekeken
0003-min.jpg
0003-min.jpg (62.24 KiB) 3028 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Dansende Beren op di 26 okt 2021, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Ronde 4: Coronaplaatjes (quarantaine plaatjes)

Paul McCartney (21) - Find My Way (1)
Enkel A Bunch of Lunatics wisten hier de titel
Billie Joe Armstrong (5) - Manic Monday (20)
15 mensen dachten Green Day te horen, maar eigenlijk was het Billie Joe solo
T.1.: Van welke artiest is dit nummer een cover? The Bangles of Prince werden beide goed gerekend (8)
Taylor Swift (21) & Bon Iver (18) - Exile (16)
twenty one pilots (13) - Level of Concern (10)
Haim (19) - I Know Alone (4)
Enkel Ashton Kutcher Fanclub, Tangée de Createur, Bunch of Lunatics en whatsapp Ricky 2 wisten titel
Iggy Pop (21) - Dirty Little Virus (7)
Heideroosjes (18) - 2020, De Tering (12)
Rolling Stones (19) - Living in a Ghost Town (16)
Anderson .Paak (16) - Lockdown (16)
Bon Jovi (18) - Do What You Can (15)
Merol (18) - Houseparty (18)
Kylie Minogue (19) - Real Groove (1)
Enkel Smells Like Team Spirit wist hier de titel.
Ben Gibbard (9) - Life in Quarantine (2)
Enkel Vanderlyle Quizbaby Geeks en De Buis Van Eustachius hadden de titel juist.
Blink-182 (16) - Quarantine (15)
T.2.: Met wie is deze drummer samen? Kourtney Kardashian (9)
Charli xcx (14) - claws (5)

Joined Division en Plastic Bitch House scoorden het hoogst met 26 op 33.
Gemiddelde score was 61%
Dansende Beren
Lead Singer
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 25 feb 2018, 13:30

Re: Dansende Beren Muziekquiz #4 - zaterdag 25 september 2021

Bericht door Dansende Beren »

ANALYSE Ronde 5: 3x5

OK Boomer
AC/DC (21) - Shot in the Dark (19)
The Smashing Pumpkins (15) - Cyr (1)
Enkel A Bunch of Lunatics wist hier de titel.
Eminem (21) - Godzilla (5) (feat. Juice Wrld (5))
Bruce Springsteen (21) - Letter To You (12)
Pearl Jam (20) - Dance of the Clairvoyants (11)

Going Solo
Matt Berninger (19) - Serpentine Prison (19) - The National (19)
Niall Horan (14) - Nice To Meet Ya (16) - One Direction (17)
Hayley Williams (13) - Simmer (12) - Paramore (13)
Adrianne Lenker (14) - Anything (12) - Big Thief (15)
EOB (4) - Brasil (2) - Radiohead (4)
De enige twee teams die hier alle drie de antwoorden wisten, waren Kwoen Wauters en Tangie De Createur. Michiels Crew en Whatsapp Ricky konden EOB en Radiohead eruit halen.

Going Duo
Michael Stipe (16) & Big Red Machine (8) - No Time For Love Like Now (10)
Lady Gaga (20) & Ariana Grande (21) - Rain On Me (19)
Smith (18) & Burrows (18) - All The Best Moves (4)
Enkel A Bunch of Lunatics, Bruce Springsteam, Padonna en Joined Division hadden de titel juist
Machine Gun Kelly (18) & Blackbear (4) - My Ex’s Best Friend (5)
Batsende Deernen, Joined Division, Padonna en Plastic Bitch House waren de enige die blackbear herkenden.
Megan Thee Stallion (17) & Cardi B (20) - WAP (21)
T.1: Hoe klinkt de gecensureerde versie van deze hit: Wet and gushy (1)
Enkel Padonna wist hier hoe WAP werd gecensureerd

Joined Division, A Bunch of Lunatics en Michiels Crew scoorden het hoogst met 34 op 42.
Gemiddelde score 64%
Plaats reactie