Duo-Muziekquiz - Zoersel - 18/07/09

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Duo-Muziekquiz - Zoersel - 18/07/09

Bericht door peegee »

Lars schreef:
Devil's answer schreef:Wij wisten absoluut niet wat we mochten verwachten (was dit trouwens een primeur?),
Deze quiz was inderdaad een primeur.

De quiz is dus duidelijk bedoeld als DUOquiz, ook al hoor ik hier roepen om grotere ploegen... Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.
Als we spreken over duo-quizzen, dan is het géén primeur. Ik heb er al enkele gedaan. Ik herinner mij o.a. nog een quiz begin jaren '80 in café De Ploeg aan St Pietersnieuwstraat in Gent....
Lars
Rock Legend
Berichten: 1577
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: Duo-Muziekquiz - Zoersel - 18/07/09

Bericht door Lars »

peegee schreef:
Lars schreef:
Devil's answer schreef:Wij wisten absoluut niet wat we mochten verwachten (was dit trouwens een primeur?),
Deze quiz was inderdaad een primeur.

De quiz is dus duidelijk bedoeld als DUOquiz, ook al hoor ik hier roepen om grotere ploegen... Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen.
Als we spreken over duo-quizzen, dan is het géén primeur. Ik heb er al enkele gedaan. Ik herinner mij o.a. nog een quiz begin jaren '80 in café De Ploeg aan St Pietersnieuwstraat in Gent....
Ik bedoelde natuurlijk niet dat dit de eerste muziekduoquiz OOIT geweest zou zijn (o.a. in de jaren 90 was er een stevige pop/rock-duoquiz, in Lebbeke of Opwijk of zo ?? ). :roll:

Ik bedoel dat het de eerste aflevering was van DEZE muziekduoquiz, en ik denk dat Luk / Devil het ook zo bedoelde, om te polsen of andere mensen wél wisten hoe op déze duoquiz de verdeling over de genres was. Cfr. zijn zin "Wij wisten absoluut niet wat we mochten verwachten ".
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Duo-Muziekquiz - Zoersel - 18/07/09

Bericht door Devils answer »

Dat klopt, Lars!

Bij dat opentrekken van een blik herinneringen over die quizzen in Gent en Opwijk...
Dat verklaart waarom ik me van die "prehistorische" muziekquizzen slechts één ploeggenoot voor de geest kan halen!
Het waren dus duoquizzen!
Mysterie opgelost!
In Opwijk is toen Greatest Tits voor het eerst ten strijde getrokken...als duo dus!
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: Duo-Muziekquiz - Zoersel - 18/07/09

Bericht door straight banana »

vinceluka schreef:

...
wat ik wel vreemd vond was dat we die tafelronde al na één ronde moesten afgeven.
er werd gezegd tafelronde afgeven na de 2de ronde.
Nu dachten wij 2 ronden de tijd te hebben maar die tafelronde stond gelijk met de 2de ronde waardoor de tafelronde dus al na 1 ronde moest afgegeven worden.
...


Was bij ons exact hetzelfde, heb dit ook al op het Los Flippos- forum gepost:

http://forum.losflippos.be/thread.php?t ... 6a6&page=3
Plaats reactie