2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Devils answer »

Pittige, maar erg goed ineengestoken “recenties” (1990-heden) -quiz van Stardust-productions (vermoedelijk vooral van Tony?), die op deze manier wat mij betreft zeker een gewaardeerde blijver/klassieker in het circuit mag (en zal) worden.

Er zat echt wat "vanalles" in, en zonder veel echte weggevers waren er voor gelegenheidsploegen toch heel wat haalbare opgaven in verwerkt. De theorie was soms niet van de poes, maar leek niet "van de pot gerukt".

De twee duoreeksen vond ik bijzonder geslaagd, ook al omdat ze de moeilijkheidsgraad wat omlaag haalden zonder daarom de uitdaging en het spelplezier onderuit te kegelen: een reeks serveerde fragmenten waarin de titel telkens gemeenschappelijk was (geen cover echter), en een tweede reeks liet songs opschrijven van een rits uitvoerders waarbij de titels overeen kwamen met de artiestennamen van de volgende rits songs. Om het wat aanlokkelijker te maken niet in de juiste volgorde opgediend. Kan u nog volgen? In de zaal was het echt wel duidelijk, dus kom gerust zelf eens proeven... Elders ook wel eens gezien (en bejubeld), maar nu zeker gesmaakt !

Organisatie zoals we daar gewoon zijn in een prachtige zaal: vlekkeloos, met puike jurering, tussenstanden op scherm en punten van de laatste reeks voor de einduitslag! Presentatie sober, functioneel en to the point. Prijzentafel op behoorlijk niveau (zoals de quiz: voor elk wat wils), en de bediening was prima. Wat wil een mens nog meer? De uitslag? Oeps, op tafel laten liggen blijkbaar, maar even uit het hoofd (zonder punten):

Kas en co (ft. Silent Dolphin) :thumb1: won de wedstrijd zonder ooit de kop te moeten afgeven, Starbuk & Apollo (ft. Marc-Sticky Finger) haalde zilver en de Would-be-Monkees (ft. themselves...) brons.

Wij waren erg tevreden met onze vijfde plaats, een van onze betere resultaten in een muziekquiz gewijd aan een bepaalde periode. Meestal ligt ons dat niet zo, maar deze keer waren we alle vier (in dezelfde opstelling van vorig jaar, waarna onze "youngster" (nou ja) Bram zwoer niet meer terug te willen komen...) enthousiaster dan die vorige keer om onze eigen inbreng en het quizplezier.
Winnen zit er daar voor ons wellicht nooit in, maar ons nog eens amuseren dus zeker wel!

Doe zo voort, Tony & Stardust-equipe! :app:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Keiem »

Hoewel ik nog steeds onze twee zwakke rondes aan het vervloeken ben (de eerste en de zevende) kijk ik toch zeer tevreden terug op deze kwis. Tony heeft er weer een leuke en -laat ons eerlijk zijn- niet zo'n eenvoudige opdracht van gemaakt die volledig in mijn interessesfeer ligt. Waar ik vorig jaar dingen als Tindersticks en Spain hoorde, kreeg ik nu Mick Harvey en Mc 900 ft Jesus. Hopelijk kan hij dit niveau nog wat jaren hooghouden.
We starten de kwis op de achtste plaats (!), stegen toen geleidelijk naar een gedeelde tweede, om na die flauwe ronde uiteindelijk als vierde te eindigen... Kas en co waren echter buiten schot. Sterk :app:

Same time next year!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

- eerst en vooral sorry voor de fouten (Knockin Boots) en foutjes (geen plaats om naam in te vullen op theorieblad) : heb mij wat laten verrassen qua tijdsbesteding de laatste weken, vandaar. Het zal niet meer gebeuren. :?

