10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

In tegenstelling tot wat er in de gedrukte kalender staat, gaat de B-4s quiz door op 27/02/10

Plaats is nog steeds dezelfde: Gemeentelijke feestzaal, Cardijnlaan te Aalter-Brug
Aanvang om 20u
4 personen per ploeg
Inschrijvingsgeld wordt voorlopig op €15 gezet, maar kan ook minder zijn


De quiz zal op dezelfde manier opgesteld worden. Zullen er clips getoond worden? Misschien. Is er theorie? Misschien. Wat er zeker niet gevraagd wordt, zijn CD-hoezen

We hopen voor onze 10de editie een volle zaal te hebben. (max 35 ploegen)

Inschrijving kan via B-4s@scarlet.be.
Of 0475/610.740
Of via dit kanaal natuurlijk.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door PEKEBO »

27/02...Prachtig!

1.The blackouts :wink:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door peegee »

Ik was ook al aan het vloeken, dat Tequila en B4's een quiz op de zelfde dag deden.... Dit ziet er beter uit !!!
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Vlassenbroek2000 »

peegee schreef:Ik was ook al aan het vloeken, dat Tequila en B4's een quiz op de zelfde dag deden.... Dit ziet er beter uit !!!
Nu is het samen met de quiz van Kurt "Koerier", weeral een verscheurende keuze :(
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rubby »

2. Testedoene :wink:
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Schalckske »

3. 4 Schelln Espe

Verplaatsingen met de fiets zijn voor ons zo geen verscheurende keuze :mrgreen:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Tonyvdb »

4. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris

Graag voorlopig nog 'onder voorbehoud', want het is nog lang en ik heb mijn collegae nog niet gepolst, maar ik zie niet direct hindernissen (ook niet KVK, die spelen op verplaatsing die dag).

Vorig jaar had de quiz ons gelegen (er was daar bvb. een fel gecontesteerde ronde met DJ's of remixen of zo, een ronde die onze dance-kenner bijna foutloos had kunnen beantwoorden, dixit hijzelf) , maar waren we door allerlei omstandigheden niet bij machte aanwezig te zijn ...
Hopelijk geen te felle ommezwaai qua genres dit jaar, Patrick ... (= dance eruit, progrock & co. erin) :wink:
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

1. Blackouts
2. Testedoene
3. 4 Schelln Espe
4. Jan, Piet, Joris en Sam Gooris (ov)

Ik had niet gedacht nu al 4 inschrijvingen te hebben. Het is uiteraard nog vrij lang, maar dit doet zeker deugd. :dance:

2 jaar geleden zat er hard rock in, vorig jaar reggae en dance. We vinden wel iets anders nu. Misschien wel Duitse schlagers, Burundese folk of zo :wink:

Voor diegenen die een keuze moeten maken. Volg jullie muzikaal hart zou ik zo zeggen.

Patrick.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Keiem »

Rushian schreef:Misschien wel Duitse schlagers, Burundese folk of zo :wink:
De Burundese folk is een beetje out dezer dagen. Malinese Samba daarentegen is erg hot in mijn living tegenwoordig. Zolang het maar geen New-Wave wordt, dat haat ik al zoveel als jij Radiohead of CD Hoezen :mrgreen: .
Ik probeer er bij te zijn in één of andere vorm. Enkel mijn huwelijksverjaardag kan mogelijks roet in het eten gooien.
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

Keiem schreef:Malinese Samba daarentegen is erg hot in mijn living tegenwoordig. Zolang het maar geen New-Wave wordt, dat haat ik al zoveel als jij Radiohead of CD Hoezen :mrgreen: .
Om geen favoritisme te laten uitschijnen, wordt het Botswanese (of Botswaanse) raggamuffin.

