zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door rino »

progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1903
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Buddy59 »

rino schreef:
progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Neem maar gewoon Starbuk & Apollo :wink:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door progres »

Buddy59 schreef:
rino schreef:
progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Neem maar gewoon Starbuk & Apollo :wink:
komt in orde.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Rubby »

progres schreef: voila, deze teams hebben zich al opgegeven, uit het circuit zijn vlassenbroek en toni servi big band verhinderd. er is nog plaats voor 4 ploegen (heel waarschijnlijk stuurt de ab ook een of twee ploegen).
Allé, we behoren dus niet meer tot het circuit met Testedoene :think: :mrgreen:
We proberen nog een team samen te krijgen, maar veel van onze quizzers zitten met andere verplichtingen die dag, voorlopig zijn we al met twee dacht ik, mocht het nog lukken laat ik zo snel mogelijk iets weten :wink:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door rino »

progres schreef:
Buddy59 schreef:
rino schreef:
progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Neem maar gewoon Starbuk & Apollo :wink:
komt in orde.
Da's nu ook weer niet de bedoeling hé Danny, laten we dan maar voor de gulden middenweg kiezen. Aangezien we met 2 Crickets en 2 St&Ap'ers spelen, wat denk je van 'Apollo Cricket'?
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door progres »

Rubby schreef:
progres schreef: voila, deze teams hebben zich al opgegeven, uit het circuit zijn vlassenbroek en toni servi big band verhinderd. er is nog plaats voor 4 ploegen (heel waarschijnlijk stuurt de ab ook een of twee ploegen).
Allé, we behoren dus niet meer tot het circuit met Testedoene :think: :mrgreen:
We proberen nog een team samen te krijgen, maar veel van onze quizzers zitten met andere verplichtingen die dag, voorlopig zijn we al met twee dacht ik, mocht het nog lukken laat ik zo snel mogelijk iets weten :wink:
zo heb ik het niet bedoeld Rubby. Ik dacht alleen maar aan potentiële kandidaten uit het circuit. Overigens de ab heeft laten weten dit jaar niet mee te kunnen spelen vanwege het (drukke) dominofestival, dus is er sowieso nog plaats, en zeker voor testedoene.
De quiz is volledig opgenomen en verwacht jullie maar aan (een bij momenten erg) pittige mix van vele genres. Ik heb geen flauw idee wie er dit jaar gaat winnen.
de drie antwoorden die je op voorhand krijgt zullen op het voorblad staan.
inschrijven kan in principe tot op de avond zelf.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1903
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Buddy59 »

rino schreef:
progres schreef:
Buddy59 schreef:
rino schreef:
progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Neem maar gewoon Starbuk & Apollo :wink:
komt in orde.
Da's nu ook weer niet de bedoeling hé Danny, laten we dan maar voor de gulden middenweg kiezen. Aangezien we met 2 Crickets en 2 St&Ap'ers spelen, wat denk je van 'Apollo Cricket'?
:thumb1:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door progres »

rino schreef:
progres schreef:
Buddy59 schreef:
rino schreef:
progres schreef: 07 de crickets
Om alle misverstanden te vermijden, misschien de naam 'Crickets vs. Starbuk & Apollo' gebruiken?
Neem maar gewoon Starbuk & Apollo :wink:
komt in orde.
Da's nu ook weer niet de bedoeling hé Danny, laten we dan maar voor de gulden middenweg kiezen. Aangezien we met 2 Crickets en 2 St&Ap'ers spelen, wat denk je van 'Apollo Cricket'?
ook voor een definitieve naam heb je tijd tot net voor de quiz
het scoreblad is af maar de namen van de deelnemers lees ik de avond zelf voor (en kunnen de ploegen zelf invullen)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Tonyvdb »

Peter (Baaigones) zegt af voor deze quiz - de trend van de laatste tijd een beetje volgend :P - heeft JPJ&SG (aantredend met 3 originele leden, dus blijft de naam) een redelijk getalenteerde vervanger gestrikt :mrgreen:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Rubby »

progres schreef:
Rubby schreef:
progres schreef: voila, deze teams hebben zich al opgegeven, uit het circuit zijn vlassenbroek en toni servi big band verhinderd. er is nog plaats voor 4 ploegen (heel waarschijnlijk stuurt de ab ook een of twee ploegen).
Allé, we behoren dus niet meer tot het circuit met Testedoene :think: :mrgreen:
We proberen nog een team samen te krijgen, maar veel van onze quizzers zitten met andere verplichtingen die dag, voorlopig zijn we al met twee dacht ik, mocht het nog lukken laat ik zo snel mogelijk iets weten :wink:
zo heb ik het niet bedoeld Rubby. Ik dacht alleen maar aan potentiële kandidaten uit het circuit. Overigens de ab heeft laten weten dit jaar niet mee te kunnen spelen vanwege het (drukke) dominofestival, dus is er sowieso nog plaats, en zeker voor testedoene.
De quiz is volledig opgenomen en verwacht jullie maar aan (een bij momenten erg) pittige mix van vele genres. Ik heb geen flauw idee wie er dit jaar gaat winnen.
de drie antwoorden die je op voorhand krijgt zullen op het voorblad staan.
inschrijven kan in principe tot op de avond zelf.
Okay, we doen ons best om er te zijn :thumb2:
Mss is er wel iemand van Vlassenbroek die ons wil vervoegen :think: :?:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door progres »