- zoals gehoopt was het inderdaad makkelijker dan vorig jaar, maar wat heet? Toch negen ploegen die de helft niet halen, ik mikte op nog minder.
Drie rondes heb ik zelf wat 'kritiek' op, na afloop bekeken :
1. de introronde : tevreden over, daar niet van, maar die was bedoeld als heel makkelijk, maar intro's blijven 'tricky', zelfs al laat je ze twee keer horen : zonder stem blijft het toch aartsmoeilijk. Zo had ik Morrissey's 'You're the for me, fatty' als 'zal door alle ploegen worden geraden' aangestipt, maar dat viel lelijk tegen.
2. de alfabetronde : an sich was die ronde geslaagd, getuige de goede tot redelijk goede scores voor de 'geoefende' quizzer, maar het was niet de bedoeling dat er scores van 2 en 3 zouden zijn achteraan het klassement, daar had ik niet op gerekend.
Al denk ik wel van van deze ronde een blijvertje van te maken, zij het nog iets gevarieerder en hier en daar een 'weggever' meer.
3. de 'favorietenronde' : ben ik minst tevreden over : iemand vroeg zich of ik echt wel graag Chef en Amy Winehouse hoor : het antwoord is JAZEKER ... ben niet tevreden omdat ik er te weinig aan gewerkt heb : de moeilijkere fragmenten (Big Star, Ocean Colour Scene, Chumbawamba...) kwamen min of meer uit hetzelfde straatje en dat mag niet, zeker niet in een zogeheten favorietenronde.

- Details over solo's en zo volgen later : ik zal niet alle antwoorden tellen, enkel de minst beantwoorde.

- eindstand heeft jurykapitein Swat mee op zijn laptop : uit het blote hoofd :
1. Kas & co.
2. Starbuk & Apollo
3. Would-Be Monkees
4. Martha Wainwrong ain't right
5. Sympathie vor den Duvel
6. Jan Piet Joris & Sam Gooris
Vlassenbroek en Vindikooks 7 en 8 of 8 en 7, en ook nog top tien : Tony Servi BB en Arthritic Monkees
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door parma espe »

Tony, wegens omstandigheden kon ik gisteren niet aanwezig zijn. Kan je eens meedelen wat het metalfragment was dat je gevraagd hebt?

Thanks :-)
Afbeelding
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Lars »

Devil's answer schreef:De twee duoreeksen vond ik bijzonder geslaagd, ook al omdat ze de moeilijkheidsgraad wat omlaag haalden zonder daarom de uitdaging en het spelplezier onderuit te kegelen: een reeks serveerde fragmenten waarin de titel telkens gemeenschappelijk was (geen cover echter), en een tweede reeks liet songs opschrijven van een rits uitvoerders waarbij de titels overeen kwamen met de artiestennamen van de volgende rits songs. Om het wat aanlokkelijker te maken niet in de juiste volgorde opgediend.
Ze werden wél in de juiste volgorde opgediend, maar met Damon Albarn in the Mist hebben we niet veel extra punten kunnen winnen met deze fraaie concepten. Wél bvb T99, dat ik kon koppelen aan de titel Anastacia (die zelf dus als uitvoerder opdook) terwijl ik zoiets anders nooit zou kunnen identificeren, maar dat was aan onze tafel een van de uitzonderingen in die reeksen, die wel goed in elkaar zaten.

In de introronde en de afsluitende favorietenronde moesten we het bijna 100% hebben van onze twee twintigers Bart en Filip (eerstdaags 30). In het middelste deel van de quiz (alfabetronde, rondes met theorievragen erbij, linkenronde) was de inbreng van de ploegleden wat beter verdeeld.

Een fraai werkstuk van Tony en co :thumb2: dat voor mij een stuk moeilijker uitviel dan verwacht, maar waarop ik me zeker geamuseerd heb.
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Lars »

een schelle espe schreef:Tony, wegens omstandigheden kon ik gisteren niet aanwezig zijn. Kan je eens meedelen wat het metalfragment was dat je gevraagd hebt?

Thanks :-)
Ik weet niet of het hierover gaat, maar de hardrockers van de groep Thunder zaten erin. De groep wisten we op basis van een gelijknamige song (van wie weet ik al niet meer...).

Ik gokte dan maar als titel op "Back street luv'" , maar dat is een titel van Curved Air, en het moest "Back street symphony" van Thunder zijn. Ik verwarde daar dus even twee dingen... :oops:
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Joe Roxy »

Ik spreek nu in naam van Joe en Margot Roxy, niet voor Danny en Godfrey. Laat me dat al duidelijk zijn.

We hebben een goeie 12de plaats behaald. Ik had ook niets anders verwacht rond de 10de plaats wegens gekende ploegen en onze achtergrond. Daarom al eerder de comment op Tony dat we niet voor de ereplaatsen meedingen.