Het zou leuk zijn als je samen met Gordon en de rest van de Paris Hilton Look-a-likes zou kunnen afkomen natuurlijk.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Keiem »

Rushian schreef: Het zou leuk zijn als je samen met Gordon en de rest van de Paris Hilton Look-a-likes zou kunnen afkomen natuurlijk.
Als je zoiets vraagt dan voorspel ik dat er clips zonder geluid zullen gevraagd worden. :wink:
Maar er is me al zonet een aanbod gedaan (zie mijn deelname vorig jaar). En Gordon is meer een thuiskwisser, die doet er maar 3 per jaar. Mijn kwisenthousiasme is voorlopig nog niet besmettelijk genoeg.
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door celtic601 »

Vlassenbroek2000 schreef:
peegee schreef:Ik was ook al aan het vloeken, dat Tequila en B4's een quiz op de zelfde dag deden.... Dit ziet er beter uit !!!
Nu is het samen met de quiz van Kurt "Koerier", weeral een verscheurende keuze :(
Tja stef .. blijkbaar kunnen er voor sommige ploegen of quizzen uitzonderingen gemaakt worden en voor andere dan weer niet ...
kheb zowel vorig jaar als nu weer dit jaar mijn kwis dienen te verleggen voor die van Gang of 4
en nu zou ik weer mijn quiz moeten verleggen voor die van de B 4's ???? NO WAY !!!
de quizploegen kiezen maar !!!
wij hadden vorig jaar 36 ploegen zoals elk jaar , en 7 reserves .. dus zie ik niet in waarom ik NOGMAALS mijn quiz zou verleggen ...ik hoop natuurlijk niet dat de vaste waarden zullen afvallen , maar ik laat het aan de ploegen zelf om te kiezen ...
het is nooit makkelijk om een quiz te verleggen ..maar mits een beetje moeite ....
trouwens , aangezien we zover uiteen liggen , begrijp ik best dat ploegen zoals testedoene , de schellekes en de jan pieten naar Aalter zullen trekken ...
wij ( Koerier ) doen ook liever kortere verplaatsingen ....
trouwens Stef ...je moet gewoonweg gaan naar de quiz die je het beste ligt .... geen probleem makker ....
of hartverscheurende taferelen ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

celtic601 schreef:Tja stef .. blijkbaar kunnen er voor sommige ploegen of quizzen uitzonderingen gemaakt worden en voor andere dan weer niet ...
kheb zowel vorig jaar als nu weer dit jaar mijn kwis dienen te verleggen voor die van Gang of 4
en nu zou ik weer mijn quiz moeten verleggen voor die van de B 4's ???? NO WAY !!!
de quizploegen kiezen maar !!!
Celtic, inderdaad jammer dat onze quizzen op dezelfde datum vallen. Maar aan de reservatie van een zaal heb je meestal niets te zeggen. Misschien kunnen we uit deze situatie wel de nodige conclusies trekken. Ik heb in ieder geval een aantal parameters voor ogen om al dan niet een 11e editie te organiseren. We laten de quizploegen inderdaad kiezen.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door celtic601 »

Rushian schreef:
celtic601 schreef:Tja stef .. blijkbaar kunnen er voor sommige ploegen of quizzen uitzonderingen gemaakt worden en voor andere dan weer niet ...
kheb zowel vorig jaar als nu weer dit jaar mijn kwis dienen te verleggen voor die van Gang of 4
en nu zou ik weer mijn quiz moeten verleggen voor die van de B 4's ???? NO WAY !!!
de quizploegen kiezen maar !!!
Celtic, inderdaad jammer dat onze quizzen op dezelfde datum vallen. Maar aan de reservatie van een zaal heb je meestal niets te zeggen. Misschien kunnen we uit deze situatie wel de nodige conclusies trekken. Ik heb in ieder geval een aantal parameters voor ogen om al dan niet een 11e editie te organiseren. We laten de quizploegen inderdaad kiezen.
voila ..zo is het maar .. sans rancune ...
enkel jammer dat we dit jaar weeral verstek moeten laten voor je quiz ... ik weet dat we ons 2
jaar geleden bangelijk geamuseerd hebben ...
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door peegee »

5. Polkaheer en maten
Plaats reactie