Muziekquizzen.be website

eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Het forum is ge-update naar de laatste versie. Moesten jullie nog bugs of problemen tegenkomen, dan geven jullie maar een seintje (op rgeusensADhotmailDOTcom best).
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Het forum is weer een update ondergaan naar de laatste PhpBB-versie. Bij problemen kan je mij contacteren.
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Twee dienstmededelingen:

- Ik krijg momenteel geen automatische berichten als er nieuwe quizzen worden toegevoegd op de website. Ik tracht deze fout zo snel mogelijk recht te zetten, maar het is behoorlijk druk door enkele quizzen en een filmfestival dat ik organiseer. Ondertussen probeer ik geregeld te checken in de databank, maar als het wat lang duren, mogen jullie gerust een mail sturen naar rgeusens AD hotmail DOT com.

- Bart (Depauw) heeft zich volledig teruggetrokken wat het beheer van muziekquizzen.be betreft. Het zit dus vanaf nu volledig bij mij. Ik ben van plan in 2022 de site eens een grondige makeover te geven. Suggesties qua functionaliteiten die jullie wensen etc zijn zeker welkom daarvoor.
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1641
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door tequila »

Ik wilde de uitslag van onze quiz ingeven maar dat gaat blijkbaar niet meer. Wanneer ik op "Uitslag Ingeven" klik, krijg ik volgende boodschap "Zorg ervoor dat u de volledige uitslag bij de hand heeft alvorens verder te gaan!" maar ik kan nergens meer verder gaan.
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Merci om het te laten weten. Ik bekijk het deze week zeker en hopelijk kan ik het snel oplossen.
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

tequila schreef: do 05 mei 2022, 13:11 Ik wilde de uitslag van onze quiz ingeven maar dat gaat blijkbaar niet meer. Wanneer ik op "Uitslag Ingeven" klik, krijg ik volgende boodschap "Zorg ervoor dat u de volledige uitslag bij de hand heeft alvorens verder te gaan!" maar ik kan nergens meer verder gaan.
Mijn excuses dat het even geduurd heeft, maar normaal is het probleem nu van de baan.
Plaats reactie