Eigenlijk zijn we alle 2 met een minder gevoel naar huis gegaan. Een gevoel van, neen volgend jaar echt wel overslaan. Dat was vorig jaar ook een beetje, maar nu net iets te sterk. Niet het gevoel dat het makkelijker was. Het geven van gekende britpopgroepen als Teenage Fanclub, Charletans,... maar geen gekende singles en zeker geen titels weggeven. Bij een Raymond van het Groenewoud kan ik dit zeker aannemen, bij andere songs niet. Fab 4 heeft een moeilijk quiz, maar ze proberen de titel toch altijd mee te geven. Is dat misschien verboden bij je?

Eveneens het te aternatief, groepen die weinig tot niet gedraaid zijn op de radio, uitgezonderd in speciale programmas. Vorig jaar heb ik misschien geklaagd over te veel house. Maar daar heb ik al een beetje spijt van. Nu was er dan minder dansbaar. Ik denk dat we geen band voelde me de gevraagde muziek. ( Tzal altijd iets zijn ;-) )

Tis gewoon jammer dat we ons goed gevoel en plezier in quizzen na Koerier en ultratopquiz nu erdoor zijn verloren. Daarom dat we besloten hebben met "moeilijkere" quizzen even niet te doen.

Allezins je analyse klopt wel Tony (vind ik toch)
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Vlassenbroek2000 »

een schelle espe schreef:Tony, wegens omstandigheden kon ik gisteren niet aanwezig zijn. Kan je eens meedelen wat het metalfragment was dat je gevraagd hebt?

Thanks :-)
Hatebreed zat er ook alleszins in meen ik me te herinneren.
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door progres »

het is altijd fijn quizzen, daar in Bissegem
en gisteren was dat niet anders. We waren als team heel complementair en dat loonde blijkbaar. ik kan me voorstellen dat tal van ploegen zwoegden op de abc reeks maar dit was met artiesten als iron & wine en aerogramme gesneden brood voor ondergetekende.
Kortom, prima quiz al was het maar omdat de hoempapa fragmenten van de eerste editie verdwenen waren. En je merkt dat de combinatie van hits en andere (moeilijkere) genres werkte voor de meeste ploegen. ( de hatelijke sneren van je vorige quiz(zen) blijven uit)

op naar editie drie!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

@ Een schelle espe : 'I will be heard' van Hatebreed, idd, bij de H in de alfabetronde (titel niet gevraagd)

@ Devil : fragmenten van duo-rondes waren niet door elkaar, maar in volgorde, volgens het 'Vlassenbroek-concept' 1-11 / 2-12 / 3-13 etc..., maar zo bedoelde je het deze nacht waarschijnlijk 8)

@ Joe Roxy : Teenage Fanclub zat in alfabetronde, dus titel niet gevraagd, maar een groep met een zeer herkenbare stijl, en 'What you do to me' was een single / The Charlatans zijn in quizzen al 1001 keer gevraagd met ofwel 'Weirdo', ofwel 'The only one I know' (net zoals 'The concept' van Teenage Fanclub), nu was het eens 'You're not very well', de openingstrack van één van de mijlpalen van de Madchester-scene en de Britpop, 'Some friendly', nog net goed voor deze quiz (begin 1990). Was kiezen tussen dit nummer en 'Then', prachtige single na 'The only I know'.
Alternatieve muziek uit 'bepaalde programma's' zijn vaak artiesten/platen die door heel veel mensen beluisterd en gekocht worden, met niet zelden een even grote of zelfs grotere aanhang dan de Mainstream-alternative van de Afrekening of het hoofdpodium van Werchter ... ik wil daar trouwens geen onderscheid in maken en alle soorten alternative, 'heel alternatieve' zowel als 'mainstream' kwamen meer dan genoeg aan bod, dacht ik.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

Ronde 1 : introronde

1 '90 AC/DC Moneytalks
2 '91 OMD (Orchestral Manoeuvres in the Dark) Sailing on the seven seas
3 '92 Morrissey You're the one for me fatty
4 '93 Depeche Mode Walking in my shoes
5 '94 Spearhead People in tha middle
6 '95 Duke So in love with you
7 '96 Backstreet Boys Quit playing games with my heart
8 '97 Wu Tang Clan Reunited
9 '98 Sheryl Crow My favourite mistake
10 '99 Beck Sexx laws
11 '00 Placebo Slave to the wage
12 '01 Pennywise Fuck authority
13 '02 Spinvis Voor ik vergeet
14 '03 Fannypack Cameltoe
15 '04 Ruslana Wild dances
16 '05 Amerie 1 Thing
17 '06 Silversun Pickups Lazy eye
18 '07 Babyshambles You talk
19 '08 Keane Spiralling
20 '09 Ian Brown Stellify