Al bij al zit ik toch met een dubbel gevoel. Ruim een maand voor de quiz zaten we op 18 ploegen en dan hoop je toch stiekem op een volle zaal (22 teams). Nu, kort voor de quiz zijn we nog met 17 teams (clement heeft afgezegd, Marc V evenwel versterkt een ander team) en dat op een concurrentievrije dag. Het wil zeggen dat we aan ons plafond zijn, er mogen dan wel een paar ploegen verhinderd zijn, zoiets gebeurt wel elke jaar. Enfin, ik ben wel blij met het gros van de quiztoppers en kijk er al naar uit.
Nog een paar weetjes
op de drankkaart uiteraard duvel maar ook een luchtige hap (chips)
wie iets stevigers wil eten, kan langsgaan voor of na de quiz in de pitabar (die naar het schijnt prima is) vlakbij het kompas
op ojckompas.be vind je een kaartje om makkelijk de weg te vinden. Parkeren doe je best in de slachthuislaan (what's in a name) of op de kleine parking in de driekoningenstraat zelf.
De quiz start om 20u, ttz het eerste fragment hoor je ten laatste om 20u15
Wie onderweg toch problemen ondervindt, belt best naar het kompas zelf op 03/7767270
In het slechtste geval kunnen we desnoods de intro's nog eens laten horen
laatste fragment normaalgezien rond middernacht
in de meeste fragmenten zit de titel van het nummer, dus oortjes open
de inhoud van de themareeksen evenals de drie gratis antwoorden staan op het voorblad.
de theoriereeksen zul je in tweevoud krijgen.
na reeks 5 is er een langere (rook)pauze tevens de enige.
elk jaar leggen we wel eens de klemtoon op een genre (denk vorige jaren nog aan new wave, duyster en punk) deze keer krijgen jullie een extra dosis sixties (check zeker de nuggets cd's)
zonder evenwel in wanverhoudingen te vallen.

Twijfelaars hebben nog tijd om in te schrijven tot zaterdag 12u via dit forum en tot vlak voor de quiz begint, we hebben genoeg pakketjes klaargemaakt

zo iedereen veel succes
aan pronostiekjes waag ik me niet (ga gerust jullie gang)
van de vorige 6 edities wonnen fab 4 en would-be monkees 2 maal, de rechte bananen en de sticky fingers mochten elk 1 keer triomferen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Tonyvdb »

progres schreef:Al bij al zit ik toch met een dubbel gevoel. Ruim een maand voor de quiz zaten we op 18 ploegen en dan hoop je toch stiekem op een volle zaal (22 teams). Nu, kort voor de quiz zijn we nog met 17 teams (clement heeft afgezegd, Marc V evenwel versterkt een ander team) en dat op een concurrentievrije dag. Het wil zeggen dat we aan ons plafond zijn, er mogen dan wel een paar ploegen verhinderd zijn, zoiets gebeurt wel elke jaar. Enfin, ik ben wel blij met het gros van de quiztoppers en kijk er al naar uit..
Wat moet ik dan zeggen : elk jaar 35-40 ploegen, nu zal ik het moeten stellen met de helft ... had nooit mogen zwichten om 'mijn' zondag af te staan aan Swat (algemene Stardustquiz) : kost mij om allerlei redenen minstens 10, waarschijnlijk meer, ploegen : heb hier een 'stapel' mails met ploegen die zeggen dat ze op zondag hadden gekund, maar verhinderd zijn op zaterdag. Balen.

progres schreef: elk jaar leggen we wel eens de klemtoon op een genre (denk vorige jaren nog aan new wave, duyster en punk) deze keer krijgen jullie een extra dosis sixties (check zeker de nuggets cd's)
Chance dat we dan uitgerekend voor deze editie onze versterking geboekt hebben :wink:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door peegee »

Tonyvdb schreef:Chance dat we dan uitgerekend voor deze editie onze versterking geboekt hebben :wink:
Marc V. ??? L d B ?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door Tonyvdb »

peegee schreef:
Tonyvdb schreef:Chance dat we dan uitgerekend voor deze editie onze versterking geboekt hebben :wink:
Marc V. ??? L d B ?
de eerste
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: zevende eigenzinnige muziekquiz zat 10 april Sint-Niklaas

Bericht door peegee »

dan zijn jullie onklopbaar ! :roll:
Plaats reactie