StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Plaats reactie
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Bericht door Keiem »

StuBru organiseert een kwis in de actie Music For Life. Het is een algemene kwis, maar er zal wel heel wat muziek in voorkomen (neem ik aan).

Afbeelding

Ze zoeken 500 teams (van 5 personen). :amazed: Inschrijving €50 per team op deze site:
http://stubru.tickoweb.be/

We moeten toch enkele teams kunnen sturen?
Misschien zelfs onder de naam muziekquizzen.be 1, muziekquizzen.be 2... om terloops ook wat publiciteit mee te pikken?
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Bericht door bart depauw »

Keiem schreef:StuBru organiseert een kwis in de actie Music For Life. Het is een algemene kwis, maar er zal wel heel wat muziek in voorkomen (neem ik aan).
Aangezien Elmo van muziekquizzen.be de quiz mee samenstelt, mag ik het hopen, ja. :mrgreen:

Trouwens; oeverloos geleuter over dit megalomaan project vind je hier: http://forum.losflippos.be/thread.php?t ... 7402f3e328
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Bericht door Keiem »

bart depauw schreef:
Keiem schreef:StuBru organiseert een kwis in de actie Music For Life. Het is een algemene kwis, maar er zal wel heel wat muziek in voorkomen (neem ik aan).
Aangezien Elmo van muziekquizzen.be de quiz mee samenstelt, mag ik het hopen, ja. :mrgreen:
Ah, dat wist ik uiteraard niet. Ik probeer er bij te zijn. Hier in Keiem krijg ik wel 1 of 2 teams klaar hoop ik.
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Bericht door bart depauw »

Keiem schreef: Misschien zelfs onder de naam muziekquizzen.be 1, muziekquizzen.be 2... om terloops ook wat publiciteit mee te pikken?
Vergeet uwe t-shirt niet. :D
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: StuBru Quiz For Life - zaterdag 19 december - Gent

Bericht door eLMO »

Zoals bij bijna elke algemene quiz zal de ronde worden afgesloten met een muziekfragment. Dit keer wel live gebracht door ??? (Ik moet het nog even stil houden ;-) ) en net voor de eindstand zal er nog een klein concertje plaatsvinden. De quiz zal ook gepresenteerd worden door 2 bekende namen die we binnenkort nog zullen verkondigen. Het zou leuk zijn als er ook van hier wat ploegen present zijn.
Plaats reactie