* 2. OMD + titel 'Sailing on the seven seas' : 8/35
* 3. Morrissey + titel 'You're the one for me fatty' : 9/35
* 4. titel Depeche Mode 'Walking in my shoes' : 9/35
* 18. titel Babyshambles 'You talk' : 8/35

Al de rest werd minstens 10/35 goed beantwoord
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Devils answer »

Tonyvdb schreef: @ Devil : fragmenten van duo-rondes waren niet door elkaar, maar in volgorde, volgens het 'Vlassenbroek-concept' 1-11 / 2-12 / 3-13 etc..., maar zo bedoelde je het deze nacht waarschijnlijk 8)
Dzju, hadden we dàt geweten... :roll:

Nee, grapje :twisted: , het was inderdaad makkelijker dan ik vannacht beschreef. Sorry voor de verwarring.
Ooit wel eens meegemaakt (niet in volgorde) in een hitquiz, en dat viel ook best mee.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

Ronde 2 : vragenronde - Belpop

1 '07 Baloji Entre les lignes
"Deze Luikse artiest maakte in 2007 een zeer
geslaagd debuut met 'Hotel Impala'. Van welke
groep maakte hij tot 2004 deel uit?" Starflam
2 '05 Flip Kowlier Als de zomer weer voorbij zal zijn
"Deze zanger maakte van 1996 tot 1998 deel uit van
een driekoppige popgroep, met als frontman
niemand minder dan Jan Leyers. Naam groep?" My Velma
3 '93 Kris De Bruyne Waar ik voor leef
"Begin deze eeuw verbroederde deze zanger
met Wigbert Van Lierde en Patrick Riguelle.
Hoe heet het gelegenheidscollectief, supergroep
als u wilt, dat daaruit voortvloeide?" Zakformaat XL
4 '90 Dirk Blanchart No regrets
Dit nummer werd in 1968 geschreven door ene Tom Rush. Van wie is echter de bekendste versie, uit 1976? The Walker Brothers
5 '95 The Sands Candy
"Wie was de toetenist van deze band?
Nadien werkte hij oa met Daan, dEUS, Chitlin Fooks en was lid Mitsoobishy Jacson en Zon & Zero. In 2003 maakte hij een live-plaat met Tom Barman. Wat is zijn naam?" Guy Van Nueten
6 '09 Absynthe Minded Envoi
"Dit nummer is gebaseerd op een gedicht.
Wie schreef dat gedicht?" Hugo Claus
7 '09 Sylver Foreign affair
Welke artiest wordt hier gecoverd? (1983) Mike Oldfield
8 '99 LaTchak If this is love
"Welk Belpop-icoon was, naast JP Everaerts, het
'brein' achter dit project? Nu hoor je hun bekendste nummer, met Piet Goddaer als gastzanger." Richard 23 / Richard Jonckheere
9 '91 The Scabs I need you
Deze groep versleet een handvol (lead)gitaristen. Wie was echter de laatste in het rijtje, van 1994 tot de split in 1996? Tjenne Berghmans
10 '05 Silicone Soul Feeling blue
"Niet Belgisch, maar Schots. Deze DJ's zijn namelijk twee van de resident-DJ's in een
bekende Antwerpse dance-club. In september
vierde deze club, gelegen in de Verversrui, zijn
20e verjaardag. Naam van deze club?" Café D'Anvers

* bijvraag Kris De Bruyne : Zakformaat XL : 2/35 : Starbuk & Apollo / JPJ&SG
* bijvraag Sylver : Mike Oldfield : 7/35
* bijvraag Latchak : Richard 23 : 4/35 : Kas / Starbuk / JPJ&SG / Tony Servi BB
* Silicone Soul : 3/35 : Would-Be Monkees / Starbuk / Sympathie vd D

