Popquiz VTM voor duo's

bicky
Backing Vocal
Berichten: 54
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 11:17

Re: Popquiz VTM voor duo's

Bericht door bicky »

Dit klopt. Gert Verdijck en zijn zoon Ben van het bescheiden Floppy's zijn dinsdag 1 van de 2 teams.
Eerste selectie in Vilvoorde had Gert 28/30 en Ben 19/30. Hierna volgde een interview met veel vragen en blijkbaar voldeden ze aan het profiel dat ze zochten (vader zoon/festivalgangers..wie zal het zeggen). Tweede selectie was in Antwerpen in het productiehuis Panenka en hebben ze zowat het format van de quiz moeten spelen tegen een ander team. Er was op voorhand gezegd dat winnen of verliezen geen enkel belang had, tegenstander had de quiz gewonnen met 30-28. Toen volgde er nog een interview en 2 weken later zijn via mail op de hoogste gebracht dat ze 1 van de geselecteerde teams waren. Per team morgen ze 20 supporters meebrengen naar de vtm-studio. De snelheid en de zenuwen zullen veel bepalen, maar we duimen voor onze vrienden/ploegmaten .
Dit even allemaal ter info, Bernie floppy's
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Popquiz VTM voor duo's

Bericht door Methos »

Wens hen veel succes van mij, Bernie! Gert en Ben tekenden vaak present op mijn quizzen en ik ken hen als twee zeer sympathieke kerels. Ik duim dat ze het goed doen!
Greatest Tits
Acdélicat
Roadie
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 15:36

Re: Popquiz VTM voor duo's

Bericht door Acdélicat »

Ook van Robert en mijzelf (Apollo vs Absolute Beginners) veel succes gewenst. Gert en Bernie zijn onze sympathieke tegenstanders op veel quizzen. Spijtig dat je zelf niet van de partij bent Bernie. Ik had je graag eens zien loos gaan op één of ander boenke boenke nummer :banana-dance:

De quiz zelf is niet aan mij besteed. Ik had gehoopt op een versie van Nonkel Pop, daar zat tenminste wat subversieve humor in.

Maar kom :handgestures-thumbupright: voor Gert en Ben !
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 325
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: Popquiz VTM voor duo's

Bericht door John Winston Lennon »

Zijn gisteren aan de beurt geweest. Spijtig genoeg met een nederlaag.
Kopkes niet laten hangen, dit is dan ook geen 'echte' kwis.
Dakota via Liverpool
Plaats reactie