5e Muziekquiz "The Holly's" - 17/10/2009 - Hamme

Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 5e Muziekquiz "The Holly's" - 17/10/2009 - Hamme

Bericht door Buddy59 »

Bedankt voor de positieve reacties, op naar volgend jaar en dan wat meer stubru van 2000+ (Godfrey) :wink:
Cya Buddy59 :dance:
overdrive
Roadie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 19:45

Re: 5e Muziekquiz "The Holly's" - 17/10/2009 - Hamme

Bericht door overdrive »

All said and done... Nogmaals profficiat Danny! Knappe kwis en knappe analyse!
Blijkt zelfs dat er niet zoals ik melde, dat er 8 ploegen beneden 50% hadden maar net zoals vorig jaar slechts 6 ploegen...
Danny, de vele uren en avonden die je ervoor en erna hebt ingestoken, zijn vruchtbaar geweest ;)
Volgend jaar zal ik ook proberen helpen voor meer variatie bij 2000+ door meer dan zoals dit jaar, slechts 2 of 3 2000+ fragmenten te aan te brengen ;)

Wegens een drukke winkel en kersvers vaderschap was ik dit jaar beperkt tot sponsoring en logistieke steun...

Aan alle deelnemers: jullie waren een tof publiek! Hopelijk tot volgend jaar!
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 5e Muziekquiz "The Holly's" - 17/10/2009 - Hamme

Bericht door PaulMcCartney »

Zo erg was het nu ook weer niet - The Cinematics en Daughtry zitten nu ook weer niet in hetzelfde straatje :!:

Een combinatie van de fragmenten van de dochter(s) van Danny en jouw 2000+ fragmenten zullen voor de perfecte mix zorgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Timlovelee
Superstar
Berichten: 551
Lid geworden op: di 25 sep 2007, 16:29
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: 5e Muziekquiz "The Holly's" - 17/10/2009 - Hamme

Bericht door Timlovelee »

Inderdaad knappe en gevarieerde quiz, ook fijn om te zien dat GOF zelfs een hoogste score heeft behaald op een ronde... gebeurt ook niet dikwijls ;-) Kortom, we zullen er volgend jaar zeker weer bij zijn, chapeau voor het vele werk dat hierin gestoken is (weten we maar al te goed :mrgreen: )... en tot op 'n volgende ;-)
Plaats reactie