+ Balou, Jaboli, Balangy, Bajioul :P : Baloji is het dus
+ veel Willy Willy's gelezen bij The Scabs-bijvraag
+ veel Maurice Engelens gelezen ipv Richard 23
+ Salman Rushdie Allstar Band had 'Filet d'Anvers' ipv 'Café d'Anvers', waarvoor ze zelfs beloond werden met een punt :thumb1:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

Ronde 3 : Links

1a '90 Neneh Cherry I've got you under my skin
1b '90 David Byrne Don't fence me in
1c '90 Thompson Twins Who wants to be a millionnaire?
LINK : COLE PORTER of RED HOT + BLUE

2a '01 Royksopp Poor Leno
2b '04 The Kings Of Convenience I'd rather dance with you
2c '09 The Whitest Boy Alive 1517
LINK : ERLEND OYE

3a '01 Aimee Mann & Michael Penn Two of us
3b '98 Madonna Drowned world / Substitute for love
3c '97 David Bowie Dead man walking
LINK : SEAN PENN

4a '98 Ian Van Dahl Castles in the sky
4b '09 Lasgo Lost
4c '04 Zornik Scared of yourself
LINK : PETER LUTS

5a '04 Kylie Minogue I believe in you
5b '00 PJ Harvey Good fortune
5c '95 Mick Harvey Initials BB
LINK : NICK CAVE


6a '95 Tracy Chapman Give me one reason
6b '92 Paul Weller Above the clouds
6c '05 Jamie Lidell Multiply
LINK : CACTUS FESTIVAL

* Thompson Twins : 2/35 : JPJ&SG / Vindikooks
* titel Thompson Twins 'Who wants to be a millionnaire' : 0/35 :( (mijn 'voorspeler' had hier wel de titel)
* titel Whitest Boy Alive '1517' : 4/35 : WB Monkees / Damon Albarn in the Mist / Sympathie vd D / 4 Schelln Espe
* Michael Penn & Aimee Mann : 3/35 : Sympathie vd D / No Id / Slepende Ziektes (veel hadden ofwel Michael Penn ofwel Aimee Mann)
* titel Madonna 'Drowned world / Substitute for love' : 9/35
* titel Bowie 'Dead man walking' : 8/35
* titel Paul Weller 'Above the clouds' : 2/35 : Starbuk / WB Monkees

+ veel William Orbit ipv Sean Penn
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 2° Stardust 90s+ Popquiz, Kortrijk – 10 november 2009

Bericht door Tonyvdb »

Ronde 4 : Alfabet

A '03 Aereogramme
B '90 Blue Pearl
C '00 Cousteau
D '05 Daddy Yankee
E '04 De Embryo's
F '92 Frente!
G '09 Geoffrey Gurrumul (Yunupingu)
H '02 Hatebreed
I '07 Iron & Wine
J '08 Jazzanova
K '00 Karate
L '90 Lard
M '00 Mary Mary
N '90 The Notting Hillbillies
O '94 The Outhere Brothers
P '07 Porcupine Tree
Q '00 Queens Of The Stone Age
R '91 Rain Tree Crow
S '96 Sonic Youth
T '91 Teenage Fanclub
U '01 Uncle Kracker
V '06 The Vines
W '95 Winx
X '09 The XX
Y '91 Young Disciples
Z '04 The Zutons

* Aereogramme : 3/35 : Kas / Starbuk / Arthritic Monkees
* Cousteau : 6/35
* Daddy Yankee: 9/35
* Embryo's : 1/35 : Starbuk & Apollo :app: : zeker 12-15 hadden Pieter Embrechts, wat na overleg in de jury toch werd afgekeurd : toevallig heb ik het singeltje en daar staat op 'De Embryo's', zijnde Pieter, Tine en Bert Embrechts
* Jazzanova : 3/35 : Martha W / WB Monkees en alweer Starbuk & Apollo, de kings van de solo's, duo's en trio's blijkbaar
* Porcupine Tree : 9/35
* Rain Tree Crow : 5/35 : Vindikooks / Damon Alborn i/t M / Kas / Starbuk / JPJ&SG

Alle andere antwoorden minstens tien keer gegeven, dus oa ook Karate, Iron&Wine, Lard en The Vines : die ik alle vier als moeilijk had ingeschat.

+ ook Porcupine Tree verrassend goed beantwoord, typisch zo'n groep, die je op geen één radiopost hoort, maar toch een heel grote aanhang heeft
Plaats reactie